Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W grze 7 rund starasz się zebrać cztery karty zapewniające najwięcej punktów. W trakcie rozgrywki do czterech kart na ręku dociągasz piątą kartę, potem zagrywasz jedną z nich i rozpatrujesz efekt zagranej karty. Na końcu gry zliczasz punkty z kart, które zostały ci na ręku.
Wciel się w rolę tajnego agenta. Twoim zadaniem jest zdobywanie sekretnych informacji. Aby tego dokonać będziesz musiał umiejętnie przemieszczać pionki na planszy oraz rozszyfrować kim są inni gracze. Powodzenia agencie!
ALIAS to zabawna gra o wyrazach, w której podstawowa zasada brzmi “inaczej mówiąc”. Celem jest objaśnienie, zanim przesypie się piasek w klepsydrze, jak najwięcej haseł z kart, za pomocą synonimów, przeciwieństw i podpowiedzi. Za każde odgadnięte hasło pionek przesuwa się do przodu na planszy, a drużyna która szybciej dotrze do mety zwycięża! Brzmi prosto ale czas działa na twoją niekorzyść…
Każdy gracz zakłada na głowę opaskę z kartą. Zawodnik rozgrywający rundę wyjaśnia kolejno każdemu, czyj wizerunek przedstawiony jest na jego karcie. Zwycięży ten, kto zajdzie najdalej!
Wykorzystaj swoją wiedzę i poczucie humoru żeby naprowadzić drużynę na odpowiednie tory... skojarzeń. Alias: Kobiety vs Mężczyźni stawia przeciwko sobie dwie grupy graczy, którzy będą się ścigać w tłumaczenie słów ze zbioru wyrażeń typowo męskich
Celem graczy jest budowa ośrodków naukowych, farm hodowlanych i baz przemysłowych na Antarktydzie, dokąd statkami będą przewozili naukowców, maszyny i surowce.
Jedna z najstarszych gier planszowych o historii sięgającej pięciu tysięcy lat wstecz. Mimo znaczącego czynnika losowego, jest to gra wymagająca rozwagi, umiejętności przewidywania i planowania. To niewielkich rozmiarów, solidne wydanie tej gry zawiera drewniane pionki schowane w niedużym, również drewnianym pudełku.
Zadaniem graczy jest znalezienie wśród kart pandy o konkretnych właściwościach. Różnią się one wzrostem wagą i długością trzymanego bambusa. Jeden z graczy rzuca kością i ustala w ten sposób warunek danej rundy - np. szukamy najwyższej pandy. Następnie gracze starają się jak najszybciej złapać taką kartę z pandą, która ich zdaniem najlepiej spełnia podany warunek. Po wybraniu kart gracze porównują wzrost pand podany na rewersie karty. Celem gry jest zgromadzenie określonej liczby kart z pandami.
Każdy gracz otrzymuje planszę oraz zestaw kafelków, które będzie układał podobnie jak w tetrisie opuszczając kafelek od góry w dół, póki nie zatrzyma się na dole planszy lub na innym kafelku. Co rundę określa się kafelek który należy wstawić na swoją planszę. Obracaj, przekręcaj i kombinuj z ustawieniami, aby zdobywać jak najwięcej punktów określonych przez karty zadań. Wygrywa gracz, który ułoży najlepiej punktowane wzory.
Na morzu karaibskim rozgrywa się wielka bitwa morska. Każdy kapitan chce zwyciężyć i przywieść do swojego portu cenne skarby. Aby wygrać, musisz użyć sprytu albo dużej siły ognia. Którą taktykę wybierzesz?
W trakcie rozgrywki gracze będą pojedynkować się na różnego rodzaju zadania, kombinować, używać akcji specjalnych, a wszystko po to, żeby zdobyć jak najbardziej wartościowe spośród specjalnych kafli piwa. Aby wygrać, trzeba się wykazać zarówno umiejętnością planowania i strategicznego myślenia, gotowością do wykonywania najróżniejszych - szalonych i trudnych.
Century: Cuda wschodu to kontynuacja Korzennego Szlaku, a zarazem w pełni samodzielna gra. Przenieś się do czasów wielkich przygód, możliwości i bogactwa. Przemierzaj morza i oceany ku egzotycznym cudom. Reprezentuj swój naród jako kupiec i kapitan, dąż do kontroli ziem ku chwale i zyskom. Rozpocznij przygodę na Dalekim Wschodzie!
Century: Nowy Świat to trzecia gra z popularnej serii Century, która spina całość w unikatową trylogię. Kluczowym elementem pomysłu na serię Century, jest założenie, że każda z gier jest całkowicie niezależnym i odmiennym mechanicznie produktem, a jednocześnie mogą się ze sobą łączyć.
Cel Chińskich Warcabów nie mógłby być prostszy – przejść wszystkimi swoimi pionkami na przeciwległą stronę planszy. Uważaj jednak gdyż inni gracze próbują dokonać dokładnie tego samego, a samotne pionki mogą zostać zbite!