Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
DC Comics Dice Masters: World’s FinestStarter Set przedstawia graczom ulubione postacie znane z Uniwersum DC m.in. Batmana, Supermana oraz wielu innych!
Każdy zestaw dodatkowy (booster) zawiera jedną losową figurkę (wraz z odpowiadającą jej kartą postaci) spośród 10 wybranych postaci. Każda z tych figurek ma zestaw współczynników i umiejętności inny niż ich odpowiedniki dostępne w boosterach 5-figurkowych.
Każdy zestaw dodatkowy (booster) zawiera jedną losową figurkę/konstrukt (wraz z odpowiadającą jej kartą postaci) spośród 60 różnych wzorów dostępnych w tym rozszerzeniu.
Dolina Kupców 2 to przepięknie ilustrowana gra, w której każda z kart może zostać użyta na kilka sposobów. Czy zrezygnujesz z przeprowadzenia akcji na rzecz zdobycia kolejnych kart? Wygra ten, kto najlepiej wyczuje odpowiedni moment, by pozbyć się pieczołowicie budowanej talii!
W Hack Trick dwóch hakerów rywalizuje o to, który z nich pierwszy złamie zabezpieczenia serwera, przez wprowadzenie trzycyfrowego hasła przed przeciwnikiem.
Królestwa Wikingów są grą strategiczną, w której wybierasz terytoria i planujesz akcje, aby zdobyć najlepszy łup, a następnie przeprowadzasz ostateczny najazd na bezbronnych wieśniaków. Porywaj zakładników, zdobywaj sojuszników, unikaj buntu i wygraj, stwarzając trzy identyczne osady lub przyłączając najcenniejsze tereny!
Najnowszy zestaw Marvel HeroClix: S.H.I.E.L.D. Fast Forces Pack przedstawia 6 nowych wzorów figurek HeroClix, kartę zasad oraz wyłącznie w tym zestawie Pomoc 3d (Fitz’s Helper Monkey!).
Możesz obstawić do czterech zakładów lub zdecydować się na wybór innych akcji. Wszystko wydaje się proste, dopóki nie odkryjesz taktycznej głębi Sponsio.
Dołącz do Klubu Reforma, podejmij wyzwanie i wyrusz w podróż dookoła świata! Klub Reforma, zainspirowany wyczynami angielskiego dżentelmena Phileasa Fogga, postanawia odtworzyć zakład, w którym każdy z członków będzie musiał odbyć podróż dookoła świata przed upływem osiemdziesięciu dni. Aby przebyć prawie 24 tysiące mil w tak krótkim czasie, należy odpowiednio się przygotować: kupić bilet na pociąg, wynająć słonia, a czasami pokonać kilkaset mil pieszo.