Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Szybcy i wpienieni to imprezowa gra planszowa, w której podstawą rozgrywki jest piwo spożywane przez graczy. Celem uczestników jest jak najszybsze wypicie swojego piwa i uruchomienie ochronnego piwokręgu, który powstrzyma inwazję kosmity Zen-ON'a zan...
Czy potrafisz przypomnieć sobie najbardziej zwariowaną rzecz, jaką zdarzyło Ci się zrobić w Twoim życiu? Zastanawiasz się? Po przygodzie w Stupromilowym Lesie nie będziesz miał problemów z odpowiedzią! To gra, w której ilość humoru na centymetr kwadr...
Stupromilowy Biznes to pierwsza strategiczna gra na rynku, w której budujesz i zarządzasz biznesem alkoholowym. Jednym z ważniejszych Twoich zadań będzie stworzenie własnej linii produkującej napoje sponiewierające, którą obsługują Chomiki z New Jersey.
Cel gry: budowanie relacji partnerów bez tematów tabu, poszerzanie zaufania przez realizację zadań oraz miłych niespodzianek o zabarwieniu miłosnym oraz lekko erotycznym, zaproszenie do wykorzystania jedzenia oraz napojów we wspólnych zabawach, zatrzymanie czasu i skupienie na wzajemnych potrzebach.
Gra dozwolona od 18 lat! GRA EROTYCZNA „ROZKOSZ” plus gratis! Dwa kursy internetowe: - „Miłość Francuska” - dzięki, której seks oralny będzie tym co pokochacie bezgranicznie. - „Kamasutra” - czyli sprawdzone i nieprzemijające prawdy wschodnich mistrz...
Planujesz Wieczór Panieński na mieście? A może wybrałaś pub na miejsce zabawy? Chcesz wiedzieć jak sprawić, by to wydarzenie było niezwykłym przeżyciem? Dajemy Ci gotowe rozwiązanie, które sprawi, że wieczór będzie oryginalny, niepowtarzalny i atrakc...
Witamy was w Sali Mistrza, czyli centralnym układzie nerwowym. To swoiste centrum dowodzenia organizmu. Skaleczenie? Informacja w mig tu dociera, a pomocnicy Mistrza wysyłają w rejon rany przeciwciała, które uchronią przed zakażeniem. Dawno nie jadłeś? Tutaj zadbają o to, żebyś poczuł głód i sięgnął po smaczną kanapkę.
Zapraszamy was w niezwykłą podróż w czasie. Około 40 tysięcy lat temu pojawił się na Ziemi homo sapiens sapiens, nazywany też człowiekiem z Cro-Magnon. "Sapiens" oznacza mądry, a "sapiens sapiens" - podwójnie mądry.
Dziś Ziemia, jej budowa i geografia nie mają dla nas prawie żadnych tajemnic. Pod tym względem możemy zazdrościć pierwszym odkrywcom - żeglarzom, którzy przemierzali bezkres oceanów. Płynęli w nieznane, nie mając pewności, czy uda im się powrócić do domu.
Mamy dla Ciebie fenomenalną propozycję, a jest nią wyjątkowa erotyczna gra karciana „Gorące Igraszki”. Może pomyślisz, że to nic nadzwyczajnego i że takich produktów jest na rynku wiele. Nic bardziej mylnego! „Gorące Igraszki” zostały dopracowane w n...
Czy wiesz, że udzielenie pierwszej pomocy jest obowiązkiem prawnym każdego z nas? Czy jesteś gotów, by zmierzyć się z takim wyzwaniem? "Pierwsza pomoc" nie jest dydaktycznym przewodnikiem.
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.