Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
ALIAS to zabawna gra o wyrazach, w której podstawowa zasada brzmi “inaczej mówiąc”. Celem jest objaśnienie, zanim przesypie się piasek w klepsydrze, jak najwięcej haseł z kart, za pomocą synonimów, przeciwieństw i podpowiedzi. Za każde odgadnięte hasło pionek przesuwa się do przodu na planszy, a drużyna która szybciej dotrze do mety zwycięża! Brzmi prosto ale czas działa na twoją niekorzyść…
Każdy gracz zakłada na głowę opaskę z kartą. Zawodnik rozgrywający rundę wyjaśnia kolejno każdemu, czyj wizerunek przedstawiony jest na jego karcie. Zwycięży ten, kto zajdzie najdalej!
Wykorzystaj swoją wiedzę i poczucie humoru żeby naprowadzić drużynę na odpowiednie tory... skojarzeń. Alias: Kobiety vs Mężczyźni stawia przeciwko sobie dwie grupy graczy, którzy będą się ścigać w tłumaczenie słów ze zbioru wyrażeń typowo męskich
Cel Chińskich Warcabów nie mógłby być prostszy – przejść wszystkimi swoimi pionkami na przeciwległą stronę planszy. Uważaj jednak gdyż inni gracze próbują dokonać dokładnie tego samego, a samotne pionki mogą zostać zbite!
Carta Impera Victoria to gra CIVilizacyjna oraz dyplomatyczna, w której rozwijasz swój naród. Zdobądź jako pierwszy hegemonię w jednej z domen, aby tworzyć historię, ale nie spuszczaj oczu ze swoich przeciwników.
Do wyczerpania zapasów wielkie szkło powiększające (średnica 9,5 cm) GRATIS!
Crime scene to gra dedukcyjna, gdzie ważną rolę odgrywa klimat wizualny i kontent. Gracz lub gracze są rzuceni w sam środek przerażającej sceny zbrodni.
Do wyczerpania zapasów wielkie szkło powiększające (średnica 9,5 cm) GRATIS!
Crime scene to gra dedukcyjna, gdzie ważną rolę odgrywa klimat wizualny i kontent. Gracz lub gracze są rzuceni w sam środek przerażającej sceny zbrodni.
Morderca uderza w kosmos! Kiedy na stacji kosmicznej krążącej wokół Ziemi dochodzi do straszliwego zabójstwa, każdy członek załogi jest podejrzanym. Kto popełniłby tak straszną zbrodnię i dlaczego? Ekscytująca atmosfera tej gry naprawdę Cię oczaruje. Przestudiuj wskazówki i rozwiąż zagadki, aby dowiedzieć się, kto jest winowajcą. Crime Scene to zupełnie nowa koncepcja, która łączy w sobie szczegółowy obraz miejsca zbrodni, fascynujące łamigłówki i kryminalną historię napisaną przez autora Arttu Tuominena.
Do wyczerpania zapasów wielkie szkło powiększające (średnica 9,5 cm) GRATIS!
Crime scene to gra dedukcyjna, gdzie ważną rolę odgrywa klimat wizualny i kontent. Gracz lub gracze są rzuceni w sam środek przerażającej sceny zbrodni.
Do wyczerpania zapasów wielkie szkło powiększające (średnica 9,5 cm) GRATIS!
Crime scene to gra dedukcyjna, gdzie ważną rolę odgrywa klimat wizualny i kontent. Gracz lub gracze są rzuceni w sam środek przerażającej sceny zbrodni.
Zabawa plenerowa polegająca na wybijaniu, w odpowiedniej kolejności, kręgli poza okręg. Okręg wytyczony jest specjalnym sznurkiem, a rzuty wykonywać można z dowolnej strony!
Zima roku 453: Hunowie władają połową ówcześnie znanego świata. Wielki Chan, władca Hunów, mając swoje najlepsze lata za sobą, musi wyznaczyć swojego następcę.
Wielu marzy o tym, aby zająć jego miejsce, jednak wybór padnie na najodważniejszego i najchwalebniejszego z generałów. Czy zrobisz wszystko, aby zostać nowym władcą Hunów?
Pamiętaj, że nie tylko Ty walczysz o tytuł Wielkiego Khana, będziesz musiał udowodnić swoją wartość!
To kolejna innowacyjna gra z serii iKNOW. Podczas gdy jeden z graczy udziela odpowiedzi, pozostali obstawiają jej trafność. Możliwy jest jednak zwrot akcji – jeżeli uważasz, że wiesz lepiej, możesz spróbować zdobyć dla siebie trochę dodatkowych punktów!
iKnow Junior to gra dla młodszych graczy rozwijająca kreatywność, stymulująca twórcze myślenie i poszerzająca wiedzę. Dzieci odpowiadają na pytania i wykonują różne zadania: od prostych rysunków, po czytanie i wiele, wiele innych. W tej unikalnej i wszechstronnej grze dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym gracze mogą prosić o wskazówki i rozwiązywać zadania wspólnie z przyjaciółmi!