Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
51. Stan: Ultimate Edition zawiera grę podstawową oraz 6 dodatków, w tym najnowsze rozszerzenie Ziemia Niczyja, które wprowadza elementy mechaniki area control. Mocnym aspektem gry jest miodny tryb rozgrywki jednoosobowej przeciwko wirtualnemu graczowi - niezwykle popularny i doceniony przez graczy. Regrywalność tego zestawu jest po prostu… nieskończona.
51. stan: Zgliszcza to pierwsze rozszerzenie do gry 51st State: Master Set inspirowane starym dodatkiem o nazwie Ruiny wydanym w 2012. Nowy zestaw 50 kart z dodatku Zgliszcza, wprowadza ulubione karty z oryginalnego rozszerzenia, które dodają nową mechanikę do podstawowej wersji gry.
W grze 7 rund starasz się zebrać cztery karty zapewniające najwięcej punktów. W trakcie rozgrywki do czterech kart na ręku dociągasz piątą kartę, potem zagrywasz jedną z nich i rozpatrujesz efekt zagranej karty. Na końcu gry zliczasz punkty z kart, które zostały ci na ręku.
Aeon’s End: Nowy początek to kontynuacja Aeon’s End kultowej, karcianki w trybie kooperacji, w której wiodącą mechaniką jest budowanie talii, która nigdy nie jest tasowania.
Nowy początek wprowadza nowy rodzaj rozgrywki - tryb Ekspedycji. Najpierw rozgrywacie pierwszą Ekspedycję, a potem gra poinstruuje Was, jak wykorzystać komponenty ze wszystkich gier serii do stworzenia własnych Ekspedycji. Zetkniecie się ponadto ze Skarbami, nowym rodzajem potężnych kart, a także Koszarami, gdzie uporządkujecie wszystkie elementy aktualnie rozgrywanej kampanii.
Pogrzebane Sekrety to duży dodatek do Aeon’s End, Aeon’s End: Legacy oraz Aeon’s End: Wiecznej Wojny. W pudełku znajdziecie ponad 150 kart, w tym nowe karty Klejnotów, Artefaktów, Modyfikatorów, Zaklęć oraz Nemezis, a także innowacyjne żetony Impulsów, Uciszenia i Tarcz, które znacząco odmienią oblicze rozgrywki, odkrywając przed wami kolejne możliwości Aeon’s End.
Córka legendarnego maga Xaxosa i samorodny magiczny talent Mazra stawiają czoła nowej Nemesis - na wpół materialnemu Tułaczowi. Rozszerzenie zawiera dwie nowe maginie Bram, Nemesis, oraz nowe Klejnoty, Artefakty, Zaklęcia, Skarby i Popleczników.
Jedna nowa, podniebna Nemesis. Jeden nowy mag, który odkrył nieznaną dotąd potęgę. Gigantyczny zestaw nowych Klejnotów, Artefaktów, Zaklęć, Skarbów i Popleczników.
Aeon's End: Tajemnica Dziczy to rozszerzenie, które wprowadza do rozgrywki kolejną Ekspedycję, która stanowi kontynuację opowieści w grze Aeon's End: Nowy początek. Znajdziecie tu Nowego Maga, Nemezis i wiele, wiele więcej!
Klasyczna kolejowa gra ekonomiczna Johna Bohrera i Martina Wallace’a wreszcie po polsku! Brutalna konkurencja, bezwzględni inwestorzy, ciasne budżety i wyścig w budowaniu najbardziej obiecujących połączeń. Wszystko to w wydaniu de luxe z zestawem wielkich plansz, plastikowymi sztonami i szykownym, minimalistycznym designem.
Pierwsze rozszerzenie do Age of Steam zawiera 9 dodatkowych map do gry (w tym Polskę, Francję, Finlandię, Węgry i in.) oraz planszę na żetony. Do rozgrywki wymagany jest egzemplarz gry Age of Steam Edycja Deluxe.
Wciel się w rolę tajnego agenta. Twoim zadaniem jest zdobywanie sekretnych informacji. Aby tego dokonać będziesz musiał umiejętnie przemieszczać pionki na planszy oraz rozszyfrować kim są inni gracze. Powodzenia agencie!
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
Faraon to ogromny dodatek do Ankh: Bogów Egiptu, rozbudowanej, strategicznej gry area control autorstwa genialnego Erica Langa (Blood Rage, Rising Sun, Bloodborne). Rozszerzenie wprowadza postać Faraona, pośrednika między niebem a ziemią. Plansza Królewskiego Pałacu stanie się areną zmagań bogów, a konkretnie ich kapłanów, walczących między sobą o wpływy w wojsku, prawie, wśród ludności i w samej sali tronowej.
Panteon to kolejny, ogromny dodatek do Ankh: Bogów Egiptu. Stało się! Epicka wojna między bóstwami weszła na zupełnie nowy poziom, a kolejni nieśmiertelni dołączają do rywalizacji o miano jedynego boga Egiptu. Rozszerzenie wprowadza aż 5 majestatycznych figurek bogów — Horusa, Hathor, Bastet, Thotha i Seta — wraz z 30 figurkami wojowników.