Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
W Black Rose Wars: Duel - Lex przeniesiemy się do mistycznej Twierdzy Templariuszy. W jej katakumbach spoczywają szczątki potężnego mistrza Ulricha. Postaramy się przejąć moc Czarnej Róży i zostać jego następcą. Do przechylenia szali zwycięstwa na swoją stronę wykorzystamy różnorodne rodzaje kart czarów, ulepszenia naszej postaci oraz właściwości komnat, po których będzie się przemieszczać.
W tę wersję Chińczyka można grać od dwóch do sześciu osób. Każdy z graczy otrzymuje po cztery pionki, a celem gry jest jak najszybsze wprowadzenie ich przez gracza na wyznaczone pola, kończące obieg toru planszy.
"Chińczyk" i "Młynek" to klasyczne gry planszowe. "Chińczyk" to wspaniała gra losowa, w której strategia odgrywa drugorzędną rolę. Ta gra zapewni świetną zabawę zarówno dla najmłodszych jak i dla dorosłych. "Młynek" wymaga od graczy wyobraźni, planowania i przewidywania. To doskonała szkoła myślenia dla całej rodziny.
City of the Great Machine to strategiczna gra dla od 1 do 4 graczy, osadzona w klimacie wiktoriańskiego steampunka. Gra która bardzo dobrze działa zarówno w trybie solo, kooperacyjnym oraz rywalizacyjnym, gdzie jeden z graczy przyjmuje rolę Wielkiej Maszyny, która kontroluje mechaniczne Sługi oraz Strażników próbując wprowadzić w życie plan udoskonalenia i panowania nad ludźmi. Pozostali gracze wcielając się w rolę Bohaterów, ze wszystkich sił będą próbować pokrzyżować technokratyczne plany, wszczynając rewolucję…
Pozyskuj moce i błogosławieństwa istot ze świata H.P. Lovecrafta poprzez poświęcanie swoich kultystów, a następnie używaj ich zagrywając kart, aby zniszczyć badaczy i przyspieszyć unicestwienie wrogich kultów!
"Czego brakuje" to gra edukacyjna, która zapewnia dużo dobrej zabawy dla graczy w różnym wieku (dla dzieci i dorosłych). Jednocześnie, to bardzo dobry trening koncentracji, spostrzegawczości, a przede wszystkim pamięci. Zasady gry są proste, każdy z graczy otrzymuje swoją planszę z wizerunkami 20 budowli.
Biała Śmierć to ogromne rozszerzenie Divide et Impera, które zawiera wszystkie ekskluzywne i dodatkowe materiały odblokowane podczas kampanii Kickstarter.
Dzięki rozszerzeniu Cytadela możesz grać w D.E.I. gry z nowym trybem oraz dodatkowymi, alternatywnymi Liderami czterech frakcji gry podstawowej oraz jednego Lidera i jednego Drona do frakcji Rasy Czystej Krwi