Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Andor Junior to idealna pozycja dla najmłodszych, których rodzice chcą wprowadzić w świat nowoczesnych gier planszowych. W grze wcielicie się w role czarodziejki, wojownika, łuczniczki oraz krasnoluda i spróbujecie odnaleźć trzy wilczęta, które zgubiły się wewnątrz krasnoludzkiej kopalni.
Andromeda to strategiczna gra science-fiction dla 2-4 graczy. Podczas rozgrywki gracze wcielają się w liderów kosmicznych ras. Każdy z graczy dołącza do ekspedycji badającej statek starożytnej cywilizacji, w poszukiwaniu dawno zapomnianej wiedzy, która pomoże zdobyć jego rasie zdobyć dominację w całej galaktyce.
Z tym rozszerzeniem gra CATAN nabiera dodatkowych opcji. Nowe zasady otwierają przed wami nieograniczone możliwości. Możecie spróbować swoich sił w jednym z 8 gotowych scenariuszy albo możecie zbadać samodzielnie stworzony świat.
Dzięki edycji Junior także młodsi gracze (od 6 lat) mogą przeżyć przygodę oferowaną przez bestsellerową grę „CATAN“ – a dorośli chętnie się do nich przyłączą!
Osadnicy z Catanu (Settlers of Catan) to bardzo popularna na całym świecie gra rodzinno-ekonomiczna o bardzo dużej "miodności" grania. Teraz prezentujemy jej odświeżoną i do tego zminiatyruzowaną edycję.
Century: Cuda wschodu to kontynuacja Korzennego Szlaku, a zarazem w pełni samodzielna gra. Przenieś się do czasów wielkich przygód, możliwości i bogactwa. Przemierzaj morza i oceany ku egzotycznym cudom. Reprezentuj swój naród jako kupiec i kapitan, dąż do kontroli ziem ku chwale i zyskom. Rozpocznij przygodę na Dalekim Wschodzie!
Century: Nowy Świat to trzecia gra z popularnej serii Century, która spina całość w unikatową trylogię. Kluczowym elementem pomysłu na serię Century, jest założenie, że każda z gier jest całkowicie niezależnym i odmiennym mechanicznie produktem, a jednocześnie mogą się ze sobą łączyć.
W Chromosome wcielacie się w pozaziemskie mikroby, które przybyły na Ziemię wraz z meteorytem. Nieszczęśliwe awarie sprawiły, że placówka badawcza w której mikroby były trzymane pozostaje bez ludzkiego nadzoru i niedługo ulegnie zniszczeniu. Waszym celem jest przetrwać i wydostać się na zewnatrz. W tym celu będziecie się mnożyć, mutować, walczyć z innymi mikrobami. Wygra ten, który potrafi się lepiej przystosować i pokona konkurentów.
W Czary Mary gracze korzystać będą z zaklęć, aby wyeliminować przeciwników z gry i stać się najpotężniejszym magiem na świecie!
Tylko ci, którzy potrafią połapać się w ogólnym bałaganie, przechytrzyć konkurentów i zgadnąć jakimi czarami dysponują, sięgną po ostateczne zwycięstwo!
Drakon to szybka gra o pościgach, sztuczkach i pułapkach dla 2-6 graczy, rozgrywana w 20-60 minut. Ta edycja gry zawiera płytki komnat z nowymi ilustracjami, nowe plastikowe figurki bohaterów, oraz karty pomocy dla bohaterów.
Rozszerzenie Krainy Snów wprowadza do gry dodatkową planszę Krain Snów i otwiera dziwne portale, łączące świat przebudzonych z niezwykłymi miejscami. Do grona bohaterów dołączy ośmiu nowych badaczy oraz nieustraszeni sprzymierzeńcy, jak tajemniczy Randolph Carter, i razem bronić będą naszego świata przed narastającym zagrożeniem.
Ponadto w pudełku znajduje się wiele nowych kart spotkań, Mitów i Preludium. W grze pojawiają się również czterej nowi badacze oraz nowe karty Artefaktów, Zaklęć i Zasobów unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
Rozszerzenie Miasta w gruzach wprowadza nowego, niszczycielskiego Przedwiecznego – Shudde M’ella. To nowe zagrożenie sprowadza Katastrofy i Spotkania Zniszczeń oraz nowe, destrukcyjne karty Mitów. Do walki dołączy czterech strudzonych badaczy wraz z nowymi Artefaktami, Zasobami, Zaklęciami i Talentami, dzięki którym spróbują powstrzymać zmierzch ludzkości.
Rozszerzenie Pod Piramidami wprowadza dodatkową planszę Egiptu, dzięki której badacze odwiedzą gwarne egipskie miasta, jałowe pustynie i tajemnicze wykopaliska archeologiczne. Szeregi śmiałków zasili ośmiu nowych badaczy, którzy stawią czoła przedwiecznemu zagrożeniu.
Niniejsze rozszerzenie zawiera nowego Przedwiecznego, nowe karty Spotkań, Przygód i Preludium. W grze pojawia się również czterech nowych badaczy oraz nowe karty Artefaktów, Zasobów i Zasobów Unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
Rozszerzenie Zaginiona wiedza wprowadza nowego Przedwiecznego, Yiga, ale zawiera również nowe karty Tajemnic dla Przedwiecznych z gry podstawowej. Ponad to znajdziecie w nim setki nowych Spotkań oraz nowe Artefakty, Zasoby i Zaklęcia, które pomogą badaczom w walce z Przedwiecznymi.
W Erze galaktyki każdy gracz stanie na czele sojuszu składającego się z maksymalnie 3 frakcji. Termin "sojusz" zawsze odnosi się do zestawu odkrytych kart frakcji leżących przed graczem, a nie do rzeczywistych koalicji między graczami. W ciągu 5 rund gracze zawiązują swój sojusz, zarządzają zasobami i wykonują różne akcje, aby zdobyć punkty zwycięstwa (PZ). Na końcu gry wygrywa gracz, który zebrał najwięcej PZ.