Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Canvas to gra rodzinna dla 1-5 graczy. Jednak określenie “rodzinna” często kojarzone jest z lekkimi tytułami, które fanom gier planszowych, zaprawionym w bojach na planszy, wydają się często infantylne i “za lekkie”. Ten tytuł śmiało można zarekomendować bardziej doświadczonym graczom, ponieważ ilość możliwości na przebicie puli punktów przeciwnika jest tu na tyle dużo, że niejeden raz przyjdzie nam zastanawiać się jaki następny obiekt powinniśmy namalować na naszym umownym płótnie.
Dodatek Canvas: Lustrzane odbicia wprowadza do gry wiele nowych kart, umożliwiających tworzenie nowych obrazów. Są to karty, których używamy jako tytułowe "Lustrzane odbicia" - oprócz klasycznego ułożenia awersem do góry, można ułożyć kartę rewersem. Taki obrót daje nam jednak coś więcej niż samo lustrzane odbicie motywu na odwrocie.
Etherfields to doświadczenie, łączące surrealistyczne wizje artystyczne grafików, odważne pomysły projektantów i oniryczną warstwę fabularną gry. Zanurz się w świat snów, by poznać przeszłość Śniących. Niepokojącą, niczym nocny koszmar.
Sylabuję i główkuję to gra edukacyjna, która sprawi, że nauka czytania nie będzie dla dziecka ani nudna, ani trudna! Dzięki sześciu wariantom zabaw o różnym stopniu trudności to świetna zabawa zarówno dla dzieci rozpoczynających dopiero naukę sylabowania, jak i tych, które pierwsze kroki w nauce czytania mają już za sobą.
Poczuj zew natury, poznawaj zwierzęta, wytężaj wzrok i nie daj się zwieść mistrzom kamuflażu! Zwierzaki świata to edukacyjna gra planszowa, która zapewni szalony wyścig w świecie zwierząt.
Leśny bal to gra logopedyczno-ruchowa zachęcająca dzieci do robienia tego, co lubią najbardziej: skakania, tańczenia, mlaskania czy wydawania śmiesznych odgłosów. Aktywizuje całe ciało, nie tylko buzię i język. Atrakcyjny temat leśnego przyjęcia ze zwierzątkami wprowadzi przedszkolaki w beztroską atmosferę zabawy i wygłupów, dzięki którym będą przygotowywać się do poprawnej wymowy wszystkich głosek oraz ćwiczyć równowagę, kontrolę i planowanie ruchów, a także doskonalić umiejętność współpracy.
Gra planszowa "Zakodowany kosmos" przy pomocy zabawy wprowadza w naukę tworzenia algorytmów. Zdobywając podstawowe umiejętności kodowania, pojedynczy gracze albo grupy rywalizują między sobą w przestrzeni kosmicznej.
Zakodowany zamek to gra, w której wcielisz się w sprytnego czarodzieja i opracujesz strategię zebrania czterech skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży! Poznaj język znaków i symboli graficznych, wykorzystaj pomysłowość i myślenie logiczne, by opracować trasę do zakodowanych trofeów.
Twoje dziecko nie lubi matematyki? A może nie potrafi zapamiętać tabliczki mnożenia? Jeżeli na któreś z tych pytań padła odpowiedź "tak", to znaczy, że nie możesz zwlekać i musisz poszukać pomocy. Najlepiej jak najszybciej sięgnij po tę grę!
Zabawy matematyczne dla ucznia (6-10) to idealny pakiet motywujący do ćwiczeń matematycznych, który sprawia, że nauka staje się świetną zabawą i wyzwaniem. W zestawie znajduje się gra karciana na tabliczkę mnożenia, zagadki obrazkowe oraz książka z zadaniami z atrakcyjnymi poleceniami. Różnorodne formy gwarantują aktywny trening myślenia matematycznego bez nudy i żmudnych powtórek.
Knockdown to najnowsza gra Adama Kwapińskiego dla dwóch osób. Gracze toczą w niej pojedynek, przywodzący na myśl walki w arcadowych bijatykach. Pudełko staje się areną walki. Zagrywając kolejne karty, wyprowadzamy ciosy, kopnięcia, a dzięki odpowiedniej sekwencji możemy pokonać przeciwnika. Ten, nim padnie pokonany, ma jeszcze szansę odzyskać równowagę. Pojawia się zręcznościowy aspekt rozgrywki - w ograniczonym czasie gracz musi zbudować wieżę z określonej ilości kostek. Jeśli mu się to uda i nie runie, zyska szansę przechylenia szali zwycięstwa na swoją stronę.
Knockdown został wydany w trzech wersjach, z czego po polsku ukazały się wersje Nemesis oraz Tainted Grail. Gry można łączyć, zwiększając tym samym regrywalność i atrakcyjność tytułu.
Knockdown to najnowsza gra Adama Kwapińskiego dla dwóch osób. Gracze toczą w niej pojedynek, przywodzący na myśl walki w arcadowych bijatykach. Pudełko staje się areną walki. Zagrywając kolejne karty, wyprowadzamy ciosy, kopnięcia, a dzięki odpowiedniej sekwencji możemy pokonać przeciwnika. Ten, nim padnie pokonany, ma jeszcze szansę odzyskać równowagę. Pojawia się zręcznościowy aspekt rozgrywki - w ograniczonym czasie gracz musi zbudować wieżę z określonej ilości kostek. Jeśli mu się to uda i nie runie, zyska szansę przechylenia szali zwycięstwa na swoją stronę.
Knockdown został wydany w trzech wersjach, z czego po polsku ukazały się wersje Nemesis oraz Tainted Grail. Gry można łączyć, zwiększając tym samym regrywalność i atrakcyjność tytułu.
"Kumaci piraci" (6+) to matematyczna bitwa o skarby, w której gracze wcielają się w role piratów i wykonują działania na dodawanie i odejmowanie w zakresie 100 z podziałem na dwa poziomy trudności oraz mnożenie w zakresie 1-50.