Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Czy twój rysunek będzie dziełem sztuki czy gryzmołami? Rysowanie domu nie jest trudne. Ale co się stanie, jeśli nie widzisz tego co rysujesz? Zadania bowiem trzeba narysować na tabliczce, przytwierdzonej do twojego czoła! Każdy widzi co robisz tylko nie ty! Czy wystarczy 30 sekund aby stworzyć rozpoznawalny rysunek?
Narysuj "kieszeń", opisz "ciekawość", pokaż na migi "naleśnik"... nim upłynie czas! Gracze na zmianę losują hasła i próbują je przedstawić pozostałym uczestnikom na jeden z trzech sposobów: rysując, opisując słownie lub za pomocą pantomimy. Jeśli ktoś odgadnie hasło, pionek drużyny przesuwa się do przodu.
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
Krypta stanęła otworem i świat gry Boss Monster(TM) już nigdy nie będzie taki sam! To rozszerzenie zawiera prawdziwy skarbiec, pełen najróżniejszych niespodzianek dla każdego gracza!Zadbaj o zbalansowaną grę i jednocześnie stwórz niezliczone kombinacje podczas rozgrywki. Wkrocz do Krypty złoczyńców... i zostań najpotężniejszym bossem!
Czas zdjąć rękawiczki… i założyć stalowe rękawice! Rozszerzenie „Narzędzia zagłady” to 24 zupełnie nowe karty przedmiotów, które zmieniają bohaterów gry „Boss Monster” z bezradnych pionków w śmiertelne zagrożenie.
Poszukiwacze przygód kontratakują! Rozszerzenie Niezbędnik bohatera wprowadza do gry karcianej Boss Monster nowość – karty przedmiotów, które zamieniają bohaterów w prawdziwe maszyny do expienia. Pokonaj uzbrojonych po zęby śmiałków, ograb ich z przedmiotów i zdobądź nowe ofensywne zdolności.
Trzecia już część znanej na całym świecie gry, która urzeka zarówno starszych jak i młodszych graczy. Największy zestaw Boss Monstera w dziejach. Nowa świeżość dla starych wyjadaczy lub świetny zestaw na początek. Całkiem nowa mechanika zdobywania monet. Buduj komnaty w swoich podziemiach.Do wybudowanych komnat możesz wynajmować minibossów.
Dodatek Twarde Lądowanie umożliwia rozgrywkę w Boss Monster dla 5-6 graczy. Wprowadza zupełnie nowy rodzaj skarbu, bohaterów, bossów, całkiem nowe komnaty zasilane przez kosmiczne potwory i zaawansowane technologicznie pułapki.
W trakcie rozgrywki gracze będą pojedynkować się na różnego rodzaju zadania, kombinować, używać akcji specjalnych, a wszystko po to, żeby zdobyć jak najbardziej wartościowe spośród specjalnych kafli piwa. Aby wygrać, trzeba się wykazać zarówno umiejętnością planowania i strategicznego myślenia, gotowością do wykonywania najróżniejszych - szalonych i trudnych.
Zmęczony długą i monotonną podróżą? Dzieci marudzą na tylnym siedzeniu? Co chwilę słyszysz „daleko jeszcze?” Mamy rozwiązanie! Car Cards to prosta gra podróżna, która daje zajęcie znudzonym dzieciom (i dorosłym). Weź karty do ręki, rozglądaj się dookoła, wyłapuj znikające za oknem samochodu/pociągu/autobusu obiekty.
Century: Cuda wschodu to kontynuacja Korzennego Szlaku, a zarazem w pełni samodzielna gra. Przenieś się do czasów wielkich przygód, możliwości i bogactwa. Przemierzaj morza i oceany ku egzotycznym cudom. Reprezentuj swój naród jako kupiec i kapitan, dąż do kontroli ziem ku chwale i zyskom. Rozpocznij przygodę na Dalekim Wschodzie!
Century: Nowy Świat to trzecia gra z popularnej serii Century, która spina całość w unikatową trylogię. Kluczowym elementem pomysłu na serię Century, jest założenie, że każda z gier jest całkowicie niezależnym i odmiennym mechanicznie produktem, a jednocześnie mogą się ze sobą łączyć.
W Chromosome wcielacie się w pozaziemskie mikroby, które przybyły na Ziemię wraz z meteorytem. Nieszczęśliwe awarie sprawiły, że placówka badawcza w której mikroby były trzymane pozostaje bez ludzkiego nadzoru i niedługo ulegnie zniszczeniu. Waszym celem jest przetrwać i wydostać się na zewnatrz. W tym celu będziecie się mnożyć, mutować, walczyć z innymi mikrobami. Wygra ten, który potrafi się lepiej przystosować i pokona konkurentów.
W Czary Mary gracze korzystać będą z zaklęć, aby wyeliminować przeciwników z gry i stać się najpotężniejszym magiem na świecie!
Tylko ci, którzy potrafią połapać się w ogólnym bałaganie, przechytrzyć konkurentów i zgadnąć jakimi czarami dysponują, sięgną po ostateczne zwycięstwo!
Edu-piotruś to nowa seria produktów, która w przyjemny sposób łączy naukę z zabawą. Na kartach najpopularniejszej gry karcianej w Polsce znajdują się atrakcyjne, kolorowe rysunki, które pomagają wprowadzić najmłodszych w meandry świata i języka polskiego.