Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Wybierz, odkryj, zagraj! 6. bierze to niezwykle prosta, a jednocześnie maksymalnie wciągająca gra karciana, w której staramy się pozbyć z ręki wszystkich byczych głów. Na samym początku otrzymujemy po 10 kart, które następnie zagrywamy w 1 z 4 rzędów. Pamiętaj jednak, że nazwa gry nie jest przypadkowa: ten, kto dołoży 6. kartę do rzędu, musi go zebrać, a każdy byk na zebranej karcie oznacza niechciane punkty karne!
6. bierze: Wydanie jubileuszowe to specjalna edycja rocznicowa, zawierająca znaną i lubianą grę podstawową oraz całkowicie nowy wariant kooperacyjny, w którym musicie połączyć siły w starciu z bawołem i mądrze wykorzystać dostępne opcje, by zmusić go do zbierania punktów karnych. W pudełku znajdziecie też nowe karty specjalne zaprojektowane przez fanów, dzięki którym rozgrywka będzie jeszcze ciekawsza!
7 Cudów Świata: Budowle to rozszerzenie wprowadzające do gry nową formę współpracy: wspólne budowle, które mogą przynieść zyski wszystkim inwestorom. Udział w tych projektach nie jest obowiązkowy i zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem w razie niepowodzenia. Oprócz tego do gry dołączają dwie nowe karty cudów: Carthage i Ur.
Dodatek Agora wprowadza senatorów, którzy dążą do zwiększenia swoich wpływów. Z ich udziałem spróbujecie przejąć kontrolę nad przebiegiem posiedzeń, by czerpać korzyści z wydawanych dekretów. Będziecie też mogli zwrócić się o pomoc do spiskowców, którzy swoimi knowaniami mogą zupełnie zmienić układ sił.
Dodatek wprowadza antycznych bogów do gry "7 Cudów Świata: Pojedynek". Teraz gracze mogą się ubiegać o przychylność bóstw z pięciu różnych kręgów kulturowych i skłonić je wszystkie do roztaczania swojej opieki nad ich miastem. Z pewnością pomoże w tym budowa bogatej świątyni ku czci wybranego patrona lub patronki albo poświęcenie im jednego z dwóch nowych Cudów Świata dostępnych w dodatku.
W grze 7 rund starasz się zebrać cztery karty zapewniające najwięcej punktów. W trakcie rozgrywki do czterech kart na ręku dociągasz piątą kartę, potem zagrywasz jedną z nich i rozpatrujesz efekt zagranej karty. Na końcu gry zliczasz punkty z kart, które zostały ci na ręku.
Gildia Przemytników osiedliła się w samym sercu cmentarzyska gigantycznych morskich istot, w najczarniejszych odmętach królestwa Głębi. W tej budzącej niepokój nekropolii, korzystając z pomocy tajemniczych Krakenów, przedstawiciele Gildii handlują NEBULISAMI. Nebulisy, cudowne czarne perły, stanowią nieoficjalną walutę królestwa. To pieniądze splamione krwią. Przyspieszą Twoją drogę do władzy, ale uważaj, bo tych, którzy zostaną złapani na ich posiadaniu, czeka straszliwy los!
Grając z dodatkiem Lewiatan zamiast znanego z gry podstawowej toru Zagrożeń wprowadzana jest nowa plansza na której możemy wyruszyć w podróż do najniebezpieczniejszych głębin.
Wciel się w rolę tajnego agenta. Twoim zadaniem jest zdobywanie sekretnych informacji. Aby tego dokonać będziesz musiał umiejętnie przemieszczać pionki na planszy oraz rozszyfrować kim są inni gracze. Powodzenia agencie!
Alarm w muzeum to łamigłówka logiczna wykorzystująca przezroczyste karty, które będziemy na siebie nakładać, tworząc wzory zabezpieczeń. W pudełku znajdziesz 64 zadania o rosnącym poziomie trudności, które będą nie lada wyzwaniem dla małych i dużych umysłów.
Architekci 7 Cudów Świata: Medale to rozszerzenie wprowadzające dwa kolejne cuda (Koloseum w Rzymie i Ziggurat w Ur), cztery dodatkowe żetony postępu, a także zupełnie nowy element gry: tytułowe medale. Są to cele, które zapewniają graczowi dodatkowe punkty, jeśli zrealizuje je przed sąsiadami. Dzięki nim mamy okazję wypróbować zupełnie nowe strategie, mimo że podstawowe warunki zwycięstwa pozostają takie same.
Talia namiętna jest idealna, aby podkręcić temperaturę do maksimum. Dzięki niej można otworzyć się na nowe doznania i wzmocnić więź, oddając się namiętnym pieszczotom.
Talia pikantna jest idealna dla tych, którzy szukają mocniejszych wrażeń. Pozwala realizować fantazje związane z drapieżną dominacją i podniecającą uległością, a także wykorzystać zmysłowe gadżety. Ta talia rozbudzi Wasze ukryte żądze i namiętności!
Talia romantyczna pomaga przełamać nieśmiałość i wprowadzić urozmaicenia w sypialni. Sprawia, że życie intymne staje się jeszcze bardziej ekscytujące i pełne uczuć!
Dodatek Azul: Lśniący pawilon zawiera elementy urozmaicające oraz usprawniające rozgrywkę w grę Azul: Letni pawilon. Nowe plansze graczy zawierają dodatkowe pola premiujące (fontanny), zmienioną kolejność kolorów w rundzie, zmienioną punktację, a na jednej ze stron planszy środkowa gwiazda ma z góry określone kolory lementów.
Azul Mini to kompaktowa wersja w pełni dostosowana do tego, by zabrać ją ze sobą w podróż. Wszystkie elementy z klasycznej edycji zostały pomniejszone, by były bardziej poręczne. Dodatkowo w pudełku znajdziesz praktyczne nakładki na plansze zapobiegające przesuwaniu się kafelków, a także lnianą torbę, w którą zapakujesz wszystkie elementy. Dzięki temu możesz grać dosłownie wszędzie!
Zadaniem graczy jest znalezienie wśród kart pandy o konkretnych właściwościach. Różnią się one wzrostem wagą i długością trzymanego bambusa. Jeden z graczy rzuca kością i ustala w ten sposób warunek danej rundy - np. szukamy najwyższej pandy. Następnie gracze starają się jak najszybciej złapać taką kartę z pandą, która ich zdaniem najlepiej spełnia podany warunek. Po wybraniu kart gracze porównują wzrost pand podany na rewersie karty. Celem gry jest zgromadzenie określonej liczby kart z pandami.
Bąbelsy to urocze stworzonka zamieszkujące lewitujące w powietrzu światy-wyspy. Przemiszczają się pomiędzy nimi tworząc wokół swoich ciał powietrzne bańki i szybując przez nieboskłon. Niestety po wylądowaniu nie potrafią samoistnie się ich pozbyć i pomóc im w tym muszą ich współplemieńcy, których można poznać po tym samym kolorze.
Każdy gracz otrzymuje planszę oraz zestaw kafelków, które będzie układał podobnie jak w tetrisie opuszczając kafelek od góry w dół, póki nie zatrzyma się na dole planszy lub na innym kafelku. Co rundę określa się kafelek który należy wstawić na swoją planszę. Obracaj, przekręcaj i kombinuj z ustawieniami, aby zdobywać jak najwięcej punktów określonych przez karty zadań. Wygrywa gracz, który ułoży najlepiej punktowane wzory.