Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
Zbierz najlepsze jaja i wygraj! Wykorzystaj do tego specjalne karty akcji. Wymień swoja słabą kartę na mocną kartę innego gracza, przełóż jajko, obudź je lub uśpij. Uważaj! Zgniłe jaja maja punkty ujemne – pozbądź się ich jak najszybciej. Obserwuj ruchy przeciwników i zakończ grę z największa liczbą punktów!
Czas na wspaniałe wydarzenie zorganizowane przez władcę Wielkiej Prapuszczy! Po zawarciu wielu wspaniałych sojuszy i umocnieniu swojej pozycji Żubr organizuje wspaniały bal, na którym chce wprowadzić do świata arystokracji księżniczkę Żubrzycę. Na bal zaprasza znamienitych gości z całego świata.
Boss Monster to samodzielna gra karciana, która rzuca graczy w wir niezwykłych przygód. Mają zmienić się w złoczyńców rodem z gier wideo i zbudować zabójcze podziemia.
Krypta stanęła otworem i świat gry Boss Monster(TM) już nigdy nie będzie taki sam! To rozszerzenie zawiera prawdziwy skarbiec, pełen najróżniejszych niespodzianek dla każdego gracza!Zadbaj o zbalansowaną grę i jednocześnie stwórz niezliczone kombinacje podczas rozgrywki. Wkrocz do Krypty złoczyńców... i zostań najpotężniejszym bossem!
Czas zdjąć rękawiczki… i założyć stalowe rękawice! Rozszerzenie „Narzędzia zagłady” to 24 zupełnie nowe karty przedmiotów, które zmieniają bohaterów gry „Boss Monster” z bezradnych pionków w śmiertelne zagrożenie.
Oto jest! Wyczekiwany i upragniony Boss Monster: Następny Poziom - niezależna kontynuacja znakomitej gry karcianej Boss Monster, inspirowanej komputerową klasyką.
Poszukiwacze przygód kontratakują! Rozszerzenie Niezbędnik bohatera wprowadza do gry karcianej Boss Monster nowość – karty przedmiotów, które zamieniają bohaterów w prawdziwe maszyny do expienia. Pokonaj uzbrojonych po zęby śmiałków, ograb ich z przedmiotów i zdobądź nowe ofensywne zdolności.
Trzecia już część znanej na całym świecie gry, która urzeka zarówno starszych jak i młodszych graczy. Największy zestaw Boss Monstera w dziejach. Nowa świeżość dla starych wyjadaczy lub świetny zestaw na początek. Całkiem nowa mechanika zdobywania monet. Buduj komnaty w swoich podziemiach.Do wybudowanych komnat możesz wynajmować minibossów.
Dodatek Twarde Lądowanie umożliwia rozgrywkę w Boss Monster dla 5-6 graczy. Wprowadza zupełnie nowy rodzaj skarbu, bohaterów, bossów, całkiem nowe komnaty zasilane przez kosmiczne potwory i zaawansowane technologicznie pułapki.
Zmęczony długą i monotonną podróżą? Dzieci marudzą na tylnym siedzeniu? Co chwilę słyszysz „daleko jeszcze?” Mamy rozwiązanie! Car Cards to prosta gra podróżna, która daje zajęcie znudzonym dzieciom (i dorosłym). Weź karty do ręki, rozglądaj się dookoła, wyłapuj znikające za oknem samochodu/pociągu/autobusu obiekty.
W CARTAVENTURZE gracze sami tworzą własną przygodę, wykorzystując po grupowych konsultacjach karty oferujące różne wybory. Będziecie budować tutaj mapy i podróżować po kartach historii. Poza prostym i oryginalnym systemem gry pozwalającym na kilkukrotne przechodzenie tego samego scenariusza, czekają tu na Was także piękne, akwarelowe ilustracje.
Wyrusz w podróż przez Stany Zjednoczone w 1854 roku śladami niewolnika Bassa Reevesa. Czy zdołasz uciec od swojego pana? Kogo spotkasz na swojej drodze? Czy zostaniesz szeryfem? Wygrasz w niebezpiecznego pokera? I wreszcie – czy znajdziesz drogę do wolności?
CARTAVENTURA: Oklahoma to interaktywna gra karciana, w której gracze wspólnie doświadczają przygód osadzonych w realiach historycznych, dokonując po drodze szeregu wyborów.
W CARTAVENTURZE gracze sami tworzą własną przygodę, wykorzystując po grupowych konsultacjach karty oferujące różne wybory. Będziecie budować tutaj mapy i podróżować po kartach historii. Poza prostym i oryginalnym systemem gry pozwalającym na kilkukrotne przechodzenie tego samego scenariusza, czekają tu na Was także piękne, akwarelowe ilustracje.
Cezar. Kostki zostały rzucone to kościana gra z mechaniką push your luck (testowania szczęścia). By w nią zagrać nie potrzebujesz wiele miejsca - ot tyle, by możliwy był rzut kośćmi. Sprawdzi się zatem nie tylko na domowym stoliku, barze czy dywanie ale i w podróży. Dzięki prostym zasadom można do niej łatwo zachęcić osoby nie grające w gry planszowe. Niezależność językowa z kolei pomoże zintegrować z sobą wielojęzyczne towarzystwo.
Edu-piotruś to nowa seria produktów, która w przyjemny sposób łączy naukę z zabawą. Na kartach najpopularniejszej gry karcianej w Polsce znajdują się atrakcyjne, kolorowe rysunki, które pomagają wprowadzić najmłodszych w meandry świata i języka polskiego.