Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Twisted Fables to wysoce interaktywna bijatyka, w której szybko i strategicznie zbudujecie swoje talie. Bajkowe postacie zmagają się na torze walki, w stylu tradycyjnych gier 2D z automatów, aż jedna z nich (lub dwie w opcjonalnym Rozszerzeniu 2v2) pokona przeciwnika (przeciwników) i wygra grę.
Czy pomożesz pingwinkom odnaleźć się w mroźnym, arktycznym świecie? Poukładaj lodowe kry w taki sposób, aby każdy pingwin znajdował się w miejscu oznaczonym w zadaniu. Nie jest to wcale takie proste, ponieważ klocki są ruchome i można zmieniać ich kształt, co czasami pomaga, a czasami utrudnia znalezienie właściwego wyjścia.
60 zadań, 4 poziomy trudności! Króliczek to trójwymiarowa układanka dla małych dzieci, Składa się z 4 dużych wytrzymałych drewnianych klocków. Czy królik patrzy przez okrągłą dziurkę, czy przez otwór w kształcie gwiazdki? A na jakim klocku stoi - na ...
Ułóż wszystkie elementy łamigłówki na planszy. Uważaj! Masz 36 części, a tylko 24 wolne miejsca! Otwarte pierścienie oraz kulki należące do różnych elementów mogą zajmować to samo miejsce, jeśli je właściwie połączysz.
W ,,Blokadzie" - policyjnej grze logicznej, dziecko wcieli się w dzielnego szefa policji. Cel jest prosty: kierując policjantami, spróbuj zatrzymać jadącego czerwonym samochodem złodzieja. Nie można pozwolić mu uciec!
Wybierz zadanie z książeczki. Umieść na planszy brakujące elementy w taki sposób, żeby zwierzęta tego samego gatunku dotykały siebie. Do każdego zadania jest tylko jedno rozwiązanie.
Antywirus to gra logiczna o zróżnicowanym poziomie trudności - idealna dla dzieci, jak i dorosłych. Kolorowe elementy przesuwają się po planszy po przekątnych zarówno pojedynczo jak i w grupach. Naszym celem jest usunięcie czerwonego wirusa poza planszę przez otwór znajdujący się w narożniku. Jesteś gotowy do pokonania wirusa we wszystkich 60 zadaniach?
Witamy was w Sali Mistrza, czyli centralnym układzie nerwowym. To swoiste centrum dowodzenia organizmu. Skaleczenie? Informacja w mig tu dociera, a pomocnicy Mistrza wysyłają w rejon rany przeciwciała, które uchronią przed zakażeniem. Dawno nie jadłeś? Tutaj zadbają o to, żebyś poczuł głód i sięgnął po smaczną kanapkę.
Zapraszamy was w niezwykłą podróż w czasie. Około 40 tysięcy lat temu pojawił się na Ziemi homo sapiens sapiens, nazywany też człowiekiem z Cro-Magnon. "Sapiens" oznacza mądry, a "sapiens sapiens" - podwójnie mądry.
Dziś Ziemia, jej budowa i geografia nie mają dla nas prawie żadnych tajemnic. Pod tym względem możemy zazdrościć pierwszym odkrywcom - żeglarzom, którzy przemierzali bezkres oceanów. Płynęli w nieznane, nie mając pewności, czy uda im się powrócić do domu.
Oryszalk to trzymająca w napięciu i szybka gra strategiczna, będąca tak naprawdę wyścigiem o zwycięstwo. Każdy gracz ma własną planszę z wyspą, którą odkrywa i rozwija. W każdej turze gracze wybierają zestaw jednego kafelka Eksploracji i jednej akcji: rekrutują hoplitów, produkują cenny oryszalk (legendarny metal z mitologii greckiej), budują budynki dające potężne bonusy lub próbują pozbyć się potworów atakujących Twoją wyspę (i uniemożliwiających budowę nowego budynku).
W Endeavor: Age of Sail gracze starają się zdobyć chwałę dla swoich imperiów. Po zajęciu z Europy i Morza Śródziemnego gracze zaczynają swoją ekspansję na cały świat. Wykorzystają rozwijający się przemysł, kulturę, finanse i wpływy, budując swój silnik i rozszerzając zasięg na odległe regiony świata.
DEI to gra dla 2-4 graczy, w której każdy przywódca jest wezwany do zarządzania jedną z 4 asymetrycznych frakcji, odzyskiwania zasobów, korzystania z systemu przewag do poruszania się po mapie 3D (będziesz także przemieszczał się między różnymi wysokościami).
Wyznawcy powstali z popiołów starożytnej religii. W czasach, gdy każda żywa istota szuka nadziei na przetrwanie, ta nowa i inkluzywna frakcja szybko nabiera siły. Mówi się, że ich kult zaginął u początków czasu, ale ślady jego przemijania można znaleźć w każdej epoce. Crono, ich bóg, pomaga im i prowadzi ich ku odrodzeniu i ku przyszłości.