Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Aleja Klonów była spokojną podmiejską dzielnicą, dopóki dzieciaki nie zaczęły umierać we śnie. Dr Fright - doktor snu powrócił, by torturować rodziny, które zrujnowały jego życie. We śnie nie ma gdzie się ukryć…
Lalkarz Geppetto zawsze chciał mieć własną rodzinę. Czerpiąc inspirację ze swoich ulubionych historii i poznając mroczne rytuały, postanowił sam ją stworzyć. Rodzina potrzebuje więcej członków, a wędrujący lunapark jest do tego doskonałą przykrywką!
Każdego roku tysiące turystów gromadzą się w afrykańskich świętych gajach, aby zobaczyć piękne krajobrazy, starożytne artefakty i miejsca kultu. Egzotyczne wakacje zamieniają się w koszmar, kiedy pojawia się tajemniczy Inkanyamba, by dokonać zemsty w imieniu bogów.
Głodniaki to kooperacyjna gra dla 2-4, która łączy w sobie zalety gry karcianej z możliwościami aplikacji mobilnej. Waszym zadaniem jest ukończenie każdego poziomu poprzez wykarmienie wszystkich stworków.
Kieszonkowy detektyw to kooperacyjna gra detektywistyczna, w której gracze zbierają poszlaki, przesłuchuja świadków, zatrzymują podejrzanych i łączą posiadane informacje, aby rozwiązać sprawy kryminalne.
Kroniki przygody to kooperacyjna gra dla całej rodziny, która łączy zalety gry planszowej oraz aplikacji na urządzenia mobilne. Przepowiednia Starego Dębu to druga, niezależna część serii. Gra rozwija mechanikę i pomysły z pierwszej części, wprowadzając modularną planszę oraz figurki postaci.
Kroniki przygody to kooperacyjna gra dla całej rodziny, która łączy zalety gry planszowej oraz aplikacji na urządzenia mobilne. Zostańcie adeptami magii i przenieście się do baśniowych krain Królestwa Lata i Imperium Zimy. Wraz z waszym wiernym towarzyszem księżycowym kotem Nillsem wyruszcie na wyprawę w poszukiwaniu magicznych kamieni.
Jesteś prywatnym detektywem w mrocznym świecie Noir. To wszystko zmienia - nie masz już do dyspozycji policyjnych specjalistów, możesz za to stosować inne metody działania. Włamanie, wymuszenie czy łapówka mogą być równie skuteczne, ale bądź ostrożny - wszystko może się wydarzyć.
Kroniki Zbrodni: 1900 to niezależna, kooperacyjna gra detektywistyczna. Zastosowana w niej technologia Scan & Play pozwala połączyć zalety gry planszowej i elektronicznej. Gracz może prowadzić wiele różnych dochodzeń, korzystając z tych samych elementów.
„Kroniki Zbrodni: 2400” to samodzielna gra dla 1-4 graczy. Akcja toczy się w futurystycznym świecie, pośród zatopionych w neonach uliczek, po których przechadzają się androidy i naszpikowani cyberwszczepami ludzie. Gracze będą eksplorować Paryż jak nigdy dotąd, od lepkich i dusznych slumsów, aż po nieskazitelne obszary korporacji zamknięte w olbrzymich półprzezroczystych kopułach.
Rozmieszczaj strategicznie swoje kafle, tworząc dzielnice w swoim mieście 4 × 4. Buduj wieżowce i obiekty użyteczności publicznej, starając się spełnić przedstawione na nich wymagania. Zdobądź najwięcej punktów harmonii i wygraj grę! Neopolis to gra planowania, ryzykowania i wyścigu po punkty w pięknej trójwymiarowej oprawie futurystycznej metropolii. Spodoba się zarówno rodzinom, jak i bardziej zaawansowanym graczom.
Nimalia to rodzinna gra z pięknie ilustrowanymi kartami zwierząt. Ma proste zasady, które z łatwością opanuje 10-latek i ciekawy system punktacji dający satysfakcje z gry nawet zaawansowanym graczom.
Dodatek Przodkowie do gry Pagan wprowadza nowe postaci z unikalnymi umiejętnościami, co wzbogaca doświadczenie podczas rozgrywki. Dodatkowe scenariusze zapewniają jeszcze więcej różnorodności i głębi w grze.
Paranormalni detektywi to gra imprezowa z elementami dedukcji. Jeden z graczy odgrywa rolę ducha niedawno zmarłej osoby, podczas gdy pozostali gracze wcielają się w paranormalnych detektywów, którzy starają się odkryć, w jaki sposób ofiara zmarła. Używając swych zdolności medium, detektywi będą komunikować się z duchem, zadając pytania dotyczące szczegółów zbrodni. Duch odpowiada na różne dostępne dla zjawy sposoby, między innymi układając sznury wisielca, zagrywając karty tarota, układając na tabliczce słowne zagadki czy też kierując ręką rysującego detektywa!