Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Wasza mentorka wybiera się na upragnione wakacje, by w spokoju pławić się w leczniczych bagnach spa w Czarcim Lesie. Swój dom pozostawi pod opieką najzdolniejszego z uczniów. Wiedźma przygotowała dla Was magiczny konkurs.
Otwórzcie magiczną skrzynię i wkroczcie do świata żywych dzieł sztuki, gdzie czekają na Was kolorowe kafelki, abyście mogli formować piękne drzewka bonsai w urokliwych doniczkach.
Gracze używają czterech elementów o różnych kształtach do tworzenia i rozwiązywania łamigłówek. W każdej rundzie inny gracz buduje tajne słowo. Inni wiedzą tylko, które fragmenty liter znajdują się w tajnym słowie, i zbierają wskazówki i punkty.
Przystań to dodatek do gry Dominion. Zawiera on 27 nowych wzorów kart Królestwa i koncentruje się na przyszłych turach gracza można w nim znaleźć karty, które robią coś zarówno w obecnej turze, jak i w następnej; takie, które pozwalają lepiej przygotować się do kolejnej tury; czy wreszcie takie, które w inny sposób wykraczają poza zwykłe ramy tury. Do rozgrywki potrzebna jest gra podstawowa. Przystań można swobodnie łączyć z dowolnymi dodatkami z serii.
Złoty wiek to dodatek do gry Dominion. Zawiera on 25 nowych wzorów kart Królestwa, a także dwa nowe wzory kart podstawowych, które pozwolą graczom rozwijać się jeszcze prężniej niż Złoto i Prowincje z gry podstawowej.
Przenieście się w czasie do epoki kamienia. Podejmijcie wyzwanie i spróbujcie okiełznać ogień wulkanicznej lawy. Zapanujcie nad żywiołem, by rozniecić płomień.
Zbierajcie cenne zasoby: ryby, krzemienie, grzyby i mamuty, by rekrutować nieustraszonych jaskiniowców, zdobywać trofea i poszerzać tereny łowieckie. Pamiętajcie, by nie igrać z ogniem - niekontrolowany może siać zniszczenie. Niech Wasze plemiona rosną w siłę!
Dawno, dawno temu, w odległej krainie leżała dolina zamieszkała przez nację, która rozpaczliwie potrzebowała swojego króla. Czy to właśnie Ty jesteś tym, który będzie nimi rządzić? Czy Twoja strategia jest na tyle dobra, aby zwyciężyć nad innymi pretendentami do tronu?
Manhattan to najnowsza odsłona gry, który od ponad dwóch dekad uznawana jest za klasykę gatunku. Za prostymi zasadami, które można wytłumaczyć dosłownie w pięć minut kryje się głębia, którą docenili gracze i krytycy na całym świecie.
Palec boży to gra zręcznościowa, w której każdy z graczy walczy o to, by stać się najpotężniejszym z bóstw. Proste zasady i innowacyjna rozgrywka sprawią, że nie będziecie mogli oderwać się od stołu. Wciel się w postać boga, wykorzystaj swoje niepowtarzalne moce i wypstrykaj swoich przeciwników. 5 minut nauki, godziny frajdy dla całej rodziny.
W swojej turze, gracz musi umieścić jeden ze swoich pionów na pustym polu planszy. Gracz nie może umieścić piona w rzędzie, kolumnie lub strefie, w której przeciwnik ma już pion w tym kształcie. Jednakże gracz może umieścić pion w rzędzie, kolumnie lub strefie, w której znajduje się już jego pion w tym kształcie.
Ta piękna i kolorowa gra zabierze Cię wprost na niesamowite plaże słonecznej Kalifornii. Słodkie ilustracje to jednak nie tylko proste zasady, w tej grze naprawdę jest nad czym kombinować! Santa Monica jest wielowymiarową grą, która z każdą rozgrywką zaskoczy Cię czymś nowym!
W "Żabkach", rodzinnej grze przeznaczonej dla od 2 do 6 osób, każdy z graczy pokieruje jedną z żabich rodzin. Cel jest prosty: przeprawić się przez staw do punktu końcowego. Tylko dzięki planowaniu, analizie sytuacji na planszy i sprytowi sprawisz, że to Twoja rodzina żab jako pierwsza dotrze na miejsce, zapewniając Ci zwycięstwo. Reszcie graczy pozostanie tylko smutne kumkanie!
Pingwiny rozproszyły się po lodzie i zaczynają marznąć. Zbierz swoje pingwiny w jednym miejscu, jednocześnie nie pozwalając przeciwnikom zrobić tego samego. Wygrywa pierwszy gracz, który ustawi swoje pingwiny w jednej połączonej grupie.
W swojej turze, gracz musi poruszyć jednym ze swoich pięciu pionów. Każdy pion porusza się o tyle pól, ile wskazuje liczba kropek przy jego polu startowym, w kierunku, który wskazuje ostre zakończenie piona. Jeśli nic nie stoi na przeszkodzie, pion musi wykonać cały swój ruch.
Wiadomość z ostatniej chwili: z muzeum skradziono zabytkowy eksponat. Policja zamknęła wszystkie wyjścia. W budynku zostało 16 podejrzanych. Czy złodziej działał w pojedynkę? A może miał wspólników? Czy udało mu się uciec jeszcze przed zamknięciem drzwi?