Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
Na początku wszyscy gracze otrzymują po 7 kart i... zaczyna się wyścig, kto pozbędzie się ich najszybciej! W swojej turze, każdy gracz zagrywa kartę zgodnie z kolejnością kolorów i symboli. Zawsze trzeba zagrać kartę wyższą niż poprzednia, jeżeli nie ma takiej możliwości, należy dobrać kartę ze stosu.
Gracze mają przed sobą stosy kart z taką samą ilustracją. Na początku gry kartę z tą ilustracją umieszcza się na środku stołu. Gracze grają równocześnie, a ich zadaniem jest jak najszybsze odnalezienie różnic pomiędzy rysunkiem na środku stołu, a tym znajdującym się na wierzchnich kartach z ich stosów.
W piątkowy wieczór, w posiadłości w centrum Paryża, lokaj wita przybywających gości. Wśród nich znajduje się jednak dwóch morderców, którzy postanowili przez weekend popełnić przestępstwo.
"Happy Party" to gra dla całej rodziny, w której najważniejsze są: zręczność, pamięć oraz... dobra zabawa. Z tą grą możesz obchodzić urodziny każdego dnia!
Ragusa to nieskomplikowana gra typu euro, w której gracze na zmianę umieszczają swoje domy, zdobywając dostęp do surowców lub wykonując odpowiednie akcje przynoszące punkty. Zasady są proste, ale dają wiele możliwości na osiągnięcie zwycięstwa. To doskonały tytuł dla graczy, którzy chcą zrobić kolejny krok w planszówkowej przygodzie. Dzięki ilustracjom Bartka Roczniaka, Ragusa zachwyca estetyką i wykonaniem komponentów.
W grze Tiny Epic Mechs gracze wcielają się w doskonale wyszkolonych pilotów mechów i podczas sześciu rund walczą ze sobą na arenie w trybie każdy na każdego.
Gracze trafiają do szesnastowiecznej Wenecji, gdzie wcielają się w bogatych i wpływowych kupców, których gondole przewożą towary miejskimi kanałami. Swoje imperia handlowe rozwijają, szkoląc pomocników i realizując lukratywne kontrakty, i budując przy tym swoją polityczną karierę. Czasem jednak ich interesy mają także swoją ciemną stronę. Kiedy kupcy rozsiewają plotki o konkurentach i wdają się w konszachty ze światem przestępczym, muszą unikać podejrzeń ze strony weneckiej Inkwizycji. Jeżeli zostaną aresztowani, ich majątki przepadną.