Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Każdy gracz rozpoczyna z dziesięcioma kartami na ręce. Podczas swojej tury musi dołożyć jedną ze swoich kart, na jeden ze stosów znajdujących się na środku stołu. Należy przy tym zwrócić uwagę na różnicę wartości wierzchniej karty w stosie i zagranej przez gracza.
Jeśli wynosi ona więcej niż dziesięć, to 11. bierze! i gracz musi wziąć cały stos na rękę. Jest szansa, że gracz otrzyma dzięki temu kartę byka, która pozwala na zagranie więcej niż jednej karty na jeden stos. Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart byczych głów z ręki. Osoba, która po rozegraniu odpowiedniej liczby rund ma najmniej punktów ujemnych - wygrywa!
Zbieraj bycze głowy, ale tylko te odpowiednie! Gracze starają się zebrać jak najwięcej zielonych byczych głów, które dają punkty dodatnie. Jednocześnie próbują unikać zbierania czerwonych byczych głów, które oznaczają punkty ujemne. Warto też zwracać uwagę na karty specjalne, które dają dodatkowe punkty.
Czy jesteś bystry i spostrzegawczy jak najsłynniejszy detektyw Sherlock Holmes? Wciel się w jego rolę i rozwiąż wszystkie zagadki oraz sprawy kryminalne ukryte w tym pudełku!
Czeka na ciebie 50 trudnych spraw do rozwiązania. Każda z nich dzieje się w Londynie - ale tym razem we współczesnych czasach. Jak Sherlock i Watson zachowaliby się w erze cyfrowej? Z pewnością mądrze wykorzystaliby wszystkie możliwości, aby rozprawić się z oszustami i bandytami.
Dokładanie płytek i zbieranie rządów - niby nic nowego. Jednak w tej wersji płytki zagrywa się na planszę, której pola specjalne wywołują różne akcje. Gracze mają możliwość zdobywania punktów zarówno dodatnich jak i ujemnych.
Wybierz, odkryj, zagraj! 6. bierze to niezwykle prosta, a jednocześnie maksymalnie wciągająca gra karciana, w której staramy się pozbyć z ręki wszystkich byczych głów. Na samym początku otrzymujemy po 10 kart, które następnie zagrywamy w 1 z 4 rzędów. Pamiętaj jednak, że nazwa gry nie jest przypadkowa: ten, kto dołoży 6. kartę do rzędu, musi go zebrać, a każdy byk na zebranej karcie oznacza niechciane punkty karne!
6. bierze: Wydanie jubileuszowe to specjalna edycja rocznicowa, zawierająca znaną i lubianą grę podstawową oraz całkowicie nowy wariant kooperacyjny, w którym musicie połączyć siły w starciu z bawołem i mądrze wykorzystać dostępne opcje, by zmusić go do zbierania punktów karnych. W pudełku znajdziecie też nowe karty specjalne zaprojektowane przez fanów, dzięki którym rozgrywka będzie jeszcze ciekawsza!
7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju.
7 Cudów Świata: Budowle to rozszerzenie wprowadzające do gry nową formę współpracy: wspólne budowle, które mogą przynieść zyski wszystkim inwestorom. Udział w tych projektach nie jest obowiązkowy i zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem w razie niepowodzenia. Oprócz tego do gry dołączają dwie nowe karty cudów: Carthage i Ur.
Zestaw dodatkowych kart, który wprowadzi nową jakość do Waszych rozgrywek w 7 Cudów Świata. Dzięki niemu będziecie mogli rekrutować najpotężniejszych bohaterów starożytności.
Rozszerzenie zawierające zupełnie nowy rodzaj kart w kolorze czarnym, które znacząco zwiększają interakcję między graczami. Dodatkowo zawiera instrukcję dla wariantu drużynowego, który pozwala zasiąść do wspólnej zabawy aż 8 osobom!
7 Cudów Świata: Pojedynek to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru 7 Cudów Świata, ale oferuje również nowe wyzwania, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej.
Dodatek Agora wprowadza senatorów, którzy dążą do zwiększenia swoich wpływów. Z ich udziałem spróbujecie przejąć kontrolę nad przebiegiem posiedzeń, by czerpać korzyści z wydawanych dekretów. Będziecie też mogli zwrócić się o pomoc do spiskowców, którzy swoimi knowaniami mogą zupełnie zmienić układ sił.
Dodatek wprowadza antycznych bogów do gry "7 Cudów Świata: Pojedynek". Teraz gracze mogą się ubiegać o przychylność bóstw z pięciu różnych kręgów kulturowych i skłonić je wszystkie do roztaczania swojej opieki nad ich miastem. Z pewnością pomoże w tym budowa bogatej świątyni ku czci wybranego patrona lub patronki albo poświęcenie im jednego z dwóch nowych Cudów Świata dostępnych w dodatku.
W Abyss gracze starają się przejąć kontrolę nad strategicznymi obszarami podwodnego miasta. Aby to osiągnąć gracze muszą rozwijać się na trzy sposoby. Po pierwsze muszą gromadzić sojuszników, następnie używać ich do zwerbowania Lordów Otchłani, którzy dadzą im dostęp do różnych obszarów miasta.
Gildia Przemytników osiedliła się w samym sercu cmentarzyska gigantycznych morskich istot, w najczarniejszych odmętach królestwa Głębi. W tej budzącej niepokój nekropolii, korzystając z pomocy tajemniczych Krakenów, przedstawiciele Gildii handlują NEBULISAMI. Nebulisy, cudowne czarne perły, stanowią nieoficjalną walutę królestwa. To pieniądze splamione krwią. Przyspieszą Twoją drogę do władzy, ale uważaj, bo tych, którzy zostaną złapani na ich posiadaniu, czeka straszliwy los!
Grając z dodatkiem Lewiatan zamiast znanego z gry podstawowej toru Zagrożeń wprowadzana jest nowa plansza na której możemy wyruszyć w podróż do najniebezpieczniejszych głębin.