Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Czy twój rysunek będzie dziełem sztuki czy gryzmołami? Rysowanie domu nie jest trudne. Ale co się stanie, jeśli nie widzisz tego co rysujesz? Zadania bowiem trzeba narysować na tabliczce, przytwierdzonej do twojego czoła! Każdy widzi co robisz tylko nie ty! Czy wystarczy 30 sekund aby stworzyć rozpoznawalny rysunek?
Narysuj "kieszeń", opisz "ciekawość", pokaż na migi "naleśnik"... nim upłynie czas! Gracze na zmianę losują hasła i próbują je przedstawić pozostałym uczestnikom na jeden z trzech sposobów: rysując, opisując słownie lub za pomocą pantomimy. Jeśli ktoś odgadnie hasło, pionek drużyny przesuwa się do przodu.
Uzbrojeni i niebezpieczni - nowi rewolwerowcy przybywają do miasta, z palcami świerzbiącymi na spustach rewolwerów. Nie wspominając o ładunku nowych dóbr, które przybyły wraz z nimi.
Do Carcassonne zawitał cyrk, który przemieszcza się ze swoimi zwierzętami z miejsca na miejsce. Gdy rozbija swój namiot, w pobliże nadciągają wszyscy podwładni, aby podziwiać atrakcje. Akrobaci cyrkowi są prawdziwymi mistrzami w swoim fachu.
Usiądź z przyjaciółmi przy stole i wspólnie zacznijcie budować z niewielkich żetonów łąki, twierdze, całe miasta i drogi, rywalizując między sobą o przejęcie kontroli nad co bardziej atrakcyjnymi lokacjami.
Tytułowy Hrabia Carcassonne kusi graczy, by pomagali zdobywać punkty swoim rywalom. Oczywiście nie bez odpowiedniej nagrody. Król i baron rabusiów nagradzają tych uczestników, którzy zdołają stworzyć największe miasto lub zbudować najdłuższy trakt. Heretyk i siedziby kultu umożliwiają z kolei rzucenie wyzwania mnichom i odebranie punktów ich właścicielom. Rzeka II to 12 nowych płytek, które pozwalają rozpocząć zabawę od ułożenia wijącego się wodnego szlaku.
Teraz możesz czerpać jeszcze więcej radości grając w Carcassonne! Dodaj katedry, karczmy i zrób miejsce dla kolejnego gracza. Z tym dodatkiem Twoje możliwości są niemal nieskończone!
Księżniczka i Smok to dodatek, wprowadzający do Carcassonne elementy fantasy. Ziemie wokół miasta zostają nawiedzone przez potężnego smoka oraz pomocne wróżki, w miastach pojawiają się kapryśne księżniczki, a wieśniacy, w obawie przed smokiem, zaczynają drążyć podziemne tunele.
Ten dodatek przenosi graczy w zupełnie nowy wymiar rozrywki. Kupcy mogą zarabiać dla graczy punkty, budowniczowie zaś umożliwiają układanie graczom dodatkowych żetonów, dzięki czemu miasta i drogi rozrastają się znacznie szybciej.
Opactwo i Burmistrz to dodatek zawierający 3 nowe rodzaje drewnianych pionków, 6 żetonów opactw i 12 żetonów terenu. Żetony opactw działają tak jak klasztory z podstawowej wersji, jednak nie muszą pasować do otaczającego terenu.
Po długiej nieobecności w końcu powraca! Nowy dodatek - Wieża - koncentruje się dla odmiany na budowaniu wzwyż! Wieża daje graczom bezpośrednią, strategiczną metodę interakcji z innymi graczami.
Osiemnaście nowych płytek terenu oraz trzydzieści pięter umożliwiają budowę Wież. Jeśli Twoja będzie wystarczająco wysoka, możesz zakłócić plany innych graczy, przechwytując ich podwładnych i żądając za nich okupu! Wieża ułatwia również uporządkowanie obszaru gry.
Dodatek Tile Tower porządkuje twoje kafelki z podstawowej gry i rozszerzeń, dzięki czemu wszystko jest łatwo dostępne.
Carcassonne: Safari to specjalna wersja Carcassonne, w której gracze wybiorą się na afrykańską sawannę aby poszukiwać na niej tamtejszych gatunków zwierząt. Ta edycja osiadająca lekko zmienione zasady oraz nową szatę graficzną. Można w nią grać niezależnie od innych gier z serii Carassonne.
Teren wokół dzisiejszego Carcassonne, z jego potężnym zamkiem, był zamieszkany tysiące lat temu. Ówcześni mieszkańcy polowali, łowili ryby i zbierali leśne owoce, aby zapewnić sobie przetrwanie. Nawet dzisiaj liczne naskalne malowidła i znaleziska archeologiczne przynoszą dowody ich życia i pomagają zrozumieć ich losy.
W pokaźnym, ważącym niespełna kilogram worku znajdują się 52 żetony z obrazkami. Gra polega na łączeniu płytek poprzez dopasowywanie symboli. Im więcej symboli dopasujesz, tym więcej punktów zdobywasz. Jeżeli symbole do siebie nie pasują, płytka nie może być położona. Jedyny wyjątek stanowi symbol pszczoły, który pełni rolę jokera i pasuje do wszystkich symboli. Do każdej płytki można dopasować inne z sześciu stron.
Dwie talie w mniejszym formacie, by łatwiej było układać pasjansa. Na rewersach (koszulkach) interesujący motyw kwiatów alpejskich. Awersy Środkowoeuropejskie.
Król złodziei to gra dla wesołej kompanii składającej się z 3 do 5 śmiałych graczy lubiących negatywną interakcję i odrobinę kombinowania, niebojących się wyzwań.