Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Każdy gracz rozpoczyna z dziesięcioma kartami na ręce. Podczas swojej tury musi dołożyć jedną ze swoich kart, na jeden ze stosów znajdujących się na środku stołu. Należy przy tym zwrócić uwagę na różnicę wartości wierzchniej karty w stosie i zagranej przez gracza.
Jeśli wynosi ona więcej niż dziesięć, to 11. bierze! i gracz musi wziąć cały stos na rękę. Jest szansa, że gracz otrzyma dzięki temu kartę byka, która pozwala na zagranie więcej niż jednej karty na jeden stos. Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart byczych głów z ręki. Osoba, która po rozegraniu odpowiedniej liczby rund ma najmniej punktów ujemnych - wygrywa!
Zbieraj bycze głowy, ale tylko te odpowiednie! Gracze starają się zebrać jak najwięcej zielonych byczych głów, które dają punkty dodatnie. Jednocześnie próbują unikać zbierania czerwonych byczych głów, które oznaczają punkty ujemne. Warto też zwracać uwagę na karty specjalne, które dają dodatkowe punkty.
Czy jesteś bystry i spostrzegawczy jak najsłynniejszy detektyw Sherlock Holmes? Wciel się w jego rolę i rozwiąż wszystkie zagadki oraz sprawy kryminalne ukryte w tym pudełku!
Czeka na ciebie 50 trudnych spraw do rozwiązania. Każda z nich dzieje się w Londynie - ale tym razem we współczesnych czasach. Jak Sherlock i Watson zachowaliby się w erze cyfrowej? Z pewnością mądrze wykorzystaliby wszystkie możliwości, aby rozprawić się z oszustami i bandytami.
Dokładanie płytek i zbieranie rządów - niby nic nowego. Jednak w tej wersji płytki zagrywa się na planszę, której pola specjalne wywołują różne akcje. Gracze mają możliwość zdobywania punktów zarówno dodatnich jak i ujemnych.
W trakcie rozgrywki gracze będą pojedynkować się na różnego rodzaju zadania, kombinować, używać akcji specjalnych, a wszystko po to, żeby zdobyć jak najbardziej wartościowe spośród specjalnych kafli piwa. Aby wygrać, trzeba się wykazać zarówno umiejętnością planowania i strategicznego myślenia, gotowością do wykonywania najróżniejszych - szalonych i trudnych.
Century: Cuda wschodu to kontynuacja Korzennego Szlaku, a zarazem w pełni samodzielna gra. Przenieś się do czasów wielkich przygód, możliwości i bogactwa. Przemierzaj morza i oceany ku egzotycznym cudom. Reprezentuj swój naród jako kupiec i kapitan, dąż do kontroli ziem ku chwale i zyskom. Rozpocznij przygodę na Dalekim Wschodzie!
Century: Nowy Świat to trzecia gra z popularnej serii Century, która spina całość w unikatową trylogię. Kluczowym elementem pomysłu na serię Century, jest założenie, że każda z gier jest całkowicie niezależnym i odmiennym mechanicznie produktem, a jednocześnie mogą się ze sobą łączyć.
W Chromosome wcielacie się w pozaziemskie mikroby, które przybyły na Ziemię wraz z meteorytem. Nieszczęśliwe awarie sprawiły, że placówka badawcza w której mikroby były trzymane pozostaje bez ludzkiego nadzoru i niedługo ulegnie zniszczeniu. Waszym celem jest przetrwać i wydostać się na zewnatrz. W tym celu będziecie się mnożyć, mutować, walczyć z innymi mikrobami. Wygra ten, który potrafi się lepiej przystosować i pokona konkurentów.
Maleoki zielony potworek Om Nom zamierza właśnie pokrzepić się ulubionymi cukierkami, jednak potrzebna mu w tym pomoc. Gracze będą tworzyć rzędy kart i w odpowiednich momentach wykorzystywać specjalne karty nożyczek, ale przede wszystkim uważnie obserwować grę przeciwników. Tylko jedna osoba zdobędzie przychylność łakomego Om Noma poprzez napełnienie jego brzucha łakociami.
"Aż po grób" to wersja Czarnych Historii, która zaczyna się tam, gdzie większość z nich się kończy, czyli śmiercią! Bo tu chodzi o to, co dzieje się później. I w tym przypadku wydarzyło się naprawdę! Tutaj wszyscy fani makabry i absurdu poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie docierają do dziwacznych szczegółów najbardziej nietypowych pogrzebów wszechczasów!
"Czarne historie - Dziwny świat" to zestaw zupełnie nowych, ciągle niesamowicie tajemniczych historii z najdalszych zakątków globu. Całkowicie zakręcona i pouczająca podróż dookoła świata. Aby się w nią wybrać, wcale nie trzeba wychodzić z domu.
Galopujące zwłoki i eksplodujące psy? Kto myśli, że widział już wszystko, ten nie liczył się z najbardziej makabrycznym dziejopisarzem na świecie – rzeczywistością! Przed graczami 50 jeżących włos na głowie, ciągle niewiarygodnych, a jednak opartych na faktach, historii o tragicznej śmierci na własne życzenie. Gęsia skórka, zdumienie i uśmiech politowania – gwarantowane!
Zagadkowe historie szpitalne, które niejednemu zjeżą włosy na głowie, mroczne legendy z poczekalni, od których ciarki przechodzą po plecach oraz przerażające opowieści z sali operacyjnej, które gwarantują gęsią skórkę!
"Czarne historie - Mroczne opowieści" oferują pięćdziesiąt zupełnie nowych zagadek opartych na najstraszniejszych historiach z krainy mitów, sag i legend - makabryczna zabawa w zgadywanie i koszmary w nocy gwarantowane. Jesteście żądni krwi?
Pomiędzy "super" a "supergłupi" leży często bardzo cienka granica! Szczególną cechą tej edycji Czarnych Historii jest to, że wszystkie zagadki pochodzą ze świata superbohaterów i superbohaterek, i tylko tam mogły się wydarzyć.
Jeżące włos na głowie procesy czarownic, paskudne narzędzia tortur, upiorni hrabiowie i katastrofalna higiena osobista - Czarne Historie tym razem zakotwiczyły w mrokach średniowiecza.