Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Sylabuję i główkuję to gra edukacyjna, która sprawi, że nauka czytania nie będzie dla dziecka ani nudna, ani trudna! Dzięki sześciu wariantom zabaw o różnym stopniu trudności to świetna zabawa zarówno dla dzieci rozpoczynających dopiero naukę sylabowania, jak i tych, które pierwsze kroki w nauce czytania mają już za sobą.
Leśny bal to gra logopedyczno-ruchowa zachęcająca dzieci do robienia tego, co lubią najbardziej: skakania, tańczenia, mlaskania czy wydawania śmiesznych odgłosów. Aktywizuje całe ciało, nie tylko buzię i język. Atrakcyjny temat leśnego przyjęcia ze zwierzątkami wprowadzi przedszkolaki w beztroską atmosferę zabawy i wygłupów, dzięki którym będą przygotowywać się do poprawnej wymowy wszystkich głosek oraz ćwiczyć równowagę, kontrolę i planowanie ruchów, a także doskonalić umiejętność współpracy.
Twoje dziecko nie lubi matematyki? A może nie potrafi zapamiętać tabliczki mnożenia? Jeżeli na któreś z tych pytań padła odpowiedź "tak", to znaczy, że nie możesz zwlekać i musisz poszukać pomocy. Najlepiej jak najszybciej sięgnij po tę grę!
To nowa odsłona tradycyjnej Jengi w wydaniu na imprezę. Zasady gry są podobne, chodzi o to, żeby ostrożnie wyciągać klocki. Jednak na każdym klocku są zapisane zadania, które należy wykonać. Za niewykonanie zadania trzeba oddać fant. Przed rozpoczęciem gry, zawodnicy ustalają zadanie główne czyli zadanie, które będzie musiał wykonać zawodnik, który zburzy wieżę z klocków.
Wieża - 3w1 to zestaw kolorowych drewnianych klocków, przy których zabawa nie ma końca! Zawartość pudełka możemy użyć przynajmniej na trzy sposoby: jako domino, memory lub Jengę.
Zabawy matematyczne dla ucznia (6-10) to idealny pakiet motywujący do ćwiczeń matematycznych, który sprawia, że nauka staje się świetną zabawą i wyzwaniem. W zestawie znajduje się gra karciana na tabliczkę mnożenia, zagadki obrazkowe oraz książka z zadaniami z atrakcyjnymi poleceniami. Różnorodne formy gwarantują aktywny trening myślenia matematycznego bez nudy i żmudnych powtórek.
Do przygody w podziemiach dołączają nowi bohaterowie! Wojownicza księżniczka Elspeth, ekscentryczny alchemik Sidhar oraz nieustraszona łowczyni Kirima to nowe postacie, którymi możesz grać w podstawową grę Karak, jak i w połączeniu z rozszerzeniem Karak Regent.
"Kumaci piraci" (6+) to matematyczna bitwa o skarby, w której gracze wcielają się w role piratów i wykonują działania na dodawanie i odejmowanie w zakresie 100 z podziałem na dwa poziomy trudności oraz mnożenie w zakresie 1-50.
W Kostce! Plus to seria szybkich gier edukacyjnych ćwiczacych pamieć i spostrzegawczość, przeznaczonych dla dzieci od 4 roku życia. Z kostek każdy może dowiedzieć sie ciekawych faktów o świecie, a także poznać litery czy ćwiczyć umiejetności matematyczne i percepcyjne. Wszystko to w sposób przyjazny dziecku: celem jest zapamietanie jak najwiekszej liczby faktów na danej karcie tematycznej w ciagu dziesieciu sekund. Prawidłowe odpowiedzi zapewniają bonusowa rundę, ale przed wami również wyzwanie w postaci wielorazowych kart do malowania, które z pewnością sprawdzą waszą pamięć wzrokową! Gra zawiera karty z obrazkami, które musisz zapamiętać, a następnie odpowiednio pokolorować za pomocą pisaków.
Uwaga!! Produkt uszkodzony. Gra ma bardzo delikatnie uszkodzony brzeg pudełka i lekko naderwaną folię (zdjęcia udostępniamy drogą mailową). Kupując zaoszczędzasz ponad 15% !! Egzemplarz jest zafoliowany i w pełni kompletny. Pełny opis nieuszkodzonego...