Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W grze 7 rund starasz się zebrać cztery karty zapewniające najwięcej punktów. W trakcie rozgrywki do czterech kart na ręku dociągasz piątą kartę, potem zagrywasz jedną z nich i rozpatrujesz efekt zagranej karty. Na końcu gry zliczasz punkty z kart, które zostały ci na ręku.
Wciel się w rolę tajnego agenta. Twoim zadaniem jest zdobywanie sekretnych informacji. Aby tego dokonać będziesz musiał umiejętnie przemieszczać pionki na planszy oraz rozszyfrować kim są inni gracze. Powodzenia agencie!
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
Zbierz najlepsze jaja i wygraj! Wykorzystaj do tego specjalne karty akcji. Wymień swoja słabą kartę na mocną kartę innego gracza, przełóż jajko, obudź je lub uśpij. Uważaj! Zgniłe jaja maja punkty ujemne – pozbądź się ich jak najszybciej. Obserwuj ruchy przeciwników i zakończ grę z największa liczbą punktów!
Celem graczy jest budowa ośrodków naukowych, farm hodowlanych i baz przemysłowych na Antarktydzie, dokąd statkami będą przewozili naukowców, maszyny i surowce.
Czas na wspaniałe wydarzenie zorganizowane przez władcę Wielkiej Prapuszczy! Po zawarciu wielu wspaniałych sojuszy i umocnieniu swojej pozycji Żubr organizuje wspaniały bal, na którym chce wprowadzić do świata arystokracji księżniczkę Żubrzycę. Na bal zaprasza znamienitych gości z całego świata.
Zadaniem graczy jest znalezienie wśród kart pandy o konkretnych właściwościach. Różnią się one wzrostem wagą i długością trzymanego bambusa. Jeden z graczy rzuca kością i ustala w ten sposób warunek danej rundy - np. szukamy najwyższej pandy. Następnie gracze starają się jak najszybciej złapać taką kartę z pandą, która ich zdaniem najlepiej spełnia podany warunek. Po wybraniu kart gracze porównują wzrost pand podany na rewersie karty. Celem gry jest zgromadzenie określonej liczby kart z pandami.
Każdy gracz otrzymuje planszę oraz zestaw kafelków, które będzie układał podobnie jak w tetrisie opuszczając kafelek od góry w dół, póki nie zatrzyma się na dole planszy lub na innym kafelku. Co rundę określa się kafelek który należy wstawić na swoją planszę. Obracaj, przekręcaj i kombinuj z ustawieniami, aby zdobywać jak najwięcej punktów określonych przez karty zadań. Wygrywa gracz, który ułoży najlepiej punktowane wzory.
Na morzu karaibskim rozgrywa się wielka bitwa morska. Każdy kapitan chce zwyciężyć i przywieść do swojego portu cenne skarby. Aby wygrać, musisz użyć sprytu albo dużej siły ognia. Którą taktykę wybierzesz?
Boss Monster to samodzielna gra karciana, która rzuca graczy w wir niezwykłych przygód. Mają zmienić się w złoczyńców rodem z gier wideo i zbudować zabójcze podziemia.
Oto jest! Wyczekiwany i upragniony Boss Monster: Następny Poziom - niezależna kontynuacja znakomitej gry karcianej Boss Monster, inspirowanej komputerową klasyką.
W CARTAVENTURZE gracze sami tworzą własną przygodę, wykorzystując po grupowych konsultacjach karty oferujące różne wybory. Będziecie budować tutaj mapy i podróżować po kartach historii. Poza prostym i oryginalnym systemem gry pozwalającym na kilkukrotne przechodzenie tego samego scenariusza, czekają tu na Was także piękne, akwarelowe ilustracje.
Wyrusz w podróż przez Stany Zjednoczone w 1854 roku śladami niewolnika Bassa Reevesa. Czy zdołasz uciec od swojego pana? Kogo spotkasz na swojej drodze? Czy zostaniesz szeryfem? Wygrasz w niebezpiecznego pokera? I wreszcie – czy znajdziesz drogę do wolności?
CARTAVENTURA: Oklahoma to interaktywna gra karciana, w której gracze wspólnie doświadczają przygód osadzonych w realiach historycznych, dokonując po drodze szeregu wyborów.
W CARTAVENTURZE gracze sami tworzą własną przygodę, wykorzystując po grupowych konsultacjach karty oferujące różne wybory. Będziecie budować tutaj mapy i podróżować po kartach historii. Poza prostym i oryginalnym systemem gry pozwalającym na kilkukrotne przechodzenie tego samego scenariusza, czekają tu na Was także piękne, akwarelowe ilustracje.
Cezar. Kostki zostały rzucone to kościana gra z mechaniką push your luck (testowania szczęścia). By w nią zagrać nie potrzebujesz wiele miejsca - ot tyle, by możliwy był rzut kośćmi. Sprawdzi się zatem nie tylko na domowym stoliku, barze czy dywanie ale i w podróży. Dzięki prostym zasadom można do niej łatwo zachęcić osoby nie grające w gry planszowe. Niezależność językowa z kolei pomoże zintegrować z sobą wielojęzyczne towarzystwo.
Gra imprezowa, w której ważne są szybkie liczenie, spostrzegawczość i refleks. Jeden gracz odkrywa płytkę ze zwierzętami i rzuca kostką. Wszyscy starają się jak najszybciej odnaleźć zwierzę, które występuje na karcie w liczbie wskazanej przez kostkę. Kto pierwszy wyda właściwy odgłos, zdobywa punkt.
DC Batman: Metal to gra typu “deck building”, polegająca na budowaniu jak najmocniejszej talii kart. Strategia graczy opiera się na właściwym używaniu umiejętności opisanych na kartach. Gracze muszą walczyć nie tylko pomiędzy sobą, ale również z grą, która atakuje ich Superłotrami z uniwersum DC, a pod koniec muszą zmierzyć się z potężnym Barbatosem. Gracz, który pod koniec gry zdobędzie najwięcej punktów zwycięstwa, wygrywa.
Zadawaj szybkie ciosy dzięki Ninjutsu i walcz z przerażającymi wersjami klasycznych Superłotrów z Gotham. Ostatecznym wyzwaniem będzie megazamek stworzony przez połączenie pięciu Superłotrów!