Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Każdy gracz rozpoczyna z dziesięcioma kartami na ręce. Podczas swojej tury musi dołożyć jedną ze swoich kart, na jeden ze stosów znajdujących się na środku stołu. Należy przy tym zwrócić uwagę na różnicę wartości wierzchniej karty w stosie i zagranej przez gracza.
Jeśli wynosi ona więcej niż dziesięć, to 11. bierze! i gracz musi wziąć cały stos na rękę. Jest szansa, że gracz otrzyma dzięki temu kartę byka, która pozwala na zagranie więcej niż jednej karty na jeden stos. Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart byczych głów z ręki. Osoba, która po rozegraniu odpowiedniej liczby rund ma najmniej punktów ujemnych - wygrywa!
Zbieraj bycze głowy, ale tylko te odpowiednie! Gracze starają się zebrać jak najwięcej zielonych byczych głów, które dają punkty dodatnie. Jednocześnie próbują unikać zbierania czerwonych byczych głów, które oznaczają punkty ujemne. Warto też zwracać uwagę na karty specjalne, które dają dodatkowe punkty.
Czy jesteś bystry i spostrzegawczy jak najsłynniejszy detektyw Sherlock Holmes? Wciel się w jego rolę i rozwiąż wszystkie zagadki oraz sprawy kryminalne ukryte w tym pudełku!
Czeka na ciebie 50 trudnych spraw do rozwiązania. Każda z nich dzieje się w Londynie - ale tym razem we współczesnych czasach. Jak Sherlock i Watson zachowaliby się w erze cyfrowej? Z pewnością mądrze wykorzystaliby wszystkie możliwości, aby rozprawić się z oszustami i bandytami.
Dokładanie płytek i zbieranie rządów - niby nic nowego. Jednak w tej wersji płytki zagrywa się na planszę, której pola specjalne wywołują różne akcje. Gracze mają możliwość zdobywania punktów zarówno dodatnich jak i ujemnych.
Ta piękna gra kafelkowa dostarcza intelektualnej rozrywki na najwyższym poziomie, rozgrzewając do czerwoności zwoje mózgowe. Gra spodoba się zarówno grającym rodzinom, jak i wymagającym graczom.
Galeria poszukuje nowych arcydzieł! W Canvas: Ostatnie szlify możesz ukończyć swoje dzieła sztuki i pokazać je światu dzięki nowym ramkom! Ramki te dodają warstwę interakcji, gdy gracze rywalizują o wyświetlenie swoich prac na ścianie galerii. Zawiera także: Platynowe wstążki — zdobądź platynową wstążkę za każdym razem, gdy Twój obraz zostanie oprawiony w galerii. Nowe karty punktacji umożliwiające zagadkę nowych wyzwań i zwiększoną powtarzalność rozgrywki.
Cosmoctopus is an engine-building, tentacle-gathering board game for 1 to 4 devotees. Guide Cosmoctopus through the Inky Realm, a flexible configuration of tiles, to gather resources and obtain powerful cards that represent relics, scripture, hallucinations and constellations. Harness the power of these bizarre objects and experiences, craft potent card combinations and be the first to gain 8 tentacles to win!
Crime zoom to seria gier detektywistycznych przeznaczonych dla 1–6 graczy. Zasady tłumaczy się w 2 minuty, a sama rozgrywka zajmuje około godziny.
„Ostatnia karta” przeniesie was do cieszącego się złą sławą Brooklynu z lat 80. Otrzymujecie anonimowe zgłoszenie o strzałach z mieszkania niejakiego Franka Bucco. Docieracie do zapuszczonej kamienicy, w której mieszkają ubogie rodziny i narkomani. Wyważywszy drzwi do mieszkania, odkrywacie zwłoki mężczyzny leżące na kanapie. Od czego zaczniecie śledztwo?
Crime zoom to seria gier detektywistycznych przeznaczonych dla 16 graczy. Zasady tłumaczy się w 2 minuty, a sama rozgrywka zajmuje około godziny.
"Ptaki złej wróżby" przeniosą was do współczesnego Paryża, do metropolii tyleż nowoczesnej, co bezdusznej. Ciało młodej, filigranowej kobiety znaleziono na podłodze w jednym z biurowców. Kto ją zabił? I dlaczego? Jak wyglądało jej życie prywatne? A zawodowe? Od czego zaczniecie śledztwo?
Maleoki zielony potworek Om Nom zamierza właśnie pokrzepić się ulubionymi cukierkami, jednak potrzebna mu w tym pomoc. Gracze będą tworzyć rzędy kart i w odpowiednich momentach wykorzystywać specjalne karty nożyczek, ale przede wszystkim uważnie obserwować grę przeciwników. Tylko jedna osoba zdobędzie przychylność łakomego Om Noma poprzez napełnienie jego brzucha łakociami.
"Aż po grób" to wersja Czarnych Historii, która zaczyna się tam, gdzie większość z nich się kończy, czyli śmiercią! Bo tu chodzi o to, co dzieje się później. I w tym przypadku wydarzyło się naprawdę! Tutaj wszyscy fani makabry i absurdu poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie docierają do dziwacznych szczegółów najbardziej nietypowych pogrzebów wszechczasów!
"Czarne historie - Dziwny świat" to zestaw zupełnie nowych, ciągle niesamowicie tajemniczych historii z najdalszych zakątków globu. Całkowicie zakręcona i pouczająca podróż dookoła świata. Aby się w nią wybrać, wcale nie trzeba wychodzić z domu.
Galopujące zwłoki i eksplodujące psy? Kto myśli, że widział już wszystko, ten nie liczył się z najbardziej makabrycznym dziejopisarzem na świecie – rzeczywistością! Przed graczami 50 jeżących włos na głowie, ciągle niewiarygodnych, a jednak opartych na faktach, historii o tragicznej śmierci na własne życzenie. Gęsia skórka, zdumienie i uśmiech politowania – gwarantowane!
Zagadkowe historie szpitalne, które niejednemu zjeżą włosy na głowie, mroczne legendy z poczekalni, od których ciarki przechodzą po plecach oraz przerażające opowieści z sali operacyjnej, które gwarantują gęsią skórkę!