Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Agricola (wersja dla graczy): Talia Artifexto 120 dodatkowych kart do gry! 60 kart małych usprawnień oraz 60 kart pomocników z Talii Artifex możesz wymieszać z kartami gry podstawowej oraz kartami z innych rozszerzeń.
Agricola (wersja dla graczy): Talia Bubulcus to 120 dodatkowych kart do gry! 60 kart małych usprawnień oraz 60 kart pomocników z Talii Bubulcusmożesz wymieszać z kartami gry podstawowej oraz kartami z innych rozszerzeń.
Dodatek Azul: Kryształowa mozaika zawiera elementy urozmaicające oraz usprawniające rozgrywkę. Nowe plansze graczy są odpowiedzią na prośby i sugestie wielu graczy o zróżnicowanie pól na ścianie i wprowadzenie pól premiowych. Zmienione zostały również wartości na polach podłogi.
Zagraj w E-Motionz i przekonaj się jak szybka i dynamiczna może być gra planszowa. Pamiętaj, że prędkie rzucanie kostek to nie wszystko, musisz też wykazać sie nieprzeciętną zręcznością i wyjątkową sposrzegawczością.
Tradycyjnie pojęcie „escape room” oznacza formę gry terenowej, w której gracze zostają zamknięci w pomieszczeniu i próbują się z niego wydostać, np. otworzyć drzwi za pomocą tajnego kodu. Aby zdobyć kod, drużyna musi rozwiązać ukryte w pokoju zagadki.
W naszej domowej, rodzinnej wersji nikt nikogo nie zamyka, ale reszta zasad zostaje taka sama. Dalej musicie rozwikłać szereg łamigłówek, żeby znaleźć rozwiązanie. Wrażenie jest zatem łudząco podobne, a przy tym gra jest zupełnie bezpieczna i bezstresowa. Stosując się do instrukcji na poszczególnych elementach, zamieniacie cały pokój w interaktywny świat gry. Zagadki oraz ich rozwiązania znajdują się wszędzie wokół was.
Tradycyjnie pojęcie "escape room" oznacza formę gry terenowej, w której gracze zostają zamknięci w pomieszczeniu i próbują się z niego wydostać, np. otworzyć drzwi za pomocą tajnego kodu. Aby zdobyć kod, drużyna musi rozwiązać ukryte w pokoju zagadki.
W naszej domowej, rodzinnej wersji nikt nikogo nie zamyka, ale reszta zasad zostaje taka sama. Dalej musicie rozwikłać szereg łamigłówek, żeby znaleźć rozwiązanie. Wrażenie jest zatem łudząco podobne, a przy tym gra jest zupełnie bezpieczna i bezstresowa. Stosując się do instrukcji na poszczególnych elementach, zamieniacie cały pokój w interaktywny świat gry. Zagadki oraz ich rozwiązania znajdują się wszędzie wokół was.
Musicie natychmiast zmienić plany i jak najszybciej zacząć ucieczkę przed śmiercionośnymi strumieniami gorącej lawy. Czy uda się Wam wszystkim dotrzeć bezpiecznie do wioski, zanim którykolwiek członek eskapady padnie ofiarą lawy albo opadnie z sił? Będziecie potrzebować trochę szczęścia, aby wygrać wyścig z czasem. Najważniejsza będzie jednak współpraca.
Gracze rywalizują o zwycięstwo w epoce Rzeczpospolitej Ludowej. Zmagania uczestników gry toczą się w charakterystycznych dla PRL-u realiach. Tworzyły je pamiętne jeszcze dla wielu Polaków nieustanne kolejki w sklepach, brak towarów oraz kartki na żywność.
Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy.
Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy.
Wgryź się w górę, urządzaj pieczarę za pieczarą i zbieraj płaskurkę, len oraz inne materiały budowlane. Szukaj drogich metali i zdobądź niewyobrażalne bogactwa, o których inne plemiona mogą tylko marzyć.
W tej rewelacyjnej grze imprezowej z dużym... poczuciem humoru, każdy gracz wciela się w wojownika walczącego o przywództwo na archipelagu. Aktualnie panującym jest król Ozo, który wymyślił zasady walki.
Lutecja to szybka do wytłumaczenia gra z elementami licytacji i blefu. W każdej rundzie będziecie starać się zdobyć karty postaci i/lub miejsc. W ten sposób zdobywacie punkty zwycięstwa i kontrolę nad zasobami oraz budynkami.
"Nie Śmiej Się" jest towarzyską grą planszową, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zachować powagę.
Wersja gry specjalnie stworzona dla młodszych dzieci. Hasła, które trzeba pokazywać są łatwiejsze niż w wersji dla dorosłych oraz powiązane z tematyką zaczerpniętą z dziecięcego świata – dużo postaci zwierzęcych oraz bajkowych.
Ostium jest grą karcianą w klimacie mrocznego fantasy, w której gracze walczą ze sobą o panowanie nad nowym światem. Podczas gry wcielamy do naszej armii potężne kreatury budując swoje talie. Kluczem do zwycięstwa jest odkrycie kombinacji, umiejętne łączenie zdolności swojej armii, a także odpowiednio szybkie reagowanie na działania przeciwnika. Zniszczenie wrogich bram zapewni zwycięstwo.
Jesteście zwierzętami zamieszkującymi ten wspaniały las, a wasze dni mijają na poszukiwaniu najsmakowitszych owoców. Znajdziecie je z pomocą przyjaznych mieszkańców lasu, którzy obdarują was owocami, wymienią się nimi z wami lub przyjdą z pomocą w wielu różnych sytuacjach. Warto odwiedzić poszczególnych mieszkańców, zanim dotrą do nich inni.
W grze wcielisz się w rolę jednej z najbardziej prominentnych osób w mieście. Aby zagwarantować sobie sukces, musisz upewnić się, że wzniesione przez Ciebie budynki będą skąpane w jak największej ilości ulicznego światła.