Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Carta Impera Victoria to gra CIVilizacyjna oraz dyplomatyczna, w której rozwijasz swój naród. Zdobądź jako pierwszy hegemonię w jednej z domen, aby tworzyć historię, ale nie spuszczaj oczu ze swoich przeciwników.
Jakbyś się poczuł, gdybyś usłyszał: "Jeden z członków twojej rodziny wyjawia, że miewa prorocze sny"? Byłbyś smutny? Podekscytowany? Przerażony? Może nawet szczęśliwy? A co najważniejsze, jakby czuł się twój partner w grze?
Zima roku 453: Hunowie władają połową ówcześnie znanego świata. Wielki Chan, władca Hunów, mając swoje najlepsze lata za sobą, musi wyznaczyć swojego następcę.
Wielu marzy o tym, aby zająć jego miejsce, jednak wybór padnie na najodważniejszego i najchwalebniejszego z generałów. Czy zrobisz wszystko, aby zostać nowym władcą Hunów?
Pamiętaj, że nie tylko Ty walczysz o tytuł Wielkiego Khana, będziesz musiał udowodnić swoją wartość!
Explore jungles, gather artifacts, and find your way to the Lost Ruins of Arnak! Players lead rival expeditions to a newly discovered island. Through a unique combination of worker placement and deckbuilding, each expedition attempts to uncover the lost island's secrets.
As the name suggests, the expansion contains six unique leaders for players to choose from, each leader equipped with different abilities, skills, and starting decks that offer players different strategies and styles of play to explore.
Dołącz do Klubu Reforma, podejmij wyzwanie i wyrusz w podróż dookoła świata! Klub Reforma, zainspirowany wyczynami angielskiego dżentelmena Phileasa Fogga, postanawia odtworzyć zakład, w którym każdy z członków będzie musiał odbyć podróż dookoła świata przed upływem osiemdziesięciu dni. Aby przebyć prawie 24 tysiące mil w tak krótkim czasie, należy odpowiednio się przygotować: kupić bilet na pociąg, wynająć słonia, a czasami pokonać kilkaset mil pieszo.