Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
Gracze szukają sposobu na wykorzystanie kości w jednym z pięciu kolorowych obszarów na arkuszu gry tak, aby uzyskać jak najwięcej punktów.
Należy wybierać kości rozważnie, aby przy przerzutach mieć nadal jak najwięcej możliwości wyboru (jak najwięcej kości). Trzeba też uważnie obserwować poczynania przeciwników. Wygrywa gracz, który na koniec gry (po określonej liczbie rund), ma najwięcej punktów.
Co za fantastyczne przyjęcie! Są balony do przebijania, świeczki do zdmuchnięcia, prezenty do otworzenia i mnóóóstwo słodyczy do zjedzenia. Coś miłego dla każdego!
Gracze sprytnie wykreślają symbole, które wypadły na kościach i zbierają jak najwięcej tęczowych gwiazdek i bonusowych ruchów. Ale muszą uważać! Kości, których nie użyją będą dostępne dla przeciwników. Dzięki temu wszyscy grają jednocześnie i nikt nie czeka na swoją kolej.
Prezentowana ekskluzywna edycja powstała z okazji 10. rocznicy wydania bestsellerowej gry Qwirkle. Gra została zapakowana do puszki z metalu szlachetnego w nowoczesnym czarnym kolorze. Grę wyróżniają przede wszystkim wysokiej jakości akrylowe płytki, które mają odrobinę mniejszy rozmiar, ale ważą prawie dwa razy więcej od drewnianych płytek znajdujących się w wersji podstawowej.
W grze "Top 12" nikt nie musi długo czekać na swoją kolej, ponieważ wszyscy grają równocześnie. Każdy gracz próbuje jako pierwszy zapełnić jedną kolumnę na swojej kartce, liczbami w kolejności rosnącej. Przy czym musi się starać tak wpisywać liczby, żeby starczyło miejsca na następne liczby.
Gra HABA W ogrodzie (edycja polska) to niezwykle urocza odmiana klasycznej gry marki HABA, z trójwymiarowym drzewkiem, kolorową kostką, drewnianymi koszykami, krukiem oraz owocami.