Wyróżnienia dla firmy

Producenci

GRY PLANSZOWE

Sortuj wg: ▲ Nazwa produktu | Cena
Gra edukacyjna - Sylabuję i główkuję
Cena: 49,00 zł
szt.
Gra edukacyjna - Sylabuję i główkuję

Sylabuję i główkuję to gra edukacyjna, która sprawi, że nauka czytania nie będzie dla dziecka ani nudna, ani trudna! Dzięki sześciu wariantom zabaw o różnym stopniu trudności to świetna zabawa zarówno dla dzieci rozpoczynających dopiero naukę sylabowania, jak i tych, które pierwsze kroki w nauce czytania mają już za sobą.

Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Gra logopedyczna - Leśny bal
Cena: 49,90 zł
szt.
Gra logopedyczna - Leśny bal

Leśny bal to gra logopedyczno-ruchowa zachęcająca dzieci do robienia tego, co lubią najbardziej: skakania, tańczenia, mlaskania czy wydawania śmiesznych odgłosów. Aktywizuje całe ciało, nie tylko buzię i język. Atrakcyjny temat leśnego przyjęcia ze zwierzątkami wprowadzi przedszkolaki w beztroską atmosferę zabawy i wygłupów, dzięki którym będą przygotowywać się do poprawnej wymowy wszystkich głosek oraz ćwiczyć równowagę, kontrolę i planowanie ruchów, a także doskonalić umiejętność współpracy.

Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Gra na liczenie - Potwory głodomory
Cena: 49,00 zł
szt.
Gra na liczenie - Potwory głodomory
Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Gra na mnożenie - Żaby czy kraby?
Cena: 49,00 zł
szt.
Gra na mnożenie - Żaby czy kraby?

Twoje dziecko nie lubi matematyki? A może nie potrafi zapamiętać tabliczki mnożenia? Jeżeli na któreś z tych pytań padła odpowiedź "tak", to znaczy, że nie możesz zwlekać i musisz poszukać pomocy. Najlepiej jak najszybciej sięgnij po tę grę!

Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Kapitan Nauka - Zabawy matematyczne dla ucznia
Cena: 34,00 zł
szt.
Kapitan Nauka - Zabawy matematyczne dla ucznia

Zabawy matematyczne dla ucznia (6-10) to idealny pakiet motywujący do ćwiczeń matematycznych, który sprawia, że nauka staje się świetną zabawą i wyzwaniem. W zestawie znajduje się gra karciana na tabliczkę mnożenia, zagadki obrazkowe oraz książka z zadaniami z atrakcyjnymi poleceniami. Różnorodne formy gwarantują aktywny trening myślenia matematycznego bez nudy i żmudnych powtórek.

Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Karty do gry Waddingtons no. 1 DC Retro
Cena: 13,50 zł
szt.
Karty do gry Waddingtons no. 1 DC Retro

Talia kart do gry zilustrowana postaciami z komiksów DC w wersji Retro

Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka:
24 godziny
Karty do gry Waddingtons no. 1 Gold 55 Listków
Cena: 15,00 zł
szt.
Karty do gry Waddingtons no. 1 Gold 55 Listków

Karty Waddingtons No. 1 Gold 100% Plastik Klasyczna talia 55 kart dystrybuowana przez firmę Winning Moves. Ta rodzinna talia kart umili niejedno popołudnie i niejeden wieczór w gronie przyjaciół. Najwyższa jakość SUPERIOR QUALITY - gwarantowana przez brytyjską markę Waddingtons, obecną na rynku od 1905 roku.

Dostępność:
średnia ilość
Wysyłka:
24 godziny
Karty do gry Waddingtons no. 1 Harry Potter
Cena: 15,00 zł
szt.
Karty do gry Waddingtons no. 1 Harry Potter

Klasyczna talia 55 kart z wizerunkiem bohaterów sagi Harry Potter to najpopularniejsze karty dystrybuowane przez firmę Winning Moves. Ta rodzinna talia kart umili niejedno popołudnie i niejeden wieczór w gronie przyjaciół. Najwyższa jakość – Superior Quality - gwarantowana przez brytyjską markę Waddingtons, obecną na rynku od 1905 roku.

Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Karty do gry Waddingtons no. 1 Marvel Universe
Cena: 13,50 zł
szt.
Karty do gry Waddingtons no. 1 Marvel Universe

Talia kart do gry zilustowana postaciami z komiksów Marvela.

Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Kumaci piraci. Gra matematyczna
Cena: 49,00 zł
szt.
Kumaci piraci. Gra matematyczna

"Kumaci piraci" (6+) to matematyczna bitwa o skarby, w której gracze wcielają się w role piratów i wykonują działania na dodawanie i odejmowanie w zakresie 100 z podziałem na dwa poziomy trudności oraz mnożenie w zakresie 1-50.

Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Top Trumps: PRL
Cena: 11,60 zł 14,00 zł
szt.
Top Trumps: PRL

Potasuj i rozdaj wszystkie karty między graczy (tak aby nie było widać bohaterów).Każdy gracz bierze wszystkie swoje karty i trzyma je w ten sposób, że widzi tylko jedną, pierwszą z wierzchu kartę (z opisem bohatera). Grę zaczyna osoba siedząca po lewej stronie od rozdającego. Osoba ta wybiera jedną dowolną cechę swojego bohatera i odczytuje ją na głos oraz podaje wartość tej cechy. Pozostali gracze odczytują wartości tej samej cechy ze swoich kart. Gracz, który ma na karcie największą lub najlepszą wartość, wygrywa i zabiera karty od pozostałych graczy. Następnie chowa je wraz ze swoją kartą na spód swojej talii. Zwycięzca tej rundy rozpo- czyna nową turę gry i wybiera kolejną cechę z karty znajdującej się na górze talii (może to być ta sama cecha co poprzednio). Jeżeli dwie karty (lub więcej) mają identyczną wartość dla wybranej cechy lub nie mają przypisanej wartości to odkładamy je na bok. Ten sam gracz wybiera cechę z następnej karty. Zwycięzca zabiera wszystkie karty z dogrywki.

Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
  • promocja

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Współpraca

Akceptujemy bony:

Sodexo

 

Galeria rabatów

Galeria rabatów

 

Paczkomaty

Paczkomaty

Płatności online

Płatności online

Sklep internetowy Shoper.pl