Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Pierwsza gra planszowa Beep Beep jest dostosowana dla dzieci już od 2,5 roku życia. Zawiera atrakcyjne ilustracje, proste zasady i duże drewniane elementy.
Pierwsza gra planszowa Coco Loco jest dostosowana dla dzieci już od 2,5 roku życia. Zawiera proste zasady, atrakcyjne ilustracje i duże drewniane elementy.
Pierwsza gra planszowa Find Me jest dostosowana dla dzieci już od 2,5 roku życia. Zawiera proste zasady, atrakcyjne ilustracje i duże drewniane elementy.
Pierwsza gra planszowa Funny Duck jest dostosowana dla dzieci już od 2,5 roku życia. Zawiera proste zasady, atrakcyjne ilustracje i duże drewniane elementy.
Pierwsza gra planszowa Little Builder jest dostosowana dla dzieci już od 2,5 roku życia. Zawiera atrakcyjne ilustracje, proste zasady i duże drewniane elementy.
Tym razem rodzice zmierzą się ze swoimi pociechami! Z pewnością jesteście w stanie wymienić 3 meble, które znajdują się w Waszej pracy, ale czy równie dobrze znacie się na popularnych kreskówkach? Bo Wasze dzieci na pewno się znają!
Stajesz właśnie do niesamowitego turnieju, w którym masz szansę nie tylko wykazać się znajomością zaklęć, eliksirów czy znanych w czarodziejskim świecie bohaterów, ale też udowodnić, że umiesz szybko wyczarować poprawne odpowiedzi na nawet najbardziej zaskakujące pytania ze świata Harry’ego Pottera.
W grze 7 rund starasz się zebrać cztery karty zapewniające najwięcej punktów. W trakcie rozgrywki do czterech kart na ręku dociągasz piątą kartę, potem zagrywasz jedną z nich i rozpatrujesz efekt zagranej karty. Na końcu gry zliczasz punkty z kart, które zostały ci na ręku.
Gra Farma została stworzona z myślą o najmłodszych. Podczas wesołej zabawy polegającej na wyszukiwaniu par dziecko poznaje zwierzęta i przedmioty związane z życiem na farmie. Proste zasady i kolorowe ilustracje zachęcają do wesołej zabawy, która jest nauką.
Wciel się w rolę tajnego agenta. Twoim zadaniem jest zdobywanie sekretnych informacji. Aby tego dokonać będziesz musiał umiejętnie przemieszczać pionki na planszy oraz rozszyfrować kim są inni gracze. Powodzenia agencie!
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
Przed Państwem najsłynniejsza grupa cyrkowa świata! Zapraszamy na zapierające dech w piersiach akrobatyczne show! Poznajcie grupę śmiałków, która potrafi zaprzeczyć prawom grawitacji!
"ANI BEE, ANI MEE to zabawna kooperacyjna gra pamięciowa. Działacie jako zespół, w którym wszyscy mają ten sam cel: zaśpiewać
jak najlepiej na festiwalu farmy! Waszym zadaniem jest odtworzenie 9 odgłosów zwierząt w kolejności, w jakiej pojawiają się na scenie. Trzeba to zrobić, zanim skończą się punkty melodyczne. Przygotujcie się na odtwarzanie dźwięków, ale uważajcie, by nie popełniać błędów.
Celem graczy jest budowa ośrodków naukowych, farm hodowlanych i baz przemysłowych na Antarktydzie, dokąd statkami będą przewozili naukowców, maszyny i surowce.
Zadaniem graczy jest znalezienie wśród kart pandy o konkretnych właściwościach. Różnią się one wzrostem wagą i długością trzymanego bambusa. Jeden z graczy rzuca kością i ustala w ten sposób warunek danej rundy - np. szukamy najwyższej pandy. Następnie gracze starają się jak najszybciej złapać taką kartę z pandą, która ich zdaniem najlepiej spełnia podany warunek. Po wybraniu kart gracze porównują wzrost pand podany na rewersie karty. Celem gry jest zgromadzenie określonej liczby kart z pandami.