Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Nowe wyzwania stoją przed Tobą otworem. Możesz opuścić Powietrzny Statek, korzystając ze specjalnej Szalupy. Jednak jest w niej miejsce tylko dla jednego pasażera, więc musisz zdecydować czy do niej wskoczyć. Czy samotna podróż to zawsze dobry pomysł? Szalupa to drugi dodatek do gry Celestia. Zawiera model 3D szalupy i nowe specjalne karty, które urozmaicą Waszą podróż. Dodatek ten jest w pełni kompatybilny z pierwszym dodatkiem czyli Małą Pomocą.
Dziś Ziemia, jej budowa i geografia nie mają dla nas prawie żadnych tajemnic. Pod tym względem możemy zazdrościć pierwszym odkrywcom - żeglarzom, którzy przemierzali bezkres oceanów. Płynęli w nieznane, nie mając pewności, czy uda im się powrócić do domu.
Zapraszamy was w niezwykłą podróż w czasie. Około 40 tysięcy lat temu pojawił się na Ziemi homo sapiens sapiens, nazywany też człowiekiem z Cro-Magnon. "Sapiens" oznacza mądry, a "sapiens sapiens" - podwójnie mądry.
Witamy was w Sali Mistrza, czyli centralnym układzie nerwowym. To swoiste centrum dowodzenia organizmu. Skaleczenie? Informacja w mig tu dociera, a pomocnicy Mistrza wysyłają w rejon rany przeciwciała, które uchronią przed zakażeniem. Dawno nie jadłeś? Tutaj zadbają o to, żebyś poczuł głód i sięgnął po smaczną kanapkę.
W lesie Sherwood toczy się zacięta walka pomiędzy kompanami Robin Hooda a zastępcami Szeryfa z Nottingham. Każda ze stron stara się zinfiltrować przeciwny obóz, aby ostatecznie zwyciężyć.
Jako prosty człowiek utknąłeś między tymi dwiema frakcjami. Ocalisz swoją skórę, jeśli oskarżysz Robina i jego towarzyszy lub zdemaskujesz Szeryfa i jego zastępców, którzy przeniknęli do obozowiska Robina.
Jesteś małą żabką, która ucieka przed złą czarownicą. Spróbuj jak najszybciej dostrzec ją wśród innych. Bądź spostrzegawczy i szybki, aby nie skończyć jako jeden ze składników magicznego napoju czarownicy. To gra spostrzegawczości i refleksu, w której musisz pierwszy odnaleźć na karcie elementy, które zostały wyrzucone na 3 kostkach. Otwórz szeroko oczy i nie daj się złapać w pułapkę, gdyż wszystkie karty choć są do siebie bardzo podobne, jednak różnią się małymi szczegółami