Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W tej grze słownej gracze muszą wymyślać jak najdłuższe słowa zawierające nie tylko litery widoczne na stole, ale mogą też dodawać inne, których potrzebują. Punkty dostaną jedynie za litery dostępne na stole, a im rzadsza litera, tym więcej daje punktów. Jakie jest najdłuższe znane Wam słowo? Pamiętajcie, żeby nie „przeintelektualizować” Waszych odpowiedzi!
A któż to wyłania się z puszczy? Lisy, sowy, zające i jelenie płatają figle, przybierając zabawne pozy. Zaproś do zabawy przyjaciela lub przyjaciółkę i wspólnie stawcie czoła drużynie przeciwników. Czy potraficie porozumieć się jednym dźwiękiem?
Grupa czarujących kociaków zupełnym przypadkiem otworzyła magiczną księgę, wypuszczając na wolność uwięzione w niej mroczne siły. Musicie teraz pomóc futrzastym przyjaciołom pokonać wszystkie klątwy i z powrotem zamknąć je w księdze. Spieszcie się, ponieważ już niedługo do biblioteki wraca Profesor Pazurek, która nie będzie zachwycona Waszym wybrykiem!
Światowy hit! Jedna z najlepszych gier o dinozaurach.
Dinozaury wędrują w poszukiwaniu najlepszych terenów. Postaraj się, aby na Twojej planszy znalazły się dinozaury, za które zdobędziesz najwięcej punktów. Nie będzie to takie łatwe, bo na każdym polu planszy dostajesz punkty za inne gatunki!
Odkrywajcie kolejne obszary Wyspy Smoków, poruszając się po różnych rodzajach terenu. W każdym z tych miejsc starajcie się znaleźć jak najwięcej smoczątek! Rozgrywka kończy się w chwili, gdy nie będziecie już mogli dobrać nowych płytek obszarów.
Wyjątkowe połączenie gry i puzzli! Plansza przedstawia dżunglę budzącą się do życia. W trakcie gry, wraz z dokładanymi przez graczy płytkami zwierząt, promienie słońca sięgają coraz wyżej, ujawniając kolejnych mieszkańców dżungli. Zadaniem graczy jest układanie płytek w taki sposób, aby zdobywać punkty za ułożone zwierzęta. Im większe zwierzę, tym więcej punktów! Bądźcie jednak czujni, bo w dżungli czają się niespodzianki!
Na owianej tajemnicą pustyni Eko, do życia budzą się targane wiatrem piasek i skały. Formują się w służebne zastępy czekając na rozkaz. Zapętlone w tryby czasu armie niestrudzonych wojowników od niepamiętnych czasów stają naprzeciw siebie… bez końca.
Feluś i Gucio zapraszają do zabawy po raz trzeci! Tym razem tematem przewodnim jest wspólne opowiadanie historyjek. Gra pomoże dzieciom nie tylko w tworzeniu ciągów przyczynowo-skutkowych, lecz także wzbogaci ich wyobraźnię oraz ułatwi komunikację werbalną.
Gracze wcielają się w doktora Jekylla i pana Hyde’a. Toczą pojedynek dobra ze złem - doktor Jekyll odpiera ataki pana Hyde’a próbującego przejąć nad nim kontrolę. Walka toczy się 3 rundy. Jeśli w tym czasie figurka dotrze do ostatniego pola na planszy, zło zawładnie doktorem Jekyllem i wygra pan Hyde. W przeciwnym razie zatriumfuje dobro, czyli wygra doktor Jekyll.
Kingdomino: Era Gigantów to dodatek / rozszerzenie do gier Kingdomino i Queendomino. Wprowadza dodatkowe elementy urozmaicające rozgrywkę - drewniane figurki Gigantów, które w połączeniu z nowymi płytkami terenu dodadzą do gry zupełnie nową mechanikę oraz płytki z zadaniami, które sprawią, że rozgrywka będzie jeszcze ciekawsza. W pudełku znajduje się również efektowna, magnetyczna wieża, która posłuży do sprawnego dobierania płytek oraz zestaw elementów dla 5-tego gracza.
Kościane domino przeznaczone dla dwóch graczy, które opiera się na mechanice oryginalnego, bestsellerowego Kingdomino. Rzuć kośćmi, połącz je w domino i dołącz do swojego terytorium. Bądź szybszy od przeciwnika w zbieraniu wpływów, które pozwolą Ci skorzystać z dodatkowych umiejętności oraz zdobądź jak najwięcej punktujących koron, aby rządzić najpotężniejszym królestwem.
Każdy gracz ma planszę przedstawiającą pokój pełen zabawek. Po pokojach biegają koty. Im więcej zabawek zainteresuje kota, tym więcej punktów gracz zdobędzie.
Wejdź do świata pełnego najdziwniejszych potworów. O połowie z nich już śniłeś, druga połowa z niecierpliwością czeka, by bez zaproszenia wtargnąć do twoich snów. W pudełku znajdziesz kafle nocnych widziadeł, z których przyzywane są potwory. Użyte we właściwy sposób stworzą najbardziej nierzeczywiste monstra o niewyobrażalnej sile. Przyzwij pięć potworów, staw im czoła i przejmij nad nimi kontrolę. Stwórz takie monstra, które sprawią, że przeciwnikom zabraknie tchu… z przerażenia. Tylko w ten sposób będziesz mógł opanować własne lęki i przejąć kontrolę nad Koszmarium.
Dwa kruki co noc udają się w podróż po krainach, które śnią się ludziom. Tym razem muszą się spieszyć, aby zakończyć podróż przed nadejściem poranka. Gracze mają do dyspozycji po jednym kruku. Umiejętnie wykorzystując karty lotu i karty akcji, będą się starali jak najszybciej pokonać trasę wyścigu. Wygra osoba, której kruk jako pierwszy dotrze do celu.
Księga czarów to dwuosobowa gra, w której gracze używają rzutów kośćmi, aby umieszczać kryształy na różnych kartach, w celu ich zdobycia. Po wygraniu, karty oferują albo specjalne moce, punkty zwycięstwa albo jedno i drugie.