Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Wystawa Światowa 1893 zabierze Cię w niesamowitą podróż w czasie, dzięki której poznasz kawał historii ludzkości, świetnie bawiąc się podczas zarządzania swoimi pracownikami i zdobywania punktów! Ta niezwykła gra dla 2 do 4 osób będzie wspaniałą okazją do pogłębienia wiedzy z dziedziny fizyki, historii, czy chemii.
Poznajcie Wesołe Krówki - planszówkę, którą pokochały tysiące graczy na całym świecie! Wejdźcie w role farmerów starających się zarobić jak najwięcej na swojej trzodzie. Każdy z graczy posiada niewielką, rodzinną farmę - sprawcie, żeby to właśnie wasze osiągnęły największe zyski.
Wesoła Farma to ekonomiczna gra dla dzieci, o prostych regułach ale wymagająca myślenia. W ciekawy sposób przekazuje wiedzę o roślinach i zwierzętach przy okazji ucząc liczenia.
Przez około pół godziny tykająca bomba wystawia nerwy graczy na próbę. Losowana jest karta zawierająca kilka liter. Uruchamiany jest mechanizm zegarowy na losowy czas (od 10 do 60 sekund) i pierwszy gracz bierze bombę do ręki. Gracz, na którego przypada kolejka, musi podać wyraz zawierający litery wylosowane na karcie i przekazać bombę sąsiadowi z lewej, zanim nastąpi wybuch!
Stwórz imperium kolejowe i wyprzedź konkurencję w zdobywaniu zleceń transportowych! Wybierz jedną z dostępnych kości i zdecyduj się na jedną z akcji: narysuj tor na swojej planszy gracza albo przewieź towary pomiędzy miastami. Możesz też ulepszyć lokomotywę, by transportować towary na większe odległości albo wybrać kafelek Akcji i skorzystać z jego unikatowej zdolności. Efektywny rozwój firmy oraz przewóz jak największej liczby towarów to klucz do wygranej.
Spiskowcy to gra, która trwa 8 rund. Nie mniej, nie więcej. W trakcie gry od 2 do 4 graczy gracze będą toczyć walkę o wpływy polityczne w świecie pełnym intryg i bezprecedensowych starć.
Świat Skylands został zniszczony i składa się już tylko z latających kawałków wysp. Mieszkańcy mają jednak mistyczną umiejętność budowania świata Skylands z fragmentów. Wykorzystują moc zjednoczonych na nowo wysp, aby zbudować ich jeszcze więcej i zapewnić miastom energię.
Świadome roboty stworzone do pracy w wojskowości, przemyśle i transporcie są na wyciągnięcie dłoni. Ich budowa nie stanowi dla nas problemu. Ale odpowiednie ich zaprogramowanie okazało się dużo trudniejsze. Nieliczne firmy twierdzą, że mają zasoby i wiedzę, by osiągnąć cel, ale tylko jedna z nich wygra ten wyścig.
Scrabble w wersji karcianej to rewelacyjna adaptacja klasycznej gry słownej, która przenosi jej ekscytujące elementy na karty. Co wyróżnia tę wersję, to możliwość wyboru spośród trzech wariantów rozgrywki: klasycznego Scrabble, wariantu z kartami akcji oraz stylu inspirowanego grą Rummy, co zapewnia graczom szeroki wachlarz emocjonujących doświadczeń.
Witamy was w Sali Mistrza, czyli centralnym układzie nerwowym. To swoiste centrum dowodzenia organizmu. Skaleczenie? Informacja w mig tu dociera, a pomocnicy Mistrza wysyłają w rejon rany przeciwciała, które uchronią przed zakażeniem. Dawno nie jadłeś? Tutaj zadbają o to, żebyś poczuł głód i sięgnął po smaczną kanapkę.
Zapraszamy was w niezwykłą podróż w czasie. Około 40 tysięcy lat temu pojawił się na Ziemi homo sapiens sapiens, nazywany też człowiekiem z Cro-Magnon. "Sapiens" oznacza mądry, a "sapiens sapiens" - podwójnie mądry.
Dziś Ziemia, jej budowa i geografia nie mają dla nas prawie żadnych tajemnic. Pod tym względem możemy zazdrościć pierwszym odkrywcom - żeglarzom, którzy przemierzali bezkres oceanów. Płynęli w nieznane, nie mając pewności, czy uda im się powrócić do domu.
Zestaw 300 żetonów w aluminiowej walizce. Żetony z nominałami, waga po 14g, na każdym logo Piatnika. W komplecie ponadto: - 2 talie 55 plastikowanych kart o pokerowym wymiarze 63 x 88 mm, - 5 kości, - żeton dla rozdającego - kluczyki do walizki. Dołą...