Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zanurz się w futurystycznym uniwersum Red Rising, opartym na serii książkowej Pierce’a Browna, opisującej dystopiczne społeczeństwo podzielone na 14 kast. Będziesz reprezentować Dom, który pragnie przejąć władzę i zdobywać najlepszych sojuszników. Czy zdołasz wyzwolić się z okowów Elity albo znaleźć się pośród rządzących Złotych?
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
Przed Państwem najsłynniejsza grupa cyrkowa świata! Zapraszamy na zapierające dech w piersiach akrobatyczne show! Poznajcie grupę śmiałków, która potrafi zaprzeczyć prawom grawitacji!
"ANI BEE, ANI MEE to zabawna kooperacyjna gra pamięciowa. Działacie jako zespół, w którym wszyscy mają ten sam cel: zaśpiewać
jak najlepiej na festiwalu farmy! Waszym zadaniem jest odtworzenie 9 odgłosów zwierząt w kolejności, w jakiej pojawiają się na scenie. Trzeba to zrobić, zanim skończą się punkty melodyczne. Przygotujcie się na odtwarzanie dźwięków, ale uważajcie, by nie popełniać błędów.
W tę wersję Chińczyka można grać od dwóch do sześciu osób. Każdy z graczy otrzymuje po cztery pionki, a celem gry jest jak najszybsze wprowadzenie ich przez gracza na wyznaczone pola, kończące obieg toru planszy.
"Chińczyk" i "Młynek" to klasyczne gry planszowe. "Chińczyk" to wspaniała gra losowa, w której strategia odgrywa drugorzędną rolę. Ta gra zapewni świetną zabawę zarówno dla najmłodszych jak i dla dorosłych. "Młynek" wymaga od graczy wyobraźni, planowania i przewidywania. To doskonała szkoła myślenia dla całej rodziny.
Pełna humoru podróż przez stulecia. Najważniejsze idee, architektura i wynalazki z historii ludzkości zaprezentowane z przymrużeniem oka. Gracze wcielają się w rolę władców. W trakcie gry próbują zgromadzić jak najwięcej dóbr, które mogą wymieniać na wynalazki, budynki i narzędzia. Te z kolei pomagają im zdobyć jak najwięcej punktów zadowolenia.
Gracze zarządzają przedsiębiorstwami górniczymi wydobywającymi miedź i cynę w szczytowym okresie ich popytu. Będziesz uczestniczył w licytacjach działek górniczych w Kornwalii i badał ich zasobność w rudy miedzi i cyny, starając się jak najefektywniej wykorzystać swoje zasoby finansowe i „punkty czasu”. Budowa kopalni oznacza początek wydobycia rudy i osiągania zysków (!), ale im głębsza staje się kopalnia, tym kosztowniejsze jest wydobycie.
"Czego brakuje" to gra edukacyjna, która zapewnia dużo dobrej zabawy dla graczy w różnym wieku (dla dzieci i dorosłych). Jednocześnie, to bardzo dobry trening koncentracji, spostrzegawczości, a przede wszystkim pamięci. Zasady gry są proste, każdy z graczy otrzymuje swoją planszę z wizerunkami 20 budowli.
Dominant Species: Władcy Oceanu to gra dla 2 do 4 graczy, przedstawiająca koniec epoki lodowcowej i próby przystosowania się żywych stworzeń do nowych warunków. W grze przejmiesz kontrolę nad jedną z czterech gromad: Ryb, Gadów, Skorupiaków bądź Głowonogów. Rozpoczynają one rozgrywkę we względnej równowadze, choć taki stan prędko ulegnie zmianie.
Szybka gra o prostych zasadach. Gracze wcielają się w najbogatsze rodziny starożytnego Rzymu, starając się zdobyć przychylność cesarza, tworząc sieć dróg łączących Wieczne Miasto z resztą świata!
W Duos: Rzeczy & Zwierzaki liczy się kreatywność oraz umiejętność przywidywania skojarzeń pozostałych uczestników rozgrywki. Szybkie rundy i masa ciekawych rozmów nad stołem - to właśnie Duos! Towarzyska gra, która sprawdzi się zarówno w gronie rodziny, jak i znajomych.