Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zwierzęta z Baker Street to kooperacyjna gra detektywistyczna dla 1 do 4 graczy, której akcja toczy się w XIX-wiecznym Londynie, równie uroczym, co wciągającym. Dotychczasowy czworonożny pomocnik Sherlock’a jest już zbyt stary na prowadzenie śledztwa, więc do tropienia tajemnic zaciąga swoich futrzastych, pierzastych i skrzeczących przyjaciół. Wcielając się w Claya, Briara, Cherrywood i Calabash spróbujecie rozwiązać największe zagadki, jakie Baker Street ma do zaoferowania!
Zamiast nas to gra łącząca mechanikę deck-buildingu z zarządzaniem zasobami. Prezentuje unikatową i intuicyjną zasadę łączenia kart dla osiągania jak najlepszych wyników.
Wysokie napięcie: Gra karciana zapewnia te same emocje i wyzwania taktyczne, co jej większa siostra - gra Wysokie napięcie. Ta wersja nie wymaga jednak używania map. Przygotujcie się na 60 minut intensywnej rozgrywki!
W piękny letni dzień organizujesz przyjęcie dla zwierzaków. Kogo wybierzesz i zaprosisz? Foki, tygrysy, a może nosorożce? Pamiętaj, żeby uważać na czarną owieczkę, która chciałaby się pojawić na każdym spotkaniu, nawet jeśli nikt jej nie zapraszał!
Wojownicy Podziemi: Zamek Zajadłej Zimy to zręcznościowa gra przygodowa z mocnym przymrużeniem oka. Jako drużyna samozwańczych bohaterów ruszacie w mroczne (acz, jak wyżej, z przymrużeniem oka) podziemia, by stawić czoła napotkanym tam przeciwnościom i w miarę możliwości opuścić je (podziemia! nie przeciwności) w jednym kawałku.
Wojownicy podziemi: Pałac prażących płomieni to gra opowiadająca o przygodach desperatów górnolotnie mieniących się bohaterami… Tak, to o Was mowa! Trafiacie do należycie mrocznych lochów z adekwatnym poziomem łupów.
Wojownicy podziemi: Meandry morderczych monsunów to gra opowiadająca o przygodach desperatów górnolotnie mieniących się bohaterami… Tak, to o Was mowa! Trafiacie do należycie mrocznych lochów z adekwatnym poziomem łupów.
Wojownicy podziemi: Katakumby karkołomnych koszmarów to gra opowiadająca o przygodach desperatów górnolotnie mieniących się bohaterami… Tak, to o Was mowa! Trafiacie do należycie mrocznych lochów z adekwatnym poziomem łupów.
Wojownicy Podziemi to prawdopodobnie najzabawniejsza gra, w jaką zagrasz. Łączy przygodę, zręczność i poczucie humoru. Zbierz parszywą kompanię. Razem przemierzycie lochy i stawicie czoła hordom pokracznych monstrów. W ogniu walki i w desperacji będziecie musieli umiejętnie wykorzystać swoje talenty i odwagę, by w jednym kawałku stanąć przed Władcą Podziemi. I tu będzie po was!
Podczas rozgrywki w grę W stronę słońca na przestrzeni trzech rund będziecie starać się uzyskać jak największą liczbę punktów. W swojej turze każde z Was, w wyniku decyzji własnej bądź posunięć rywali, otrzyma kształt do narysowania na swoim arkuszu. Rysując, będziecie decydować, czy lepiej pokonać wrogich kosmitów, zdobyć usprawnienia, sięgnąć po niezwykle cenne zasoby, czy może badać czarne dziury. Spróbujecie też dotrzeć do najodleglejszych krańców galaktyki. To z Was, które podoła wyzwaniu i najlepiej wykona powierzone zadania, zwycięży.
W oparach miłości to gra dla dwóch osób. Stworzycie i poprowadzicie w niej dwie postacie, które spotkają się, zakochają i napotkają wyzwania typowe dla związków. Granie w W oparach miłości jest jak tworzenie komedii romantycznej na planszy - to rollercoaster emocji, śmiechu, wstydu i (często trudnych) kompromisów.
"Uno - Junior" to wesoła, łatwa i kolorowa gra karciana dla dzieci! Ta uproszczona wersja posiada trzy poziomy rozgrywki, aby mogła towarzyszyć dzieciom przez dłuższy czas. Oprócz cyferek, na kartach znajdują się także wesołe zwierzaki, które ułatwią najmłodszym dzieciom dopasowywanie kart.
Teraz najpopularniejsze postacie z Harry'ego Pottera są częścią imprezy w UNO! Gra karciana odpowiada podstawowej wersji UNO, ale została zaprojektowana z wykorzystaniem zdjęć Hermiony, Harry'ego, Rona i innych postaci z magicznego świata Harry'ego Pottera. Celem gry jest bycie pierwszym graczem, który odrzuci wszystkie karty. Gracz lub drużyna, która jako pierwsza osiągnie 500 punktów, wygrywa. Karty akcji specjalnych to karty zawieszenia, karty zwrotu, karty dobrania dwóch i karty wyboru koloru. Jeśli zostanie zagrana karta z Tiarą Przydziału, wybrany gracz musi dobierać karty, aż pojawi się karta Gryffindoru. Wspaniały prezent dla fanów Harry'ego Pottera w wieku od 7 lat. Zawartość: 112 kart, zasady gry. Z zastrzeżeniem odchyleń w kolorze i wzornictwie.
Oto najnowsza wersja niezwykle popularnej gry karcianej - Uno Flip! Doskonała rozrywka dla starszych i młodszych. Kompaktowe rozmiary sprawiają, że gra jest świetnym pomysłem na podróż.
Jeśli lubisz UNO, to jeszcze bardziej polubisz UNO DOS! W tej kultowej grze karcianej gracze (lub ich drużyny) starają się jako pierwsi zdobyć określoną liczbę punktów. Punkty zdobywasz za pozbycie się wszystkich kart przed innymi graczami, a karty funkcyjne pozwolą Ci trochę namieszać i utrudnić życie przeciwnikom. W nowej wersji ulubionej gry rodzinnej musisz krzyknąć Dos!, gdy w ręce zostaną Ci dwie karty.
W grze UNO All Wild Dzikie karty każda karta jest dzika, co sprawia, że ta wersja jednej z ulubionych gier rodzinnych jest szybka i jeszcze bardziej nieprzewidywalna! Nie musisz dopasowywać numerów lub kolorów jak w zwykłym UNO, ale nie jest tak łatwo, jak to brzmi. Karty specjalne zupełnie zmieniają przebieg gry! Znajdziesz tu m.in. dziką kartę "Postój dla dwóch", dzięki której gracze omijają dwóch graczy zamiast jednego. Albo dziką kartę "Wymuszona zmiana", przez którą gracze zmieniają cały układ gry. Odkryj też wiele innych wyjątkowych kart! Ta edycja jest równie wciągająca, co emocjonująca, i będzie wspaniałym prezentem dla graczy, którzy ukończyli 7 lat. Kolory i elementy dekoracyjne mogą się różnić.
Gra karciana, składająca się ze 112 kart w 4 różnych kolorach oraz karty akcji. Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się kart w każdej rundzie i zdobycie punktów za karty, które zostały w rękach innych graczy. Zwycięża gracz, który jako pierwszy zdobędzie 500 punktów. Po wyłożeniu przedostatniej karty gracz musi krzyknąć „UNO”, tzn. „jeden”. Jeśli nie krzyknie i zostanie „przyłapany”, bierze kolejne karty.
Zgraja małych kosmitów utknęła na Ziemi, pomóż im wrócić do swoich, wyślij ufoludki w kosmos! Spraw, aby to właśnie Twoi podopieczni jako pierwsi wskoczyli do Ufodrona i załapali się na pierwszy lot. Ufoludek, który wskoczy do kabiny, uruchamia procedurę startową... 3... 2... 1... lecimy! Ale uważaj, zanim do tego dojdzie inni na pewno spróbują Cię wykolegować!