Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Bohater do wynajęcia to nowa gra od Portal Games i 2 Pionków. Zbierz grupę najodważniejszych, najwaleczniejszych, najsprytniejszych, najbardziej heroicznych herosów!
Bongo to gra, w której liczy się spostrzegawczość, refleks i dedukcja! Gracze rzucają kośćmi przedstawiającymi zwierzęta oraz cyfry, a następnie każdy z nich stara się jak najszybciej odkryć zwierzaka, którego nazwę musi podać!
Czółko: Junior to rodzinna edycja popularnej gry towarzyskiej Czółko, w której gracze odgadują hasła za pomocą pytań. W Czółko Junior mogą zagrać już dzieci od 6 lat. Na ilustrowanych kartach jest aż 330 haseł w 8 kategoriach, dzięki czemu gra zapewni długą zabawę dla całej rodziny.
Gra karciana Czółko jest idealną pozycją, by szybko rozruszać każdą imprezę. Zbierz znajomych, przyjaciół, rodzinę i urządźcie sobie istne kalambury wykorzystując mnóstwo podzielonych na kategorie haseł. Wykorzystajcie własne czółka jako planszę do gry, a reszta graczy pomoże wam odgadnąć, co też wam na głowie chodzi!
Decrypto to drużynowe zmagania w łamaniu słownych szyfrów za pomocą skojarzeń! Zgarnij znajomych, usiądźcie przed księgą szyfrów i spróbujcie złamać kody przeciwników.
Fotosynteza to abstrakcyjna gra strategiczna autorstwa Hjalmara Hacha (The King's Dilemma), laureata wielu prestiżowych nagród, w tym cyklu Golden Geek. W małym, pełnym życia lesie wiele gatunków drzew rywalizuje o dostęp do słońca. Pną się coraz wyżej i coraz głębiej zapuszczają korzenie. Kiedy obumrą, użyźnią glebę dla swoich następców…
Sylabuję i główkuję to gra edukacyjna, która sprawi, że nauka czytania nie będzie dla dziecka ani nudna, ani trudna! Dzięki sześciu wariantom zabaw o różnym stopniu trudności to świetna zabawa zarówno dla dzieci rozpoczynających dopiero naukę sylabowania, jak i tych, które pierwsze kroki w nauce czytania mają już za sobą.
Poczuj zew natury, poznawaj zwierzęta, wytężaj wzrok i nie daj się zwieść mistrzom kamuflażu! Zwierzaki świata to edukacyjna gra planszowa, która zapewni szalony wyścig w świecie zwierząt.
Leśny bal to gra logopedyczno-ruchowa zachęcająca dzieci do robienia tego, co lubią najbardziej: skakania, tańczenia, mlaskania czy wydawania śmiesznych odgłosów. Aktywizuje całe ciało, nie tylko buzię i język. Atrakcyjny temat leśnego przyjęcia ze zwierzątkami wprowadzi przedszkolaki w beztroską atmosferę zabawy i wygłupów, dzięki którym będą przygotowywać się do poprawnej wymowy wszystkich głosek oraz ćwiczyć równowagę, kontrolę i planowanie ruchów, a także doskonalić umiejętność współpracy.
Gra planszowa "Zakodowany kosmos" przy pomocy zabawy wprowadza w naukę tworzenia algorytmów. Zdobywając podstawowe umiejętności kodowania, pojedynczy gracze albo grupy rywalizują między sobą w przestrzeni kosmicznej.
Zakodowany zamek to gra, w której wcielisz się w sprytnego czarodzieja i opracujesz strategię zebrania czterech skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży! Poznaj język znaków i symboli graficznych, wykorzystaj pomysłowość i myślenie logiczne, by opracować trasę do zakodowanych trofeów.
Twoje dziecko nie lubi matematyki? A może nie potrafi zapamiętać tabliczki mnożenia? Jeżeli na któreś z tych pytań padła odpowiedź "tak", to znaczy, że nie możesz zwlekać i musisz poszukać pomocy. Najlepiej jak najszybciej sięgnij po tę grę!
Dodatek Mokka i Bakszysz rozbudowuje tę świetną grę ekonomiczną o dodatkowy moduł handlowania kawą. Poznasz cztery dodatkowe lokacje gdzie główną rolę odgrywa ten nowy smakołyk. Goście w tawernie chętnie przyjmą zlecenie w zamian za bakszysz. Ponadto pomocy możesz szukać w ratuszu.
Na bazarze w Istanbule każdy kupiec jest mile widziany... zwłaszcza ten handlujący kawą!
Zabawy matematyczne dla ucznia (6-10) to idealny pakiet motywujący do ćwiczeń matematycznych, który sprawia, że nauka staje się świetną zabawą i wyzwaniem. W zestawie znajduje się gra karciana na tabliczkę mnożenia, zagadki obrazkowe oraz książka z zadaniami z atrakcyjnymi poleceniami. Różnorodne formy gwarantują aktywny trening myślenia matematycznego bez nudy i żmudnych powtórek.
Gracze szukają sposobu na wykorzystanie kości w jednym z pięciu kolorowych obszarów na arkuszu gry tak, aby uzyskać jak najwięcej punktów.
Należy wybierać kości rozważnie, aby przy przerzutach mieć nadal jak najwięcej możliwości wyboru (jak najwięcej kości). Trzeba też uważnie obserwować poczynania przeciwników. Wygrywa gracz, który na koniec gry (po określonej liczbie rund), ma najwięcej punktów.