Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Wielki mur to gra planszowa inspirowana historią chińskiego Wielkiego Muru, Dynastia Song i podbojami Czyngis Chana, wzbogacona o elementy fantasy. Choć większość postaci, wydarzeń i odkryć militarnych pokrywają się z historią, to część z nich została przedstawiona w nieco inny sposób, by lepiej wpasować się w założenia gry.
Witamy was w Sali Mistrza, czyli centralnym układzie nerwowym. To swoiste centrum dowodzenia organizmu. Skaleczenie? Informacja w mig tu dociera, a pomocnicy Mistrza wysyłają w rejon rany przeciwciała, które uchronią przed zakażeniem. Dawno nie jadłeś? Tutaj zadbają o to, żebyś poczuł głód i sięgnął po smaczną kanapkę.
Zapraszamy was w niezwykłą podróż w czasie. Około 40 tysięcy lat temu pojawił się na Ziemi homo sapiens sapiens, nazywany też człowiekiem z Cro-Magnon. "Sapiens" oznacza mądry, a "sapiens sapiens" - podwójnie mądry.
Dziś Ziemia, jej budowa i geografia nie mają dla nas prawie żadnych tajemnic. Pod tym względem możemy zazdrościć pierwszym odkrywcom - żeglarzom, którzy przemierzali bezkres oceanów. Płynęli w nieznane, nie mając pewności, czy uda im się powrócić do domu.
Miodek: Gra o pszczołach to ciepła, familijna gra karciana dla 2-6 graczy. Celem graczy jest wyprodukowanie jak największej ilości miodku, co w tym przypadku będzie oznaczało - najwięcej punktów zwycięstwa.
As the name suggests, the expansion contains six unique leaders for players to choose from, each leader equipped with different abilities, skills, and starting decks that offer players different strategies and styles of play to explore.
Explore jungles, gather artifacts, and find your way to the Lost Ruins of Arnak! Players lead rival expeditions to a newly discovered island. Through a unique combination of worker placement and deckbuilding, each expedition attempts to uncover the lost island's secrets.
Knockdown to najnowsza gra Adama Kwapińskiego dla dwóch osób. Gracze toczą w niej pojedynek, przywodzący na myśl walki w arcadowych bijatykach. Pudełko staje się areną walki. Zagrywając kolejne karty, wyprowadzamy ciosy, kopnięcia, a dzięki odpowiedniej sekwencji możemy pokonać przeciwnika. Ten, nim padnie pokonany, ma jeszcze szansę odzyskać równowagę. Pojawia się zręcznościowy aspekt rozgrywki - w ograniczonym czasie gracz musi zbudować wieżę z określonej ilości kostek. Jeśli mu się to uda i nie runie, zyska szansę przechylenia szali zwycięstwa na swoją stronę.
Knockdown został wydany w trzech wersjach, z czego po polsku ukazały się wersje Nemesis oraz Tainted Grail. Gry można łączyć, zwiększając tym samym regrywalność i atrakcyjność tytułu.
Knockdown to najnowsza gra Adama Kwapińskiego dla dwóch osób. Gracze toczą w niej pojedynek, przywodzący na myśl walki w arcadowych bijatykach. Pudełko staje się areną walki. Zagrywając kolejne karty, wyprowadzamy ciosy, kopnięcia, a dzięki odpowiedniej sekwencji możemy pokonać przeciwnika. Ten, nim padnie pokonany, ma jeszcze szansę odzyskać równowagę. Pojawia się zręcznościowy aspekt rozgrywki - w ograniczonym czasie gracz musi zbudować wieżę z określonej ilości kostek. Jeśli mu się to uda i nie runie, zyska szansę przechylenia szali zwycięstwa na swoją stronę.
Knockdown został wydany w trzech wersjach, z czego po polsku ukazały się wersje Nemesis oraz Tainted Grail. Gry można łączyć, zwiększając tym samym regrywalność i atrakcyjność tytułu.
Trzecia odsłona imprezowej gry karcianej bez kurtuazji i pruderii.
Epizod Trzeci składa się z220 kart, a w tym 148 kart z rozszerzeń: Ekstra Pytania, Ekstra Odpowiedzi, Wyleciało nam to z głowy…, Dżentelmeńskie Opowieści oraz 72 zupełnie nowych kart (17 Czarnych i 55 Białych)!