Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
ALIAS to zabawna gra o wyrazach, w której podstawowa zasada brzmi “inaczej mówiąc”. Celem jest objaśnienie, zanim przesypie się piasek w klepsydrze, jak najwięcej haseł z kart, za pomocą synonimów, przeciwieństw i podpowiedzi. Za każde odgadnięte hasło pionek przesuwa się do przodu na planszy, a drużyna która szybciej dotrze do mety zwycięża! Brzmi prosto ale czas działa na twoją niekorzyść…
Minidodatek 3, czyli kolejny już zestaw 8 kart promocyjnych do Brzdęka. Na minidodatek będą składały się: Opalowy małpiszon, O mały włos, Powrót do przeszłości, Błogosławieństwo Rady Cieni, Niesamowity pokaz, Deklaracja wsparcia, Biurokratyczny wolumin oraz Mroczny kanclerz.
Cel Chińskich Warcabów nie mógłby być prostszy – przejść wszystkimi swoimi pionkami na przeciwległą stronę planszy. Uważaj jednak gdyż inni gracze próbują dokonać dokładnie tego samego, a samotne pionki mogą zostać zbite!
Chytrogród: Złoto błaznów wprowadza do gry dwa całkowicie nowe rodzaje kart: wydarzenia oraz ukryte cele, które jeszcze bardziej podgrzewają atmosferę w mieście-stolicy średniowiecznego łotrostwa. Wybierz swój sekretny cel i spróbuj go zrealizować podczas rozgrywki.
Curling: Gra planszowa to zręcznościowa wersja olimpijskiej rozgrywki, która odbywa się w Twoim domu. W grze Curling drużyny zagrywają (czyli pchają) swoje kamienie wzdłuż maty, tak aby znalazły się jak najbliżej celu (czyli trójkolorowego koła, które będziemy nazywać domem). Rozgrywka trwa 8 rund i kończy się zwycięstwem drużyny, która zdobędzie najwięcej punktów.
Dinozaur Grześ traci grunt pod nogami. Kto spowoduje jego upadek, przegrywa! Ostrożnie wybijaj kolejne kamienie i staraj się nie być osobą, która doprowadzi do tego nieszczęsnego wydarzenia i uratuje go z opałów.
"Marzenia się spełniają", które wprowadzają do rozgrywki sekretne cele, których realizacja będzie spędzać Ci sen z powiek. Marzenia się spełniają... ale czy wszystkie?
"Talenty", które wprowadzają do gry unikalne umiejętności graczy. W końcu każde z nas potrafi coś, czego inni mogliby mu pozazdrościć!
Sympatyczne wiewiórki buszują wśród dębowego listowia w poszukiwaniu smakowitych żołędzi
Dobierając odpowiednie karty i sprytnie je do siebie dopasowując, stwórzcie im jak największe obszary do żerowania. Kto sprawi się w tym najlepiej i zostanie przyjacielem rudzielców?
Gracze rozpoczynają grę z 5 kartami i wybierają numer na każdej karcie, którego użyją do blefowania i wygrania rundy. Podczas rundy, każdy gracz musi albo złożyć ofertę określającą, ile określonej kości, jego zdaniem, jest dzielone pomiędzy wszystkich wybranych przez graczy kośćmi -LUB- sprawdzić blef poprzedniego gracza. Przegrany rundy może dobrać maksymalnie 4 karty w następnej rundzie i gra toczy się dalej, aż pozostanie tylko jeden gracz!
Zabawa plenerowa polegająca na wybijaniu, w odpowiedniej kolejności, kręgli poza okręg. Okręg wytyczony jest specjalnym sznurkiem, a rzuty wykonywać można z dowolnej strony!
Rozpoznawaj niespotykane zwyczaje, dziwne tradycje i inne dziwactwa z całego świata i otrzymuj punkty za poprawne odpowiedzi na szczegółowe pytania na ich temat.
Jesteś adeptem, zgłębiającym tajniki starożytnej sztuki leczenia, w czasach, gdy nad krajem zawisło widmo niebezpiecznej epidemii. Sukces w poszukiwaniu remedium na groźną chorobę nie będzie możliwy bez zasięgnięcia informacji od innych medyków. Oni jednak zażądają informacji od Ciebie.
Wybierzcie się w podróż dookoła świata, poznając sekrety dzikiej przyrody. Ta gra przeniesie was w zdumiewający świat zwierząt. Będziecie odpowiadać na pytania ich dotyczące i umieszczać na odpowiednich kontynentach. Najlepszy wygra!