Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Agricola (wersja dla graczy): Torfowisko jest rozszerzeniem gry Agricola.
Życie z torfowiskiem w gospodarstwie nie jest proste. Każdy gracz rozpoczyna grę z pięcioma lasami oraz trzema torfowiskami. Na szczęście każdy ma do dyspozycji akcje specjalne, które umożliwiają przemianę tych obszarów w pola lub nieużytki. W wyniku Karczowania gracz otrzymuje drewno, a Wypalanie lasu pozwala na przekształcenie obszaru w zaorane pole. Za pomocą akcji specjalnej Kopanie torfu gracz pozyskuje opał będący nowym surowcem.
Jesteś chłopem, hodującym owce, dziki, krowy i konie. W codziennej pracy pomagają Ci trzej parobkowie. W każdej rundzie wysyłasz swoich parobków na pola akcji, co pozwala im stawiać ogrodzenie wzdłuż pastwisk, budowę pomieszczeń do hodowli zwierząt i ulepszać twoje gospodarstwo.
Przystań to dodatek do gry Dominion. Zawiera on 27 nowych wzorów kart Królestwa i koncentruje się na przyszłych turach gracza można w nim znaleźć karty, które robią coś zarówno w obecnej turze, jak i w następnej; takie, które pozwalają lepiej przygotować się do kolejnej tury; czy wreszcie takie, które w inny sposób wykraczają poza zwykłe ramy tury. Do rozgrywki potrzebna jest gra podstawowa. Przystań można swobodnie łączyć z dowolnymi dodatkami z serii.
Złoty wiek to dodatek do gry Dominion. Zawiera on 25 nowych wzorów kart Królestwa, a także dwa nowe wzory kart podstawowych, które pozwolą graczom rozwijać się jeszcze prężniej niż Złoto i Prowincje z gry podstawowej.
Montana to gra o prostych zasadach, oferująca graczom dużą swobodę w realizacji planu dojścia do zwycięstwa. Dzięki temu dobrze sprawdza się zarówno wśród osób rozpoczynających swoją przygodę z planszówkami, jak i wśród tych, którzy mają za sobą już wiele rozgrywek.
To rozszerzenie gry Pandemia wprowadza do rozgrywki nowe wyzwanie: Laboratorium (dodatkowa plansza, postacie i nowe zasady gry). Dodatkowo, umożliwia rozgrywki zespołowe (dla dwóch albo trzech zespołów dwuosobowych), grę w wariancie jednoosobowym oraz grę w 5 osób.
Cztery śmiertelnie niebezpieczne choroby zagrażają całemu światu! Ty i twój zespół musicie współpracować, aby wynaleźć lekarstwa i przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się epidemii.
Podczas gry będziecie budować swój własny Park Niedźwiedzi. Planujcie umiejętnie lokalizacje poszczególnych atrakcji: wybiegów, pawilonów oraz terenów zielonych tak, aby żadna powierzchnia w waszych parkach się nie zmarnowała.
W swojej turze, gracz musi umieścić jeden ze swoich pionów na pustym polu planszy. Gracz nie może umieścić piona w rzędzie, kolumnie lub strefie, w której przeciwnik ma już pion w tym kształcie. Jednakże gracz może umieścić pion w rzędzie, kolumnie lub strefie, w której znajduje się już jego pion w tym kształcie.
W "Żabkach", rodzinnej grze przeznaczonej dla od 2 do 6 osób, każdy z graczy pokieruje jedną z żabich rodzin. Cel jest prosty: przeprawić się przez staw do punktu końcowego. Tylko dzięki planowaniu, analizie sytuacji na planszy i sprytowi sprawisz, że to Twoja rodzina żab jako pierwsza dotrze na miejsce, zapewniając Ci zwycięstwo. Reszcie graczy pozostanie tylko smutne kumkanie!
Pingwiny rozproszyły się po lodzie i zaczynają marznąć. Zbierz swoje pingwiny w jednym miejscu, jednocześnie nie pozwalając przeciwnikom zrobić tego samego. Wygrywa pierwszy gracz, który ustawi swoje pingwiny w jednej połączonej grupie.
W swojej turze, gracz musi poruszyć jednym ze swoich pięciu pionów. Każdy pion porusza się o tyle pól, ile wskazuje liczba kropek przy jego polu startowym, w kierunku, który wskazuje ostre zakończenie piona. Jeśli nic nie stoi na przeszkodzie, pion musi wykonać cały swój ruch.
"Katamino" jest dynamiczną układanką i zmuszającą do myślenia zagadką. Rozwija zmysł obserwacji i zdolność logicznego myślenia. Celem gry jest układanie figur zwanych pentami. Wykonuje się to przez umieszczanie określonej liczby pentaminów - specjaln...