Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Czy twój rysunek będzie dziełem sztuki czy gryzmołami? Rysowanie domu nie jest trudne. Ale co się stanie, jeśli nie widzisz tego co rysujesz? Zadania bowiem trzeba narysować na tabliczce, przytwierdzonej do twojego czoła! Każdy widzi co robisz tylko nie ty! Czy wystarczy 30 sekund aby stworzyć rozpoznawalny rysunek?
Narysuj "kieszeń", opisz "ciekawość", pokaż na migi "naleśnik"... nim upłynie czas! Gracze na zmianę losują hasła i próbują je przedstawić pozostałym uczestnikom na jeden z trzech sposobów: rysując, opisując słownie lub za pomocą pantomimy. Jeśli ktoś odgadnie hasło, pionek drużyny przesuwa się do przodu.
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
W trakcie rozgrywki gracze będą pojedynkować się na różnego rodzaju zadania, kombinować, używać akcji specjalnych, a wszystko po to, żeby zdobyć jak najbardziej wartościowe spośród specjalnych kafli piwa. Aby wygrać, trzeba się wykazać zarówno umiejętnością planowania i strategicznego myślenia, gotowością do wykonywania najróżniejszych - szalonych i trudnych.
Century: Cuda wschodu to kontynuacja Korzennego Szlaku, a zarazem w pełni samodzielna gra. Przenieś się do czasów wielkich przygód, możliwości i bogactwa. Przemierzaj morza i oceany ku egzotycznym cudom. Reprezentuj swój naród jako kupiec i kapitan, dąż do kontroli ziem ku chwale i zyskom. Rozpocznij przygodę na Dalekim Wschodzie!
Century: Nowy Świat to trzecia gra z popularnej serii Century, która spina całość w unikatową trylogię. Kluczowym elementem pomysłu na serię Century, jest założenie, że każda z gier jest całkowicie niezależnym i odmiennym mechanicznie produktem, a jednocześnie mogą się ze sobą łączyć.
W Chromosome wcielacie się w pozaziemskie mikroby, które przybyły na Ziemię wraz z meteorytem. Nieszczęśliwe awarie sprawiły, że placówka badawcza w której mikroby były trzymane pozostaje bez ludzkiego nadzoru i niedługo ulegnie zniszczeniu. Waszym celem jest przetrwać i wydostać się na zewnatrz. W tym celu będziecie się mnożyć, mutować, walczyć z innymi mikrobami. Wygra ten, który potrafi się lepiej przystosować i pokona konkurentów.
W Czary Mary gracze korzystać będą z zaklęć, aby wyeliminować przeciwników z gry i stać się najpotężniejszym magiem na świecie!
Tylko ci, którzy potrafią połapać się w ogólnym bałaganie, przechytrzyć konkurentów i zgadnąć jakimi czarami dysponują, sięgną po ostateczne zwycięstwo!
W pokaźnym, ważącym niespełna kilogram worku znajdują się 52 żetony z obrazkami. Gra polega na łączeniu płytek poprzez dopasowywanie symboli. Im więcej symboli dopasujesz, tym więcej punktów zdobywasz. Jeżeli symbole do siebie nie pasują, płytka nie może być położona. Jedyny wyjątek stanowi symbol pszczoły, który pełni rolę jokera i pasuje do wszystkich symboli. Do każdej płytki można dopasować inne z sześciu stron.
Dwie talie w mniejszym formacie, by łatwiej było układać pasjansa. Na rewersach (koszulkach) interesujący motyw kwiatów alpejskich. Awersy Środkowoeuropejskie.
W Kupcach z Osaki, każdy z was wciela się w rolę kupca, który musi sprzedać w Edo jak najwięcej dóbr, aby zyskać punkty zwycięstwa. Będziecie kupować dobra, zbierać monety i rezerwować dobra. Podróż może okazać się niebezpieczna więc być moze warto również ubezpieczyć swoje najcenniejsze dobra.
PRZYPOMNIJ SOBIE CZYM JEST JARZYNA, KOKOT CZY ANDRUT... BAW SIĘ KRAKOWSKĄ GWARĄ PAMIĘTAJ, KTO I CO ZBIERA! WYGRYWAJ! ROZSZYFRUJ CZYM SĄ DUDKI, GĘŚLE I REYKOŁKI POZNAWAJ GÓRALSKĄ GWARĘ PAMIĘTAJ, KTO I CO ZBIERA! WYGRYWAJ!
Inspiracją dla rysunków było połączenie tarotów pochodzących z różnych tradycji - stąd nazwa Tarot Eclectic (eklektyczny) czyli łączący różne pojęcia, koncepcje, style.
"Kaiser" to jeden ze sztandarowych wzorów Piatnika, znany w Polsce od lat przedwojennych, szczególnie popularny w Galicji. W komplecie 2 talie w eleganckim pudełku.