Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Czy twój rysunek będzie dziełem sztuki czy gryzmołami? Rysowanie domu nie jest trudne. Ale co się stanie, jeśli nie widzisz tego co rysujesz? Zadania bowiem trzeba narysować na tabliczce, przytwierdzonej do twojego czoła! Każdy widzi co robisz tylko nie ty! Czy wystarczy 30 sekund aby stworzyć rozpoznawalny rysunek?
Narysuj "kieszeń", opisz "ciekawość", pokaż na migi "naleśnik"... nim upłynie czas! Gracze na zmianę losują hasła i próbują je przedstawić pozostałym uczestnikom na jeden z trzech sposobów: rysując, opisując słownie lub za pomocą pantomimy. Jeśli ktoś odgadnie hasło, pionek drużyny przesuwa się do przodu.
Na początku wszyscy gracze otrzymują po 7 kart i... zaczyna się wyścig, kto pozbędzie się ich najszybciej! W swojej turze, każdy gracz zagrywa kartę zgodnie z kolejnością kolorów i symboli. Zawsze trzeba zagrać kartę wyższą niż poprzednia, jeżeli nie ma takiej możliwości, należy dobrać kartę ze stosu.
Gracze mają przed sobą stosy kart z taką samą ilustracją. Na początku gry kartę z tą ilustracją umieszcza się na środku stołu. Gracze grają równocześnie, a ich zadaniem jest jak najszybsze odnalezienie różnic pomiędzy rysunkiem na środku stołu, a tym znajdującym się na wierzchnich kartach z ich stosów.
W piątkowy wieczór, w posiadłości w centrum Paryża, lokaj wita przybywających gości. Wśród nich znajduje się jednak dwóch morderców, którzy postanowili przez weekend popełnić przestępstwo.
Sylabuję i główkuję to gra edukacyjna, która sprawi, że nauka czytania nie będzie dla dziecka ani nudna, ani trudna! Dzięki sześciu wariantom zabaw o różnym stopniu trudności to świetna zabawa zarówno dla dzieci rozpoczynających dopiero naukę sylabowania, jak i tych, które pierwsze kroki w nauce czytania mają już za sobą.
Poczuj zew natury, poznawaj zwierzęta, wytężaj wzrok i nie daj się zwieść mistrzom kamuflażu! Zwierzaki świata to edukacyjna gra planszowa, która zapewni szalony wyścig w świecie zwierząt.
Leśny bal to gra logopedyczno-ruchowa zachęcająca dzieci do robienia tego, co lubią najbardziej: skakania, tańczenia, mlaskania czy wydawania śmiesznych odgłosów. Aktywizuje całe ciało, nie tylko buzię i język. Atrakcyjny temat leśnego przyjęcia ze zwierzątkami wprowadzi przedszkolaki w beztroską atmosferę zabawy i wygłupów, dzięki którym będą przygotowywać się do poprawnej wymowy wszystkich głosek oraz ćwiczyć równowagę, kontrolę i planowanie ruchów, a także doskonalić umiejętność współpracy.
Gra planszowa "Zakodowany kosmos" przy pomocy zabawy wprowadza w naukę tworzenia algorytmów. Zdobywając podstawowe umiejętności kodowania, pojedynczy gracze albo grupy rywalizują między sobą w przestrzeni kosmicznej.
Zakodowany zamek to gra, w której wcielisz się w sprytnego czarodzieja i opracujesz strategię zebrania czterech skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży! Poznaj język znaków i symboli graficznych, wykorzystaj pomysłowość i myślenie logiczne, by opracować trasę do zakodowanych trofeów.
Twoje dziecko nie lubi matematyki? A może nie potrafi zapamiętać tabliczki mnożenia? Jeżeli na któreś z tych pytań padła odpowiedź "tak", to znaczy, że nie możesz zwlekać i musisz poszukać pomocy. Najlepiej jak najszybciej sięgnij po tę grę!
"Happy Party" to gra dla całej rodziny, w której najważniejsze są: zręczność, pamięć oraz... dobra zabawa. Z tą grą możesz obchodzić urodziny każdego dnia!
W pokaźnym, ważącym niespełna kilogram worku znajdują się 52 żetony z obrazkami. Gra polega na łączeniu płytek poprzez dopasowywanie symboli. Im więcej symboli dopasujesz, tym więcej punktów zdobywasz. Jeżeli symbole do siebie nie pasują, płytka nie może być położona. Jedyny wyjątek stanowi symbol pszczoły, który pełni rolę jokera i pasuje do wszystkich symboli. Do każdej płytki można dopasować inne z sześciu stron.
Zabawy matematyczne dla ucznia (6-10) to idealny pakiet motywujący do ćwiczeń matematycznych, który sprawia, że nauka staje się świetną zabawą i wyzwaniem. W zestawie znajduje się gra karciana na tabliczkę mnożenia, zagadki obrazkowe oraz książka z zadaniami z atrakcyjnymi poleceniami. Różnorodne formy gwarantują aktywny trening myślenia matematycznego bez nudy i żmudnych powtórek.
Dwie talie w mniejszym formacie, by łatwiej było układać pasjansa. Na rewersach (koszulkach) interesujący motyw kwiatów alpejskich. Awersy Środkowoeuropejskie.