Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
Przed Państwem najsłynniejsza grupa cyrkowa świata! Zapraszamy na zapierające dech w piersiach akrobatyczne show! Poznajcie grupę śmiałków, która potrafi zaprzeczyć prawom grawitacji!
"ANI BEE, ANI MEE to zabawna kooperacyjna gra pamięciowa. Działacie jako zespół, w którym wszyscy mają ten sam cel: zaśpiewać
jak najlepiej na festiwalu farmy! Waszym zadaniem jest odtworzenie 9 odgłosów zwierząt w kolejności, w jakiej pojawiają się na scenie. Trzeba to zrobić, zanim skończą się punkty melodyczne. Przygotujcie się na odtwarzanie dźwięków, ale uważajcie, by nie popełniać błędów.
Pełna humoru podróż przez stulecia. Najważniejsze idee, architektura i wynalazki z historii ludzkości zaprezentowane z przymrużeniem oka. Gracze wcielają się w rolę władców. W trakcie gry próbują zgromadzić jak najwięcej dóbr, które mogą wymieniać na wynalazki, budynki i narzędzia. Te z kolei pomagają im zdobyć jak najwięcej punktów zadowolenia.
Do każdego egzemplarza Dominion: Pieśń Nocy dodajemy 1 talię kart promki KSIĄŻE: (10 kart Królestwa + 1 karta Separatora) - do wyczerpania zapasów.
Pieśń nocy to dodatek do gry Dominion. Zawiera on 500 kart, w tym 33 nowe wzory kart Królestwa. Pojawiają się w nim nowe typy kart karty Nocy, które zagrywa się po fazie zakupu; Pamiątki, zastępujące początkowe karty Miedziaków; karty Losu i Fatum, które dają graczom Łaski i Uroki; a także przeróżne dodatkowe karty, zapewniane przez inne karty. Do rozgrywki potrzebna jest gra podstawowa. Pieśń nocy można swobodnie łączyć z dowolnymi dodatkami z serii. Mamy nadzieję, że gracze docenią stale rozrastający się świat Dominion!
Przystań to dodatek do gry Dominion. Zawiera on 27 nowych wzorów kart Królestwa i koncentruje się na przyszłych turach gracza można w nim znaleźć karty, które robią coś zarówno w obecnej turze, jak i w następnej; takie, które pozwalają lepiej przygotować się do kolejnej tury; czy wreszcie takie, które w inny sposób wykraczają poza zwykłe ramy tury. Do rozgrywki potrzebna jest gra podstawowa. Przystań można swobodnie łączyć z dowolnymi dodatkami z serii.
Dominion: Zdobycze to kolejny dodatek wprowadzający do gry 500 kart w tym 40 nowych wzorów kart Królestwa. Znajduje się w nim wiele kart Skarbów i Następstwa. Są też karty, które pozwalają zdobywać Łupy; oraz Cechy, modyfikujące stosy znajdujące się w grze. Powracają także Zdarzenia.
Złoty wiek to dodatek do gry Dominion. Zawiera on 25 nowych wzorów kart Królestwa, a także dwa nowe wzory kart podstawowych, które pozwolą graczom rozwijać się jeszcze prężniej niż Złoto i Prowincje z gry podstawowej.
Szybka gra o prostych zasadach. Gracze wcielają się w najbogatsze rodziny starożytnego Rzymu, starając się zdobyć przychylność cesarza, tworząc sieć dróg łączących Wieczne Miasto z resztą świata!
W Duos: Rzeczy & Zwierzaki liczy się kreatywność oraz umiejętność przywidywania skojarzeń pozostałych uczestników rozgrywki. Szybkie rundy i masa ciekawych rozmów nad stołem - to właśnie Duos! Towarzyska gra, która sprawdzi się zarówno w gronie rodziny, jak i znajomych.
Witamy w Dwergar - fantastycznej kopalni pełnej krasnoludzkich górników, inżynierów oraz kowali pochłoniętych swoją życiową pasją i pracą. Kopalnia wita Cię zapachem topionych rud metali oraz ciepłem bijącym z rozgrzanych pieców. Dźwięk kowalskich młotów rozbrzmiewa w salach wielkiego krasnoludzkiego miasta-kopalni.
Gra Dzień bobry jest prosta i szybka, świetnie się sprawdzi na każdej imprezie. W każdej turze gracz wybiera dwie karty leśnych zwierzaków. Używa ich po kolei.
Każdy gracz losuję kartę postaci, zapisuje jedno słowo kojarzące się z nią na czaszce i przekazuje ją kolejnemu graczowi.Kolejny gracz ściera je, zapisuje swoje skojarzenie do właśnie startego słowa i przekazuje dalej. W ten sposób czaszka przekazywana jest 4 razy.
Figur figle to przesympatyczna karcianka dla całej rodziny, w której liczy się refleks, bystre oko i umiejętność szybkiego szacowania. Proste zasady oraz zróżnicowane warianty rozgrywki sprawią, że gra na długo zagości na rodzinnym stole.