Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dokładanie płytek i zbieranie rządów - niby nic nowego. Jednak w tej wersji płytki zagrywa się na planszę, której pola specjalne wywołują różne akcje. Gracze mają możliwość zdobywania punktów zarówno dodatnich jak i ujemnych.
W trakcie rozgrywki gracze będą pojedynkować się na różnego rodzaju zadania, kombinować, używać akcji specjalnych, a wszystko po to, żeby zdobyć jak najbardziej wartościowe spośród specjalnych kafli piwa. Aby wygrać, trzeba się wykazać zarówno umiejętnością planowania i strategicznego myślenia, gotowością do wykonywania najróżniejszych - szalonych i trudnych.
"Aż po grób" to wersja Czarnych Historii, która zaczyna się tam, gdzie większość z nich się kończy, czyli śmiercią! Bo tu chodzi o to, co dzieje się później. I w tym przypadku wydarzyło się naprawdę! Tutaj wszyscy fani makabry i absurdu poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie docierają do dziwacznych szczegółów najbardziej nietypowych pogrzebów wszechczasów!
To przepięknie wydana gra, która wprowadza graczy w egzotyczny świat „owocu bogów”, jak zwykło się nazywać kakao. Gracze przyjmują rolę plemiennych wodzów i starają się zdobyć sławę i bogactwo dla swojego ludu.
Rozszerzenie do gry Kakao - Diamenty wprowadza do rozgrywki kolejne cztery interesujące dodatki: Kopalnię kamieni szlachetnych, Drzewo życia, Łaskę cesarza i nowych pracowników. Nowe dodatki można łączyć z innymi dodatkami np. z rozszerzeniem Czekolada. Można również stworzyć "dużą grę", w której wykorzystuje się podstawową wersję Kakao oraz wszystkie dostępne dodatki.
Dodatek do Gry Karczma pod Pękatym Kuflem składa się z czterech modułowych części które mogą zostać wykorzystane z podstawową wersją gry w różnych ustawieniach.
W Kupcach z Osaki, każdy z was wciela się w rolę kupca, który musi sprzedać w Edo jak najwięcej dóbr, aby zyskać punkty zwycięstwa. Będziecie kupować dobra, zbierać monety i rezerwować dobra. Podróż może okazać się niebezpieczna więc być moze warto również ubezpieczyć swoje najcenniejsze dobra.
Quetzal, miasto świętych ptaków, zostało dopiero co odkryte. Masz 5 dni na odkrycie jego tajemnic i zebranie najcenniejszych i najpiękniejszych artefaktów, które się w nim znajdują. Czy uda ci się efektywnie zarządzać swoją grupą odkrywców, żeby codzienne wykopaliska przynosiły efekty? Musisz być przebieglejszy od przeciwników i zdobyć cenniejsze artefakty.
Zostań pierwszym Chojrakiem, który pokona smoka! W Smoczych Kościach, aby pozbyć się tego trudnego przeciwnika, musisz zebrać 5000 odważnych, a zarazem niezbyt rozgarniętych żołnierzy, gotowych pójść za tobą, byś to ty został nazwany bohaterem i czerpał wszelkie korzyści z publikacji swych przygód.
Super gol! to prosta gra kościana nadzwyczaj wiernie odwzorowująca wszystkie zagrania, ruchy oraz zasady piłki nożnej, dzięki czemu można poczujeć się jak na prawdziwym boisku. Tylko ten z Was kto będzie dość sprytny, nieustępliwy, szybki i obdarzony odpowiednią dozą szczęścia może sięgnie po ostateczne zwycięstwo!
Wieść niesie, że do Pasikurowic zawitali znachorzy. Ich zdolności wytwarzania leków są tak popularne, jak niepopularność samych znachorów. Ludzie ściągają z odległych miejsc, aby ich choroby – często egzotyczne – uleczyli „profesjonaliści”.
Tatsu to gra strategiczna dla dwóch osób, w której gracze kontrolują trzy różne rodzaje smoków. Każdy smok (smoczy kamień) ma unikalną moc, której może użyć przeciwko smokom przeciwnika.
Gracze wcielają się w role inwestorów budowlanych projektujących miasta przyjazne mieszkańcom. Z pomocą architekta, burmistrza, planistki, inżyniera, a nawet szpiega muszą zadbać o każdy aspekt życia miejskiego - odpowiednią liczbę miejsc pracy, inwestycje w przemysł i miejsca rozrywki, ekologię i budżet miejski.
W czasie gry w Wióry Lecą, gracze zamieniają się w drwali, uderzają siekierą w drzewo, żeby zebrać jak najwięcej kawałków kory, z których każdy jest wart 1 punkt. Grę wygrywa ten, kto na koniec ma najwięcej punktów. Ale uważaj! Jeśli drzewo runie, musisz wziąć wszystkie plastry pnia, które spadły przynosząc ci nie lada stratę -5 punktów każdy. Zatem, nie pozwól drzewu upaść i zajmij się wyłącznie zbieraniem kory.
W "Zamku Kasteliny" zdobyć skarb mogą tylko najsprytniejsi. Osoby, które jako pierwsze odnajdą w zamku dziesięć drogocennych kamieni tego samego koloru, zostaną zwycięzcami.
Poprawia pamięć. Trenuje zmysł dotyku i orientację.