Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Chytrogród: Złoto błaznów wprowadza do gry dwa całkowicie nowe rodzaje kart: wydarzenia oraz ukryte cele, które jeszcze bardziej podgrzewają atmosferę w mieście-stolicy średniowiecznego łotrostwa. Wybierz swój sekretny cel i spróbuj go zrealizować podczas rozgrywki.
Curling: Gra planszowa to zręcznościowa wersja olimpijskiej rozgrywki, która odbywa się w Twoim domu. W grze Curling drużyny zagrywają (czyli pchają) swoje kamienie wzdłuż maty, tak aby znalazły się jak najbliżej celu (czyli trójkolorowego koła, które będziemy nazywać domem). Rozgrywka trwa 8 rund i kończy się zwycięstwem drużyny, która zdobędzie najwięcej punktów.
Dinozaur Grześ traci grunt pod nogami. Kto spowoduje jego upadek, przegrywa! Ostrożnie wybijaj kolejne kamienie i staraj się nie być osobą, która doprowadzi do tego nieszczęsnego wydarzenia i uratuje go z opałów.
"Marzenia się spełniają", które wprowadzają do rozgrywki sekretne cele, których realizacja będzie spędzać Ci sen z powiek. Marzenia się spełniają... ale czy wszystkie?
"Talenty", które wprowadzają do gry unikalne umiejętności graczy. W końcu każde z nas potrafi coś, czego inni mogliby mu pozazdrościć!
Sylabuję i główkuję to gra edukacyjna, która sprawi, że nauka czytania nie będzie dla dziecka ani nudna, ani trudna! Dzięki sześciu wariantom zabaw o różnym stopniu trudności to świetna zabawa zarówno dla dzieci rozpoczynających dopiero naukę sylabowania, jak i tych, które pierwsze kroki w nauce czytania mają już za sobą.
Leśny bal to gra logopedyczno-ruchowa zachęcająca dzieci do robienia tego, co lubią najbardziej: skakania, tańczenia, mlaskania czy wydawania śmiesznych odgłosów. Aktywizuje całe ciało, nie tylko buzię i język. Atrakcyjny temat leśnego przyjęcia ze zwierzątkami wprowadzi przedszkolaki w beztroską atmosferę zabawy i wygłupów, dzięki którym będą przygotowywać się do poprawnej wymowy wszystkich głosek oraz ćwiczyć równowagę, kontrolę i planowanie ruchów, a także doskonalić umiejętność współpracy.
Sympatyczne wiewiórki buszują wśród dębowego listowia w poszukiwaniu smakowitych żołędzi
Dobierając odpowiednie karty i sprytnie je do siebie dopasowując, stwórzcie im jak największe obszary do żerowania. Kto sprawi się w tym najlepiej i zostanie przyjacielem rudzielców?
Gracze rozpoczynają grę z 5 kartami i wybierają numer na każdej karcie, którego użyją do blefowania i wygrania rundy. Podczas rundy, każdy gracz musi albo złożyć ofertę określającą, ile określonej kości, jego zdaniem, jest dzielone pomiędzy wszystkich wybranych przez graczy kośćmi -LUB- sprawdzić blef poprzedniego gracza. Przegrany rundy może dobrać maksymalnie 4 karty w następnej rundzie i gra toczy się dalej, aż pozostanie tylko jeden gracz!
Twoje dziecko nie lubi matematyki? A może nie potrafi zapamiętać tabliczki mnożenia? Jeżeli na któreś z tych pytań padła odpowiedź "tak", to znaczy, że nie możesz zwlekać i musisz poszukać pomocy. Najlepiej jak najszybciej sięgnij po tę grę!
Zabawy matematyczne dla ucznia (6-10) to idealny pakiet motywujący do ćwiczeń matematycznych, który sprawia, że nauka staje się świetną zabawą i wyzwaniem. W zestawie znajduje się gra karciana na tabliczkę mnożenia, zagadki obrazkowe oraz książka z zadaniami z atrakcyjnymi poleceniami. Różnorodne formy gwarantują aktywny trening myślenia matematycznego bez nudy i żmudnych powtórek.
"Kumaci piraci" (6+) to matematyczna bitwa o skarby, w której gracze wcielają się w role piratów i wykonują działania na dodawanie i odejmowanie w zakresie 100 z podziałem na dwa poziomy trudności oraz mnożenie w zakresie 1-50.
Jesteś adeptem, zgłębiającym tajniki starożytnej sztuki leczenia, w czasach, gdy nad krajem zawisło widmo niebezpiecznej epidemii. Sukces w poszukiwaniu remedium na groźną chorobę nie będzie możliwy bez zasięgnięcia informacji od innych medyków. Oni jednak zażądają informacji od Ciebie.
W piękny letni dzień organizujesz przyjęcie dla zwierzaków. Kogo wybierzesz i zaprosisz? Foki, tygrysy, a może nosorożce? Pamiętaj, żeby uważać na czarną owieczkę, która chciałaby się pojawić na każdym spotkaniu, nawet jeśli nikt jej nie zapraszał!