Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Kryminalne Zagadki: Krwawe Róże to kooperacyjna gra śledcza, w której wspólnymi siłami staracie się rozwikłać sprawę tajemniczej śmierci arystokraty. Czy potraficie połączyć zebrane dowody i rozwikłać tajemnicę?
Domek z piernika, ubrana na czerwono dziewczynka, siedmioro dzieci, które zabłądziły w lesie. A jeśli te znane bajki skrywają tajemnice, które trzeba wyjaśnić? Hokus i Pokus to dwójka dzieci, w które będziesz mógł się wcielić i przeżyć niesamowitą przygodę. Wybierz swoje magiczne zwierzę, rozwiąż zagadki, zdobądź pożywienie dla bajkonów… Postaraj się wykonać swoją misję: odnajdź dwoje zaginionych dzieci. Twój sukces zależeć będzie od decyzji, które podejmiesz, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
Każdy gracz rozpoczyna z dziesięcioma kartami na ręce. Podczas swojej tury musi dołożyć jedną ze swoich kart, na jeden ze stosów znajdujących się na środku stołu. Należy przy tym zwrócić uwagę na różnicę wartości wierzchniej karty w stosie i zagranej przez gracza.
Jeśli wynosi ona więcej niż dziesięć, to 11. bierze! i gracz musi wziąć cały stos na rękę. Jest szansa, że gracz otrzyma dzięki temu kartę byka, która pozwala na zagranie więcej niż jednej karty na jeden stos. Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart byczych głów z ręki. Osoba, która po rozegraniu odpowiedniej liczby rund ma najmniej punktów ujemnych - wygrywa!
Zbieraj bycze głowy, ale tylko te odpowiednie! Gracze starają się zebrać jak najwięcej zielonych byczych głów, które dają punkty dodatnie. Jednocześnie próbują unikać zbierania czerwonych byczych głów, które oznaczają punkty ujemne. Warto też zwracać uwagę na karty specjalne, które dają dodatkowe punkty.
Czy jesteś bystry i spostrzegawczy jak najsłynniejszy detektyw Sherlock Holmes? Wciel się w jego rolę i rozwiąż wszystkie zagadki oraz sprawy kryminalne ukryte w tym pudełku!
Czeka na ciebie 50 trudnych spraw do rozwiązania. Każda z nich dzieje się w Londynie - ale tym razem we współczesnych czasach. Jak Sherlock i Watson zachowaliby się w erze cyfrowej? Z pewnością mądrze wykorzystaliby wszystkie możliwości, aby rozprawić się z oszustami i bandytami.
Dokładanie płytek i zbieranie rządów - niby nic nowego. Jednak w tej wersji płytki zagrywa się na planszę, której pola specjalne wywołują różne akcje. Gracze mają możliwość zdobywania punktów zarówno dodatnich jak i ujemnych.
W tej grze słownej gracze muszą wymyślać jak najdłuższe słowa zawierające nie tylko litery widoczne na stole, ale mogą też dodawać inne, których potrzebują. Punkty dostaną jedynie za litery dostępne na stole, a im rzadsza litera, tym więcej daje punktów. Jakie jest najdłuższe znane Wam słowo? Pamiętajcie, żeby nie „przeintelektualizować” Waszych odpowiedzi!
Wasza mentorka wybiera się na upragnione wakacje, by w spokoju pławić się w leczniczych bagnach spa w Czarcim Lesie. Swój dom pozostawi pod opieką najzdolniejszego z uczniów. Wiedźma przygotowała dla Was magiczny konkurs.
Baśniowy targ właśnie się rozpoczął! Postacie z baśni przybyły do miasta. Musicie umieścić je w komnatach gospody, wykorzystać ich zdolności i zbierać złote monety!
W grze Betrayal at House on the Hill wraz z przyjaciółmi wcielicie się w nieustraszonych poszukiwaczy, którzy muszą zmierzyć się z potwornościami czającymi się w mrocznych korytarzach. Czeka na Was 50 unikalnych nawiedzeń – opowieści, które przerażą nawet najtwardszych z Was.
Bitwa o Tortugę to gra planszowa w której nawet nieduża jednostka może pokonać fregatę, jeżeli dowodzi nią wytrawny kapitan. Wykorzystując na swoją korzyść różne możliwości manewrowe swoich i cudzych statków doprowadzi Ciebie bezpośrednio do wygranej w Bitwie o Tortugę!
Otwórzcie magiczną skrzynię i wkroczcie do świata żywych dzieł sztuki, gdzie czekają na Was kolorowe kafelki, abyście mogli formować piękne drzewka bonsai w urokliwych doniczkach.
W dodatku doBonsai znajdziecie nowe elementy, które urozmaicą Wasze rozgrywki. Wprowadźcie do gry jedno wybrane rozszerzenie lub obydwa naraz. Dzięki specjalnym kafelkom korony Waszych drzewek staną się jeszcze bardziej zielone.
Zagłębiaj się w korytarze i tajemne przejścia, przechodź przez ściany i zmieniaj kolory, aby znaleźć właściwą drogę i przestraszyć gości "Zamku na Czarnej Skale".
Czy wiesz, że udzielenie pierwszej pomocy jest obowiązkiem prawnym każdego z nas? Czy jesteś gotów, by zmierzyć się z takim wyzwaniem? "Pierwsza pomoc" nie jest dydaktycznym przewodnikiem.
A któż to wyłania się z puszczy? Lisy, sowy, zające i jelenie płatają figle, przybierając zabawne pozy. Zaproś do zabawy przyjaciela lub przyjaciółkę i wspólnie stawcie czoła drużynie przeciwników. Czy potraficie porozumieć się jednym dźwiękiem?
Maleoki zielony potworek Om Nom zamierza właśnie pokrzepić się ulubionymi cukierkami, jednak potrzebna mu w tym pomoc. Gracze będą tworzyć rzędy kart i w odpowiednich momentach wykorzystywać specjalne karty nożyczek, ale przede wszystkim uważnie obserwować grę przeciwników. Tylko jedna osoba zdobędzie przychylność łakomego Om Noma poprzez napełnienie jego brzucha łakociami.
"Aż po grób" to wersja Czarnych Historii, która zaczyna się tam, gdzie większość z nich się kończy, czyli śmiercią! Bo tu chodzi o to, co dzieje się później. I w tym przypadku wydarzyło się naprawdę! Tutaj wszyscy fani makabry i absurdu poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie docierają do dziwacznych szczegółów najbardziej nietypowych pogrzebów wszechczasów!