Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zanurz się w futurystycznym uniwersum Red Rising, opartym na serii książkowej Pierce’a Browna, opisującej dystopiczne społeczeństwo podzielone na 14 kast. Będziesz reprezentować Dom, który pragnie przejąć władzę i zdobywać najlepszych sojuszników. Czy zdołasz wyzwolić się z okowów Elity albo znaleźć się pośród rządzących Złotych?
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
W grze Balada wcielisz się w rolę barda, który rejestruje odważne czyny wytrzymałych bohaterów. Zwycięzcą zostanie gracz z najbardziej wciągającą historią!
W tej grze nie czekasz na swoją kolejkę, wszyscy grają równocześnie! Gracze wcielają się w rolę kupców handlujących towarami na targu. Wśród gwaru i krzyków wymieniają się kartami, starając się zdobyć jak najwięcej towarów. Muszą jednak handlować rozważnie, ponieważ jeden z towarów może doprowadzić ich do bankructwa!
Gracze zarządzają przedsiębiorstwami górniczymi wydobywającymi miedź i cynę w szczytowym okresie ich popytu. Będziesz uczestniczył w licytacjach działek górniczych w Kornwalii i badał ich zasobność w rudy miedzi i cyny, starając się jak najefektywniej wykorzystać swoje zasoby finansowe i „punkty czasu”. Budowa kopalni oznacza początek wydobycia rudy i osiągania zysków (!), ale im głębsza staje się kopalnia, tym kosztowniejsze jest wydobycie.
Masz pomysł na interesującą grę planszowa i chcesz spróbować ją opublikować? Ten zestaw oferuje ci materiały i narzędzia, przydatne do wykonania prototypu.
Ołówek i biała powierzchnia komponentów z łatwością pozwolą nanosić wszelkie zmiany w trakcie tworzenia. Karty, ołówki czy kostki w dłoń i do dzieła!
Dominant Species: Władcy Oceanu to gra dla 2 do 4 graczy, przedstawiająca koniec epoki lodowcowej i próby przystosowania się żywych stworzeń do nowych warunków. W grze przejmiesz kontrolę nad jedną z czterech gromad: Ryb, Gadów, Skorupiaków bądź Głowonogów. Rozpoczynają one rozgrywkę we względnej równowadze, choć taki stan prędko ulegnie zmianie.
Światowy hit! Jedna z najlepszych gier o dinozaurach.
Dinozaury wędrują w poszukiwaniu najlepszych terenów. Postaraj się, aby na Twojej planszy znalazły się dinozaury, za które zdobędziesz najwięcej punktów. Nie będzie to takie łatwe, bo na każdym polu planszy dostajesz punkty za inne gatunki!
Wyjątkowe połączenie gry i puzzli! Plansza przedstawia dżunglę budzącą się do życia. W trakcie gry, wraz z dokładanymi przez graczy płytkami zwierząt, promienie słońca sięgają coraz wyżej, ujawniając kolejnych mieszkańców dżungli. Zadaniem graczy jest układanie płytek w taki sposób, aby zdobywać punkty za ułożone zwierzęta. Im większe zwierzę, tym więcej punktów! Bądźcie jednak czujni, bo w dżungli czają się niespodzianki!
Ekspedycyje to rywalizacyjna gra o eksploracji oparta na mechanice zagrywania kart i budowania silnika, pozwalającego graczom tworzyć potężne kombinacje. Aktywuj karty, aby zyskać siłę, przebiegłość i unikatowe zdolności robotników. Podróżuj na pokładzie swego mecha odkrywając nieznane, zdobywając nowe zasoby oraz karty. Ulepszaj swą machinę z pomocą robotników, przedmiotów, meteorytów i zadań. Użyj siły i przebiegłości, aby przezwyciężyć zepsucie, czyhające na Syberii.
Feluś i Gucio zapraszają do zabawy po raz trzeci! Tym razem tematem przewodnim jest wspólne opowiadanie historyjek. Gra pomoże dzieciom nie tylko w tworzeniu ciągów przyczynowo-skutkowych, lecz także wzbogaci ich wyobraźnię oraz ułatwi komunikację werbalną.
Feluś i Gucio zapraszają do wspólnej zabawy w układanie sylab! Ta gra edukacyjna, przepięknie ilustrowana przez Mariannę Schoett, daje możliwość układania dwu- oraz trzysylabowych słów, a opisane w instrukcji warianty różnicują rozgrywkę, czyniąc każdą niepowtarzalnym przeżyciem.
Ta gra cię zaskoczy! Masz do wykonania tylko 4 działania. Od kolejności, w jakiej je wykonasz, zależy twój sukces! Celem gry jest zdobycie przychylności gejsz. Każda gejsza oczekuje innego podarunku. Jedna pasjonuje się muzyką, inna zbiera wachlarze, a kolejna zgłębia mądre księgi. Przychylność gejszy zdobędzie ten gracz, który podaruje jej właściwe prezenty.