Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
Nowe wyzwania stoją przed Tobą otworem. Możesz opuścić Powietrzny Statek, korzystając ze specjalnej Szalupy. Jednak jest w niej miejsce tylko dla jednego pasażera, więc musisz zdecydować czy do niej wskoczyć. Czy samotna podróż to zawsze dobry pomysł? Szalupa to drugi dodatek do gry Celestia. Zawiera model 3D szalupy i nowe specjalne karty, które urozmaicą Waszą podróż. Dodatek ten jest w pełni kompatybilny z pierwszym dodatkiem czyli Małą Pomocą.
Podczas ery Wikingów, przez dziesięciolecia znaczna część Anglii była okupowana przez ludy z dalekiej północy. Jedno z większych miast znajdujących się pod ich kontrolą stało się kwitnącym ośrodkiem handlu i kultury. Wikingowie nazwali to miasto, a także otaczające je królestwo - Jórvík - współcześnie znane jako miasto York..
KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet.
Kontrast to gra, w której nie ma złych odpowiedzi - graj strategicznie - obserwuj symbole, których nie mogą zagrać pozostali gracze lub zdaj się na swój instynkt!
Quadrio to znakomita, dwuosobowa gra logiczna w niewielkim woreczku, który łatwo zmieścić do torby lub plecaka. Jedyna gra, która nie wymaga miejsca do gry, ponieważ wszystko rozgrywać się będzie w Waszych rękach. Można w nią grać zawsze i wszędzie.
W Railroad Revolution wcielasz się w rolę właściciela małej kompanii kolejowej na Wschodnim Wybrzeżu. Rywalizując z innymi graczami, będącymi Twoją konkurencją, starasz się rozbudować własną sieć kolejową na Zachód. Musisz w przemyślany sposób przydzielać swoich pracowników do odpowiednich akcji, by wykorzystać ich specjalizacje w jak najoptymalniejszy sposób.
W lesie Sherwood toczy się zacięta walka pomiędzy kompanami Robin Hooda a zastępcami Szeryfa z Nottingham. Każda ze stron stara się zinfiltrować przeciwny obóz, aby ostatecznie zwyciężyć.
Jako prosty człowiek utknąłeś między tymi dwiema frakcjami. Ocalisz swoją skórę, jeśli oskarżysz Robina i jego towarzyszy lub zdemaskujesz Szeryfa i jego zastępców, którzy przeniknęli do obozowiska Robina.
Wyciągnijcie Karty na stół, aby podroczyć się ze znajomymi w przyjaznej atmosferze! Ta imprezowa gra towarzyska z przymrużeniem oka pozwoli Wam lepiej się poznać lub dowiedzieć się co naprawdę o sobie myślicie. Sprawdź czy jesteś dobrym psychologiem ...
Jesteś małą żabką, która ucieka przed złą czarownicą. Spróbuj jak najszybciej dostrzec ją wśród innych. Bądź spostrzegawczy i szybki, aby nie skończyć jako jeden ze składników magicznego napoju czarownicy. To gra spostrzegawczości i refleksu, w której musisz pierwszy odnaleźć na karcie elementy, które zostały wyrzucone na 3 kostkach. Otwórz szeroko oczy i nie daj się złapać w pułapkę, gdyż wszystkie karty choć są do siebie bardzo podobne, jednak różnią się małymi szczegółami