Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Witamy was w Sali Mistrza, czyli centralnym układzie nerwowym. To swoiste centrum dowodzenia organizmu. Skaleczenie? Informacja w mig tu dociera, a pomocnicy Mistrza wysyłają w rejon rany przeciwciała, które uchronią przed zakażeniem. Dawno nie jadłeś? Tutaj zadbają o to, żebyś poczuł głód i sięgnął po smaczną kanapkę.
Zapraszamy was w niezwykłą podróż w czasie. Około 40 tysięcy lat temu pojawił się na Ziemi homo sapiens sapiens, nazywany też człowiekiem z Cro-Magnon. "Sapiens" oznacza mądry, a "sapiens sapiens" - podwójnie mądry.
Dziś Ziemia, jej budowa i geografia nie mają dla nas prawie żadnych tajemnic. Pod tym względem możemy zazdrościć pierwszym odkrywcom - żeglarzom, którzy przemierzali bezkres oceanów. Płynęli w nieznane, nie mając pewności, czy uda im się powrócić do domu.
"Happy Party" to gra dla całej rodziny, w której najważniejsze są: zręczność, pamięć oraz... dobra zabawa. Z tą grą możesz obchodzić urodziny każdego dnia!
W piątkowy wieczór, w posiadłości w centrum Paryża, lokaj wita przybywających gości. Wśród nich znajduje się jednak dwóch morderców, którzy postanowili przez weekend popełnić przestępstwo.
Przedstawiamy wspaniałą grę planszową dla 1–5 graczy, opartą na bestsellerze New York Timesa - przygodach Drizzta Do’Urdena. Ta porywająca gra planszowa powstała na kanwie przygód Drizzta Do’Urdena, jak wspomniano bestsellerowych powieści New York Ti...
Gracze mają przed sobą stosy kart z taką samą ilustracją. Na początku gry kartę z tą ilustracją umieszcza się na środku stołu. Gracze grają równocześnie, a ich zadaniem jest jak najszybsze odnalezienie różnic pomiędzy rysunkiem na środku stołu, a tym znajdującym się na wierzchnich kartach z ich stosów.
Tales from the Yawning Portal provides D&D fans with adventures, magic items, and deadly monsters—all of which have been updated to the fifth edition rules.
Na początku wszyscy gracze otrzymują po 7 kart i... zaczyna się wyścig, kto pozbędzie się ich najszybciej! W swojej turze, każdy gracz zagrywa kartę zgodnie z kolejnością kolorów i symboli. Zawsze trzeba zagrać kartę wyższą niż poprzednia, jeżeli nie ma takiej możliwości, należy dobrać kartę ze stosu.
Czy wiesz, że udzielenie pierwszej pomocy jest obowiązkiem prawnym każdego z nas? Czy jesteś gotów, by zmierzyć się z takim wyzwaniem? "Pierwsza pomoc" nie jest dydaktycznym przewodnikiem.