Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W tę wersję Chińczyka można grać od dwóch do sześciu osób. Każdy z graczy otrzymuje po cztery pionki, a celem gry jest jak najszybsze wprowadzenie ich przez gracza na wyznaczone pola, kończące obieg toru planszy.
"Chińczyk" i "Młynek" to klasyczne gry planszowe. "Chińczyk" to wspaniała gra losowa, w której strategia odgrywa drugorzędną rolę. Ta gra zapewni świetną zabawę zarówno dla najmłodszych jak i dla dorosłych. "Młynek" wymaga od graczy wyobraźni, planowania i przewidywania. To doskonała szkoła myślenia dla całej rodziny.
"Czego brakuje" to gra edukacyjna, która zapewnia dużo dobrej zabawy dla graczy w różnym wieku (dla dzieci i dorosłych). Jednocześnie, to bardzo dobry trening koncentracji, spostrzegawczości, a przede wszystkim pamięci. Zasady gry są proste, każdy z graczy otrzymuje swoją planszę z wizerunkami 20 budowli.
Do każdego egzemplarza Dominion: Pieśń Nocy dodajemy 1 talię kart promki KSIĄŻE: (10 kart Królestwa + 1 karta Separatora) - do wyczerpania zapasów.
Pieśń nocy to dodatek do gry Dominion. Zawiera on 500 kart, w tym 33 nowe wzory kart Królestwa. Pojawiają się w nim nowe typy kart karty Nocy, które zagrywa się po fazie zakupu; Pamiątki, zastępujące początkowe karty Miedziaków; karty Losu i Fatum, które dają graczom Łaski i Uroki; a także przeróżne dodatkowe karty, zapewniane przez inne karty. Do rozgrywki potrzebna jest gra podstawowa. Pieśń nocy można swobodnie łączyć z dowolnymi dodatkami z serii. Mamy nadzieję, że gracze docenią stale rozrastający się świat Dominion!
Przystań to dodatek do gry Dominion. Zawiera on 27 nowych wzorów kart Królestwa i koncentruje się na przyszłych turach gracza można w nim znaleźć karty, które robią coś zarówno w obecnej turze, jak i w następnej; takie, które pozwalają lepiej przygotować się do kolejnej tury; czy wreszcie takie, które w inny sposób wykraczają poza zwykłe ramy tury. Do rozgrywki potrzebna jest gra podstawowa. Przystań można swobodnie łączyć z dowolnymi dodatkami z serii.
Dominion: Zdobycze to kolejny dodatek wprowadzający do gry 500 kart w tym 40 nowych wzorów kart Królestwa. Znajduje się w nim wiele kart Skarbów i Następstwa. Są też karty, które pozwalają zdobywać Łupy; oraz Cechy, modyfikujące stosy znajdujące się w grze. Powracają także Zdarzenia.
Złoty wiek to dodatek do gry Dominion. Zawiera on 25 nowych wzorów kart Królestwa, a także dwa nowe wzory kart podstawowych, które pozwolą graczom rozwijać się jeszcze prężniej niż Złoto i Prowincje z gry podstawowej.
Zagraj w E-Motionz i przekonaj się jak szybka i dynamiczna może być gra planszowa. Pamiętaj, że prędkie rzucanie kostek to nie wszystko, musisz też wykazać sie nieprzeciętną zręcznością i wyjątkową sposrzegawczością.
Elementum to gra karciana dla od 1 do 4 graczy od 10 roku życia, trwającą ok. 15 minut. Gra wymaga od gracza zmysłu obserwacji, odpowiedniego planowania ruchów, przewidywania. Dostarcza dużo satysfakcji po stworzeniu dobrze punktującego układu. Proste zasady, intuicyjna mechanika, a także czytelna ikonografia, sprawiają że grę można wytłumaczyć każdemu w kilka chwil. Pojedyncze rozgrywki można ułożyć w turniej, który wyłoni ostatecznego zwycięzcę po kilku partiach, w zależności od sumy zgromadzonych cząsteczek Elementum.
Tradycyjnie pojęcie „escape room” oznacza formę gry terenowej, w której gracze zostają zamknięci w pomieszczeniu i próbują się z niego wydostać, np. otworzyć drzwi za pomocą tajnego kodu. Aby zdobyć kod, drużyna musi rozwiązać ukryte w pokoju zagadki.
W naszej domowej, rodzinnej wersji nikt nikogo nie zamyka, ale reszta zasad zostaje taka sama. Dalej musicie rozwikłać szereg łamigłówek, żeby znaleźć rozwiązanie. Wrażenie jest zatem łudząco podobne, a przy tym gra jest zupełnie bezpieczna i bezstresowa. Stosując się do instrukcji na poszczególnych elementach, zamieniacie cały pokój w interaktywny świat gry. Zagadki oraz ich rozwiązania znajdują się wszędzie wokół was.
Tradycyjnie pojęcie "escape room" oznacza formę gry terenowej, w której gracze zostają zamknięci w pomieszczeniu i próbują się z niego wydostać, np. otworzyć drzwi za pomocą tajnego kodu. Aby zdobyć kod, drużyna musi rozwiązać ukryte w pokoju zagadki.
W naszej domowej, rodzinnej wersji nikt nikogo nie zamyka, ale reszta zasad zostaje taka sama. Dalej musicie rozwikłać szereg łamigłówek, żeby znaleźć rozwiązanie. Wrażenie jest zatem łudząco podobne, a przy tym gra jest zupełnie bezpieczna i bezstresowa. Stosując się do instrukcji na poszczególnych elementach, zamieniacie cały pokój w interaktywny świat gry. Zagadki oraz ich rozwiązania znajdują się wszędzie wokół was.
Gracze rywalizują o zwycięstwo w epoce Rzeczpospolitej Ludowej. Zmagania uczestników gry toczą się w charakterystycznych dla PRL-u realiach. Tworzyły je pamiętne jeszcze dla wielu Polaków nieustanne kolejki w sklepach, brak towarów oraz kartki na żywność.