Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dodatek Old Saloon zawiera pięć modułów, które można w dowolnej kombinacji łączyć z podstawową wersją gry. Nowe, zabójcze postacie, dodatkowe role, nowe żetony oraz dwie kości Saloon - Pyskatą oraz Tchórzliwą.
Karty Waddingtons No. 1 Gold 100% Plastik Klasyczna talia 55 kart dystrybuowana przez firmę Winning Moves. Ta rodzinna talia kart umili niejedno popołudnie i niejeden wieczór w gronie przyjaciół. Najwyższa jakość SUPERIOR QUALITY - gwarantowana przez brytyjską markę Waddingtons, obecną na rynku od 1905 roku.
Klasyczna talia 55 kart z wizerunkiem bohaterów sagi Harry Potter to najpopularniejsze karty dystrybuowane przez firmę Winning Moves. Ta rodzinna talia kart umili niejedno popołudnie i niejeden wieczór w gronie przyjaciół. Najwyższa jakość – Superior Quality - gwarantowana przez brytyjską markę Waddingtons, obecną na rynku od 1905 roku.
Simurgh: Zew Władcy Smoków - jest modułowym rozszerzeniem gry Simurgh. Wprowadza drugą planszę przedstawiającą Zapomnianą Metropolię, Dodaje również nowy typ robotnika (wasala) – Czarownik, a także zestaw nowych płytek akcji, w tym nowe płytki – Przywódców.
No co, myślałeś, że twój Smash Up jest już wystarczająco niesamowity z Piratami, Ninja i Zombiakami? Cóż, no to źle myślałeś, stary! Na ring totalnej rozwałki wkraczają Zabójcze Rośliny, Steampunkowcy, Duchy i Niedźwiedzia Kawaleria!
Potasuj i rozdaj wszystkie karty między graczy (tak aby nie było widać bohaterów).Każdy gracz bierze wszystkie swoje karty i trzyma je w ten sposób, że widzi tylko jedną, pierwszą z wierzchu kartę (z opisem bohatera). Grę zaczyna osoba siedząca po lewej stronie od rozdającego. Osoba ta wybiera jedną dowolną cechę swojego bohatera i odczytuje ją na głos oraz podaje wartość tej cechy. Pozostali gracze odczytują wartości tej samej cechy ze swoich kart. Gracz, który ma na karcie największą lub najlepszą wartość, wygrywa i zabiera karty od pozostałych graczy. Następnie chowa je wraz ze swoją kartą na spód swojej talii. Zwycięzca tej rundy rozpo- czyna nową turę gry i wybiera kolejną cechę z karty znajdującej się na górze talii (może to być ta sama cecha co poprzednio). Jeżeli dwie karty (lub więcej) mają identyczną wartość dla wybranej cechy lub nie mają przypisanej wartości to odkładamy je na bok. Ten sam gracz wybiera cechę z następnej karty. Zwycięzca zabiera wszystkie karty z dogrywki.
Podczas pełni księżyca wszystkie potworki znane jako Zombeast opuszczają swoje kryjówki, by bawić się i psocić. Gracz, który złapie najbardziej cennego z tych maluchów wygra, zyskując tytuł Władcy Wszystkich Stworów!