Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Horror w Arkham: Wśród mrocznych fal to kolejne duże rozszerzenie, które poprowadzi wasze śledztwo poza granice Arkham ku innym nieszczęsnym miasteczkom Massachusetts. Dwa nowe, dwustronne kafelki dzielnic pozwolą wam zwiedzić tętniące życiem Kingsport i Innsmouth w towarzystwie ośmiu nowych badaczy, wśród których znajdują się między innymi Pete „Włóczęga” czy listonoszka Stella Clark
Każdy gracz rozpoczyna z dziesięcioma kartami na ręce. Podczas swojej tury musi dołożyć jedną ze swoich kart, na jeden ze stosów znajdujących się na środku stołu. Należy przy tym zwrócić uwagę na różnicę wartości wierzchniej karty w stosie i zagranej przez gracza.
Jeśli wynosi ona więcej niż dziesięć, to 11. bierze! i gracz musi wziąć cały stos na rękę. Jest szansa, że gracz otrzyma dzięki temu kartę byka, która pozwala na zagranie więcej niż jednej karty na jeden stos. Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart byczych głów z ręki. Osoba, która po rozegraniu odpowiedniej liczby rund ma najmniej punktów ujemnych - wygrywa!
Zbieraj bycze głowy, ale tylko te odpowiednie! Gracze starają się zebrać jak najwięcej zielonych byczych głów, które dają punkty dodatnie. Jednocześnie próbują unikać zbierania czerwonych byczych głów, które oznaczają punkty ujemne. Warto też zwracać uwagę na karty specjalne, które dają dodatkowe punkty.
Czy jesteś bystry i spostrzegawczy jak najsłynniejszy detektyw Sherlock Holmes? Wciel się w jego rolę i rozwiąż wszystkie zagadki oraz sprawy kryminalne ukryte w tym pudełku!
Czeka na ciebie 50 trudnych spraw do rozwiązania. Każda z nich dzieje się w Londynie - ale tym razem we współczesnych czasach. Jak Sherlock i Watson zachowaliby się w erze cyfrowej? Z pewnością mądrze wykorzystaliby wszystkie możliwości, aby rozprawić się z oszustami i bandytami.
Dokładanie płytek i zbieranie rządów - niby nic nowego. Jednak w tej wersji płytki zagrywa się na planszę, której pola specjalne wywołują różne akcje. Gracze mają możliwość zdobywania punktów zarówno dodatnich jak i ujemnych.
Zbierz najlepsze jaja i wygraj! Wykorzystaj do tego specjalne karty akcji. Wymień swoja słabą kartę na mocną kartę innego gracza, przełóż jajko, obudź je lub uśpij. Uważaj! Zgniłe jaja maja punkty ujemne – pozbądź się ich jak najszybciej. Obserwuj ruchy przeciwników i zakończ grę z największa liczbą punktów!
Alone™ nie jest zwyczajną grą z gatunku „dungeon crawler”. Jeden z graczy wciela się w niej w Bohatera, osamotnionego astronautę badającego nieznaną mapę pełną niebezpieczeństw i próbującego realizować misje, podczas gdy maksymalnie trzech skrywających się wśród ciemności agentów Zła planuje, jak go zabić.
Andor Junior to idealna pozycja dla najmłodszych, których rodzice chcą wprowadzić w świat nowoczesnych gier planszowych. W grze wcielicie się w role czarodziejki, wojownika, łuczniczki oraz krasnoluda i spróbujecie odnaleźć trzy wilczęta, które zgubiły się wewnątrz krasnoludzkiej kopalni.
W grze Andor Junior wcielicie się w role czarodziejki, wojownika, łuczniczki oraz krasnoluda i spróbujecie odnaleźć trzy wilczęta, które zgubiły się wewnątrz krasnoludzkiej kopalni. Jednak zanim będziecie mogli wyruszyć im na ratunek, musicie poczynić pewne przygotowania, które zapewnią krainie Andor bezpieczeństwo.
Andromeda to strategiczna gra science-fiction dla 2-4 graczy. Podczas rozgrywki gracze wcielają się w liderów kosmicznych ras. Każdy z graczy dołącza do ekspedycji badającej statek starożytnej cywilizacji, w poszukiwaniu dawno zapomnianej wiedzy, która pomoże zdobyć jego rasie zdobyć dominację w całej galaktyce.
Rozwiń swoją wyspę macierzystą i zapewnij jej dostęp do nowych gałęzi przemysłu. Musisz jednak planować każdy ruch z wyprzedzeniem - konkurencja nie śpi! Czy będziesz w stanie zdobyć niezbędne surowce, zgłębić tajemnice Starego Świata i wyruszyć na niejedną ekspedycję, aby odkryć wyspy Nowego Świata?
Czas na wspaniałe wydarzenie zorganizowane przez władcę Wielkiej Prapuszczy! Po zawarciu wielu wspaniałych sojuszy i umocnieniu swojej pozycji Żubr organizuje wspaniały bal, na którym chce wprowadzić do świata arystokracji księżniczkę Żubrzycę. Na bal zaprasza znamienitych gości z całego świata.
Bohaterowie Tenefyru to kooperacyjna gra oparta na budowaniu talii, w której gracze muszą współpracować, aby wzmocnić siłę swojej grupy poszukiwaczy przygód i przeciwstawić się nadciągającemu zagrożeniu ze strony sił zła.
Boss Monster to samodzielna gra karciana, która rzuca graczy w wir niezwykłych przygód. Mają zmienić się w złoczyńców rodem z gier wideo i zbudować zabójcze podziemia.
Oto jest! Wyczekiwany i upragniony Boss Monster: Następny Poziom - niezależna kontynuacja znakomitej gry karcianej Boss Monster, inspirowanej komputerową klasyką.
W CARTAVENTURZE gracze sami tworzą własną przygodę, wykorzystując po grupowych konsultacjach karty oferujące różne wybory. Będziecie budować tutaj mapy i podróżować po kartach historii. Poza prostym i oryginalnym systemem gry pozwalającym na kilkukrotne przechodzenie tego samego scenariusza, czekają tu na Was także piękne, akwarelowe ilustracje.
Wyrusz w podróż przez Stany Zjednoczone w 1854 roku śladami niewolnika Bassa Reevesa. Czy zdołasz uciec od swojego pana? Kogo spotkasz na swojej drodze? Czy zostaniesz szeryfem? Wygrasz w niebezpiecznego pokera? I wreszcie – czy znajdziesz drogę do wolności?
CARTAVENTURA: Oklahoma to interaktywna gra karciana, w której gracze wspólnie doświadczają przygód osadzonych w realiach historycznych, dokonując po drodze szeregu wyborów.
W CARTAVENTURZE gracze sami tworzą własną przygodę, wykorzystując po grupowych konsultacjach karty oferujące różne wybory. Będziecie budować tutaj mapy i podróżować po kartach historii. Poza prostym i oryginalnym systemem gry pozwalającym na kilkukrotne przechodzenie tego samego scenariusza, czekają tu na Was także piękne, akwarelowe ilustracje.
Morskie legendy to nie tylko cztery wyjątkowe scenariusze, opowiadające historię o tajemniczych rozbitkach i dzikich grabieżcach – to także zmiany ubarwiające samą rozgrywkę. Poza usprawnieniem handlu, złodzieja i rozwinięciu możliwości budowania dróg morskich (na jednej drodze mogą stać teraz statki dwóch różnych graczy) w grze pojawiają się karty pomocników, wnoszące zupełnie nowy aspekt strategiczny, skrzynki z losowymi skarbami, nowe jednostki i kilka innych usprawnień, które gracze poznają podczas rozgrywki.