Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
W grze Balada wcielisz się w rolę barda, który rejestruje odważne czyny wytrzymałych bohaterów. Zwycięzcą zostanie gracz z najbardziej wciągającą historią!
Masz pomysł na interesującą grę planszowa i chcesz spróbować ją opublikować? Ten zestaw oferuje ci materiały i narzędzia, przydatne do wykonania prototypu.
Ołówek i biała powierzchnia komponentów z łatwością pozwolą nanosić wszelkie zmiany w trakcie tworzenia. Karty, ołówki czy kostki w dłoń i do dzieła!
Elementum to gra karciana dla od 1 do 4 graczy od 10 roku życia, trwającą ok. 15 minut. Gra wymaga od gracza zmysłu obserwacji, odpowiedniego planowania ruchów, przewidywania. Dostarcza dużo satysfakcji po stworzeniu dobrze punktującego układu. Proste zasady, intuicyjna mechanika, a także czytelna ikonografia, sprawiają że grę można wytłumaczyć każdemu w kilka chwil. Pojedyncze rozgrywki można ułożyć w turniej, który wyłoni ostatecznego zwycięzcę po kilku partiach, w zależności od sumy zgromadzonych cząsteczek Elementum.
Oto kooperacyjna gra taktyczna, stworzona przez miłośnika ekonomicznych gier Euro, w której wspólnymi siłami przedzieramy się przez nieustannie ewoluujący świat fantasy, rozgrywając kampanię fabularną na przestrzeni wielu sesji.
Gloomhaven to gra kooperacyjna, w której gracze będą walczyć z potworami i realizować swoje indywidualne cele. Gra toczy się w trybie kampanii, podczas której grupa graczy korzysta z ksiąg scenariuszy, przechodząc kolejne przygody i wraz z postępami odblokowując nowe elementy. Każdy poznany scenariusz może również posłużyć jako osobna misja rozgrywana poza kampanią.
To nowa odsłona tradycyjnej Jengi w wydaniu na imprezę. Zasady gry są podobne, chodzi o to, żeby ostrożnie wyciągać klocki. Jednak na każdym klocku są zapisane zadania, które należy wykonać. Za niewykonanie zadania trzeba oddać fant. Przed rozpoczęciem gry, zawodnicy ustalają zadanie główne czyli zadanie, które będzie musiał wykonać zawodnik, który zburzy wieżę z klocków.
Wieża - 3w1 to zestaw kolorowych drewnianych klocków, przy których zabawa nie ma końca! Zawartość pudełka możemy użyć przynajmniej na trzy sposoby: jako domino, memory lub Jengę.
W grze Karak każdy gracz prowadzi przez labirynt, znajdujący się w podziemiach tytułowego zamku, jednego z sześciu śmiałków. Kafelek po kafelku, gracze odkrywają labirynt, spotykają w nim potwory, z którymi muszą walczyć, zdobywają wyposażenie i zaklęcia, które mogą wykorzystać do tego, aby stać się silniejszymi, a przede wszystkim skarby, których znalezienie zapewni im bogactwo.
Do przygody w podziemiach dołączają nowi bohaterowie! Wojownicza księżniczka Elspeth, ekscentryczny alchemik Sidhar oraz nieustraszona łowczyni Kirima to nowe postacie, którymi możesz grać w podstawową grę Karak, jak i w połączeniu z rozszerzeniem Karak Regent.
Karak: Regent to rozszerzenie do gry Karak – aby w nie zagrać należy posiadać podstawową wersję gry. Zawiera 4 nowych bohaterów i wiele innych dodatków. Głównym atutem jest wprowadzenie nowego trybu gry, a mianowicie „Władcy Karaka”, w którym jeden z graczy przyjmuje rolę upadłego władcy i stara się o przywrócenie mu jego dawnej władzy.
Mariposas - absolutnie przepiękna rodzinna gra planszowa opowiada właśnie o tym. W trakcie rozgrywki naszym zadaniem będzie odbycie inspirowanej prawdziwą migracją motyli podróży przez trzy pory roku.
Od zmierzchu do świtu to gra,w której wcielicie się w wampirów, polujących na ludzi. Podczas rozgrywki będziecie zdobywać punkty zwycięstwa poprzez wypełnianie tajnych misji. Swoje akcje będziecie wykonywać zagrywając karty. Musicie jednak pamiętać, aby wrócić do zamku przed wschodem słońca. Im więcej upolujecie, tym wolniejsi się stajecie, co utrudni Wam powrót przed świtem.