Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Deck Bicycle Fyrebird zapewnia ciepło dzięki kolorom inspirowanym ogniem, opakowanie z akcentowaną złotą folią i spersonalizowanym rewersem. Niestandardowy rewers i styl Ognistego Ptaka
Kryminalne Zagadki: Krwawe Róże to kooperacyjna gra śledcza, w której wspólnymi siłami staracie się rozwikłać sprawę tajemniczej śmierci arystokraty. Czy potraficie połączyć zebrane dowody i rozwikłać tajemnicę?
Domek z piernika, ubrana na czerwono dziewczynka, siedmioro dzieci, które zabłądziły w lesie. A jeśli te znane bajki skrywają tajemnice, które trzeba wyjaśnić? Hokus i Pokus to dwójka dzieci, w które będziesz mógł się wcielić i przeżyć niesamowitą przygodę. Wybierz swoje magiczne zwierzę, rozwiąż zagadki, zdobądź pożywienie dla bajkonów… Postaraj się wykonać swoją misję: odnajdź dwoje zaginionych dzieci. Twój sukces zależeć będzie od decyzji, które podejmiesz, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
Każdy gracz rozpoczyna z dziesięcioma kartami na ręce. Podczas swojej tury musi dołożyć jedną ze swoich kart, na jeden ze stosów znajdujących się na środku stołu. Należy przy tym zwrócić uwagę na różnicę wartości wierzchniej karty w stosie i zagranej przez gracza.
Jeśli wynosi ona więcej niż dziesięć, to 11. bierze! i gracz musi wziąć cały stos na rękę. Jest szansa, że gracz otrzyma dzięki temu kartę byka, która pozwala na zagranie więcej niż jednej karty na jeden stos. Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart byczych głów z ręki. Osoba, która po rozegraniu odpowiedniej liczby rund ma najmniej punktów ujemnych - wygrywa!
Zbieraj bycze głowy, ale tylko te odpowiednie! Gracze starają się zebrać jak najwięcej zielonych byczych głów, które dają punkty dodatnie. Jednocześnie próbują unikać zbierania czerwonych byczych głów, które oznaczają punkty ujemne. Warto też zwracać uwagę na karty specjalne, które dają dodatkowe punkty.
Czy jesteś bystry i spostrzegawczy jak najsłynniejszy detektyw Sherlock Holmes? Wciel się w jego rolę i rozwiąż wszystkie zagadki oraz sprawy kryminalne ukryte w tym pudełku!
Czeka na ciebie 50 trudnych spraw do rozwiązania. Każda z nich dzieje się w Londynie - ale tym razem we współczesnych czasach. Jak Sherlock i Watson zachowaliby się w erze cyfrowej? Z pewnością mądrze wykorzystaliby wszystkie możliwości, aby rozprawić się z oszustami i bandytami.
51. stan: Zgliszcza to pierwsze rozszerzenie do gry 51st State: Master Set inspirowane starym dodatkiem o nazwie Ruiny wydanym w 2012. Nowy zestaw 50 kart z dodatku Zgliszcza, wprowadza ulubione karty z oryginalnego rozszerzenia, które dodają nową mechanikę do podstawowej wersji gry.
Wybierz, odkryj, zagraj! 6. bierze to niezwykle prosta, a jednocześnie maksymalnie wciągająca gra karciana, w której staramy się pozbyć z ręki wszystkich byczych głów. Na samym początku otrzymujemy po 10 kart, które następnie zagrywamy w 1 z 4 rzędów. Pamiętaj jednak, że nazwa gry nie jest przypadkowa: ten, kto dołoży 6. kartę do rzędu, musi go zebrać, a każdy byk na zebranej karcie oznacza niechciane punkty karne!
W grze 7 rund starasz się zebrać cztery karty zapewniające najwięcej punktów. W trakcie rozgrywki do czterech kart na ręku dociągasz piątą kartę, potem zagrywasz jedną z nich i rozpatrujesz efekt zagranej karty. Na końcu gry zliczasz punkty z kart, które zostały ci na ręku.
Gra Farma została stworzona z myślą o najmłodszych. Podczas wesołej zabawy polegającej na wyszukiwaniu par dziecko poznaje zwierzęta i przedmioty związane z życiem na farmie. Proste zasady i kolorowe ilustracje zachęcają do wesołej zabawy, która jest nauką.