Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
"Karczma pod Pękatym Kuflem" to gra kościana z budowaniem talii dla 2 do 4 osób w wieku od 12 lat, stworzona przez Wolfganga Warscha – autora bestsellerowej gry rodzinnej Szarlatani z Pasikurowic. Zaproś rodzinę oraz znajomych i wspólnie zadbajcie aby na stołach nigdy nie zabrakło jadła, a piwo lało się strumieniami!
"Łowcy Potworów" to gra opierająca się na dobieraniu kart, w której gracze starają się zebrać zestawy krain, aby móc pochwycić i zaprezentować dziwne i egzotyczne stwory. Uczestnicy gry zatrudniają również pracowników pomagających obsłużyć ich przedsięwzięcie i realizują własne ukryte cele.
Mortum. Średniowieczny detektyw to przygodowa gra karciana, w której najważniejsza jest dedukcja. Jej akcja rozgrywa się w mrocznym świecie wzorowanym na średniowiecznej Europie, razem z jej przesądami, legendami i magią. Gracze wcielają się w role agentów tajnej organizacji i badają tajemnicze i podejrzane wydarzenia.
Dodatek do gry Szarlatani z Pasikurowic oferuje możliwość gry do pięciu graczy. Zawiera również więcej ksiąg ze składnikami, nowe rodzaje ziół oraz wstęp do Ziołowych Wiedźm, które dadzą więcej różnorodności i regrywalności.
Poznajcie Wesołe Krówki - planszówkę, którą pokochały tysiące graczy na całym świecie! Wejdźcie w role farmerów starających się zarobić jak najwięcej na swojej trzodzie. Każdy z graczy posiada niewielką, rodzinną farmę - sprawcie, żeby to właśnie wasze osiągnęły największe zyski.
Zasady gry Qwirkle są niezwykle proste, jednak wymagają zarówno strategicznego, jak i taktycznego myślenia. Przy pomocy 108 dużych, drewnianych płytek gracze muszą tworzyć rzędy zawierające ten sam kolor, ale różne symbole albo zawierające ten sam sy...
Rój jest grą logiczną dla dwóch graczy. Celem gry jest otoczenie królowej przeciwnika. Każdy gracz ma jedenaście płytek, przedstawiających pięć różnych owadów. Gracze wykonują swoje ruchy na zmianę. W swoim ruchu mogą albo dołożyć owada do roju, albo przesunąć jedną z wcześniej zagranych płytek.